Dat was gewoon vanwege die hype rondom een mogelijke selectie voor Oranje

    "Dat was gewoon vanwege die hype rondom een mogelijke selectie voor Oranje"

    donderdag 22 maart 2018 om 08:41

    Yassin Ayoub heeft meer potentie om zich in de basis van Marokko te spelen voor het komende WK dan Sofyan Amrabat. Dat denkt oud-voetballer Dries Boussatta.

    "Ik begreep sowieso niet dat Amrabat de laatste duels werd geselecteerd en Ayoub niet. Dat was gewoon vanwege die hype rondom een mogelijke selectie voor het Nederlands elftal", zegt Boussatta in gesprek met de NOS. "De bondscoach is laatst ook in Utrecht geweest en lijkt gecharmeerd van hem te zijn. Ayoub vind ik ook verder dan Sofyan Amrabat. Meer ritme, veel constanter."

    Ook Zakaria Labyad zet zich in Marokko op de kaart. "Die speelt geweldig de laatste tijd. Hij moet deze vorm vasthouden, dan maakt hij echt een goede kans. Hij krijgt al de voorkeur boven bijvoorbeeld Mimoun Mahi van FC Groningen en Oussama Tannane, die voor Saint-Étienne speelt", aldus Boussatta.

    Poll

    Wie is beter?

    (392 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 22 maart 2018 om 08:44
    Ik ben benieuwd wat Marokko gaat presteren. Ongelofelijke moeilijke poul zitten ze in.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39228
    donderdag 22 maart 2018 om 08:47
    Gun ze veel, maar dat WK gaat een grote deceptie worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 08:53
    Eens, Amrabat was een hype om niks eigenlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 09:02
    Haha de gucci tasjes en bondkraagjes komen eraan russia
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 09:02
    Ayoub is beter omdat hij 2 jaar ouder is. Logisch in principe dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 09:16
    Ronaldo is ook ouder dan messi, maar niet beter.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    donderdag 22 maart 2018 om 10:25
    Stomme vergelijking daar spelers van 17 tot 26 steeds beter worden en meer ervaring, na hun 29ste schrijf je ze gewoon een beetje af ieder jaar
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    donderdag 22 maart 2018 om 09:08
    Allebei zijn toch niet meer dan aardige spelers. Leuk voor Utrecht maar daar houdt het wel op.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14351
    donderdag 22 maart 2018 om 09:54
    Vind Amrabat eigenlijk gewoon geen speler voor Feyenoord, dat type voetbal past niet bij hem. Ayoub zie ik er eerder slagen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 11:17
    Als back kan anrabat wel wat worden. Verder heeft hij niet echt een langere periode op 1 positie gespeeld...past wel bij Feyenoord. Het
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2808
    donderdag 22 maart 2018 om 10:58
    Ayoub heeft inmiddels een lichte knieblessure opgelopen. Zal dus waarschijnlijk niet in actie komen bij Marokko.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 12:59
    In potentie natuurlijk een land met mogelijkheden met veel goede voetballers...alleen bijna allemaal met een apart egootje....en omdat als coach eruit te krijgen om in dienst van elkaar te spelen, zal onmogelijk zijn!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws