VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar: liefst zes PSV'ers, twee keer Ajax

    VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar: liefst zes PSV'ers, twee keer Ajax

    vrijdag 18 mei 2018 om 14:00

    Het VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar is bekend. De laatste twee weken hebben de bezoekers van VoetbalPrimeur ruim 55.000 stemmen uitgebracht op de favorieten voor het beste team van dit seizoen.

    Per positie waren we op zoek naar de beste spelers van dit Eredivisie-seizoen. Ook de trainers deden mee in de verkiezing. Uiteindelijk zijn we door jullie stemmen tot de volgende namen gekomen. Belangrijk detail: in deze editie zijn er wél spelers buiten Ajax en Feyenoord geselecteerd. Vorig seizoen leverde Ajax vier en Feyenoord zelfs zeven spelers, plus de trainer.

    Doelman: Jeroen Zoet (PSV) - 51%
    Het ging tussen twee doelmannen: Jeroen Zoet en André Onana. Beiden gingen lang gelijk op, maar de laatste dagen nam Zoet ruim afstand, waardoor hij met meer dan de helft van de stemmen (51 procent) de plek onder de lat verovert. Lars Unnerstall, Marco Bizot en Diederik Boer eindigden niet op de finishfoto.

    Rechtsback: Santiago Arias (PSV) - 51%
    Met exact hetzelfde percentage als Zoet is Arias de rechtsback in het VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar. Geef de bezoekers een ongelijk. Arias was een belangrijke pijler onder het succes van PSV, dat de derde landstitel in vier jaar pakte. Jonas Svensson en Denzel Dumfries eindigden op gepaste afstand, met respectievelijk 20 en 21 procent.

    Linksback: Angeliño (NAC Breda) - 38%
    De strijd om de linksbackpositie was een stuk spannender. Angeliño moest in de achtervolging bij Nicolás Tagliafico, ging de Ajacied voorbij en is uiteindelijk als winnaar uit de bus gekomen: 38% om 31%. De linksback van NAC is één van de twee spelers buiten de traditionele top-drie in het VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar.

    Centrale verdediger: Matthijs de Ligt (Ajax) - 47%
    De beste centrale verdediger van het seizoen is volgens jullie De Ligt. Achttien jaar, korte tijd aanvoerder van Ajax, basisklant bij Oranje en gewild door grootmachten uit Engeland, Duitsland en Spanje: wát een speler. In zijn eerste volledige Eredivisie-seizoen bewees De Ligt dat hij het grootste talent van Nederland is.

    Centrale verdediger: Daniel Schwaab (PSV) - 28%
    Op gepaste afstand van De Ligt, maar niet minder verdiend: Schwaab, met 28 procent van de stemmen. Na een moeizame start is de Duitser een baken van rust in de PSV-defensie. Met zijn ervaring, sobere manier van verdedigen en leiderscapaciteiten is Schwaab dit seizoen goud waard geweest. Guram Kashia is de best of the rest met zeven procent.

    Controleur: Karim El Ahmadi (Feyenoord) - 32%
    Met het kleinste verschil mogelijk is El Ahmadi volgens jullie de beste controlerende middenvelder van het seizoen. De Feyenoord-captain, vorig jaar ook opgenomen in het VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar, eindigt met één procent voorsprong op PSV'er Jorrit Hendrix. Ook Fredrik Midtsjo (22 procent) deed leuk mee.

    Aanvallende middenvelder: Marco van Ginkel (PSV) - 30%
    Met liefst veertien doelpunten stond Van Ginkel aan de basis van het kampioenschap van PSV. Daar wordt de aanvoerder voor beloond. Met 30 procent van de stemmen is hij de beste aanvallende middenvelder van de Eredivisie.

    Aanvallende middenvelder: Hakim Ziyech (Ajax) - 25%
    Aan de zijde van Van Ginkel staat Ziyech. De Ajacied won de VP Award 2018 met liefst 54 procent van de stemmen, maar moet het in deze verkiezing doen met 25 procent. Het is desondanks ruim voldoende om voor Tonny Vilhena en Mason Mount te eindigen.

    Rechtsbuiten: Alireza Jahanbakhsh (AZ) - 55%
    De MVP van de Eredivisie en daarom een logische keuze voor het VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar. Jahanbakhsh was dit seizoen goed voor 21 doelpunten en 12 assists. Met 55 procent van de stemmen was de AZ-aanvaller een maatje te groot voor Steven Berghuis en David Neres.

    Linksbuiten: Hirving Lozano (PSV) - 64%
    Het hoogste percentage van de héle verkiezing is voor Lozano: 64 procent van de stemmers koos voor de Mexicaanse snelheidsduivel. Met zeventien goals en acht assists leverde een grote bijdrage aan de PSV-titel. Bryan Linssen is met 18 procent van de stemmen de nummer twee, nog voor Justin Kluivert.

    Spits: Fran Sol (Willem II) - 38%
    Misschien wel de grootste verrassing in het elftal: Sol. De Spanjaard deed het vorig seizoen ook al aardig, maar verlegde zijn grenzen dit seizoen en kwam uit op 16 doelpunten in 32 competitiewedstrijden. Hij krijgt van jullie de voorkeur boven Luuk de Jong en Wout Weghorst.

    Trainer: Phillip Cocu (PSV) - 37%
    Het kon er eigenlijk maar één zijn. Cocu is door de VoetbalPrimeur-bezoekers met overmacht verkozen tot beste trainer van het seizoen. De PSV-coach kreeg 37 procent van de stemmen en bleef daarmee ver voor Giovanni van Bronckhorst (21 procent), Mitchell van der Gaag (14 procent) en John van den Brom (13 procent).

    Poll

    Wie van deze elf vond jij de beste?

    (4049 stemmen)

    Plaats een reactie

    PRICE +25784
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:18
    Mooie mix,wel terecht deze namen
    Vind ik leuk
    Always PSV +8839
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:14
    Kan me helemaal vinden met deze elf en trainer. Vooral mooi dat Angelino er bij staat.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:29
    Voor mij persoonlijk zou ik Hendrix boven El Ahmadi kiezen en Onana boven Zoet. Maar kan mij hier ook prima in vinden!
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:45
    Zoet heeft dit jaar gewoon sterker gekeept en toch aardig wat punten gepakt. Wat mij betreft een terechte verkiezing voor Zoet.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:49
    Zo kunnen meningen verschillen. Is ook geen probleem. Snap ook wel dat mensen op Zoet stemmen. Maar voor mij persoonlijk is het Onana.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:07
    Ze kunnen beter zeggen wtf doet Ziyech hier bij ? Omdat het een Ajaxied is. ? Die man speelt over de hele wedstrijd twee mooie ballen en 26 speelt die de tribunes in
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:09
    Geen idee waar je het over hebt en hoe je hier opeens bij komt in dit gesprek? Enige wat wordt gezegd is dat ik eerder voor Onana en Hendrix zou kiezen en R2 voor Zoet. Niemand heeft het erover wat een andere speler hier tussen doet..
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:12
    Jij begint toch over Obana en Hendrix staat er bijde niet in en jij geeft je mening en ik geef mij mening op jou mening !
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:14
    Ik zeg alleen dat ik die 2 persoonlijk eerder erin zou zetten ipv die andere 2. Niks ten nadele van die andere 2, maar die zouden mijn voorkeur hebben. Jij mag een mening hebben over Ziyech, maar dat dat als reactie op mij is, vind ik een beetje vreemd
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:15
    Vat het niet zo persoonlijk op droeftoeter
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:41
    Prima, fijne dag verder! :)
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1780
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:11
    Mee eens.. Met de 4e plaats van feyenoord mag el Ahmadi er dit jaar eigenlijk niet bij staan.. Ook vreemd dat Gio nog 21% heeft gekregen terwijl hij feyenoord niet hoger dan plek 4 heeft gekregen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:34
    ik.vind mooi elftal alleen lozano heb me nog niet helemaal weten te overtuigen sterk 1e seizoenhelft maar na winterstop niet echt gezien
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:09
    Dit is iets wat je ook niet sireus moet nemen berghuis heeft een goed seizoen gehad net als malacia als ik het goed zeg zijn naam ? Nee dan zetten ze Ziyech er in die schiet 90% alles naast het doel of de tribunes in
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4810
    woensdag 23 mei 2018 om 08:03
    Gebruik eens interpunctie, Jozef.
    Op deze manier is er geen touw aan vast te knopen.
    Vind ik leuk
    justinhafc +2819
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:07
    Zit geen gekke keuze tussen. Het beste elftal van dit jaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:07
    Natuurlijk hoort de beste back van nederland Haps er in staan maar ja hoe serieus kun je deze keuzes noemen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36086
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:14
    Haps draaide gewoon een matig seizoen. Als verdediger gewoon te matig voor de top. Wat je bij AZ al kon zien in Europa.
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:36
    Daar sluit ik mij bij aan Arie
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:52
    Arie de jood die zoiets roept is niet serieus te noemen natuurlijk.

    Is gewoon by far de beste speler op die positie dat ziet iedereen die ook maar enigzins verstand van voetbal heeft.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:12
    Haha Haps heeft gewoon een matig seizoen gedraaid. Zowel Tagliafico als Angelino zijn (dit seizoen) betere LB’s dan Haps. Ik geloof wel dat Haps de potentie heeft om een topper in de Eredivisie te worden, maar dit seizoen was hij niet bijzonder goed..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8498
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:17
    Die gozer heeft meer verstand van dames korfbal, hoe kan je Haps nou noemen? En als je een andere mening hebt wordt je gelijk uitgescholden voor sukkel of Arie de jood.Kansloos figuur is t.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36086
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:16
    In Amsterdam genieten we inderdaad nog na van onze Neres die Haps tweemaal in een pot volledig te kakken zette en zo de klassieker wist te beslissen.

    Ik denk dat Feyenoord hoger wil mikken dan Haps.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:21
    Ik neem aan dat je in de kuip hebt gezien dat haps heel ajax voorbij liep voordat hij werd gevloerd in de 16 meter en een terechte penalty kreeg blinde?.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:42
    Was dat die wedstrijd waar Ajax (alweer) won van Feyenoord? 1-4 was het toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:45
    Idd en waar alle pers over schreef dat het zeer geflateerd was.(2 goals in de laatste minuten toen feyenoord 1 op 1 ging spelen).

    De beste aan ajax kant was onana dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:58
    Het was inderdaad geflatteerd. Ajax en Feyenoord waren beide slecht die wedstrijd. Ajax iets minder slecht dan Feyenoord en daarom wel terecht gewonnen. En je benoemt 1 actie van Haps waardoor je hem de beste LB van de Eredivisie vind? Ben je vergeten dat zijn directe tegenstander (Neres) die wedstrijd 3(!) assists gegeven heeft?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8498
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:47
    Hee Feyenooiter uit Mokum, ik denk dat jij echt heel snel langs de opticien moet.Haps z'n directe tegenstander was Neres die 3 assists gaf, bovendien verloor jouw clubje met 1-4.Bestel maar ff dikke jampotglazen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36086
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:54
    Je bevestigt hier precies wat ik al een jaar zeg.
    Haps kan wel is leuk aanvallen. Rushen naar voren.
    Niet meer dan leuk trouwens. Behaalde in zijn seizoen vorig jaar wel één assist.
    Maar verdedigen kan ie voor geen klote. Leuk man, als verdediger!

    In Rotterdam geniet men meer van inzet dan van kwaliteit. Dat is niet erg. Zag je ook bij Karsdorp trouwens. Verdedigen kon ie niet, maar met zijn inzet kwam ie wel is bij de achterlijn...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:03
    Vandaar dat karsdorp werd weggekocht voor 17 miljoen door as roma!.

    Haha ja arie leuk dat je laat zien dat je er geen klote verstand van hebt.
    Maar ja je bent ook niet voor niks fan van ajax he.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3923
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:39
    Niet.
    Clubachtergrond is grotendeels bepalend. Totaal onbetrouwbaar.

    Verder mistte Doan in de selectie van deze ‘objectieve’ redactie. Hoe serieus kan je dit dan nog noemen.....
    Vind ik leuk
    Rodajc +12786
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:42
    Wie moet er dan uit volgens jou?
    Vind ik leuk
    Pur Sang +295
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:55
    Haps? Meen je niet... heb je nog een lange kater van de bekerwinst of zo?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:03
    Heb jij hem wel een zien voetballen ...........nee waarschijnlijk niet want dan wist je dat deze jongen straks in oranje staat.

    Wereldspeler zouden ze bij ajax zeggen.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +295
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:23
    Ach, Haps was bij AZ een goeie voetballer, maar bij Feyenoord was hij het halve seizoen uitgeschakeld door een blessure! Dan kan je in mijn ogen geen aanspraak maken om in het Elftal van het Seizoen te komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:09
    Terecht, Psv is niet voor niets kampioen geworden :-(
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:10
    Hendrix voor el amadi en ik was akkoord gegaan.....
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36086
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:12
    Sol en El Ahmadi hebben 't goed gedaan, maar horen hier natuurlijk echt niet in.
    Luuk en Hendrix horen op die plekken te staan. Waren twee van de belangrijkste spelers in het kampioenschap van PSV en veel beter dan deze 2 spelers.

    Zelf vind ik ook dat Onana een beter seizoen draaide dan Zoet trouwens. Maar die verschillen zijn niet groot natuurlijk.

    Verder een leuk team trouwens.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:30
    Luuk zeker niet, liever nog johnsen, die was topscorer
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:38
    Al blijf ik het wel een beperkte spits vinden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:40
    Ja, maar die anderen zijn ook beperkt. Ze hadden beter een rechtsbuiten( neres of berghuis) in de spits kunnen doen
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:42
    hmmm weet niet of ik daar vrolijk van wordt... doe dan maar van persie ;)
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2976
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:31
    Hier kan ik weinig aan toevoegen! Hoewel ik zelf ook wel weer eerder voor Sol dan voor Luuk zou kiezen. Verder helemaal met je eens
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:40
    Onana en Zoet onlopen elkaar niet veel. Beide veel punten voor hun ploeg gepakt. Is inderdaad een leuk team
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:13
    Hieruit blijkt wel weer hoe weinig verstand bezoekers hier hebben van voetbal.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8839
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:17
    Graag een onderbouwing van je reactie, ben erg benieuwd!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:20
    Dat snap je dan toch niet, ik bespaar me de moeite.

    :p
    Vind ik leuk
    Sanders +3373
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:30
    Ajacied schreeuwt altijd liever wat zonder verder na te denken. Laat staan nadenken over een onderbouwing.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8839
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:51
    Ik merk het, slappe hap!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11341
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:16
    Zoveel spelers van PEC om uit te kiezen en dan niemand in het VP elftal van het jaar. Schande!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12786
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:44
    Het is een elftal van het jaar, niet elftal van de eerste seizoenshelft.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11341
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:04
    Dat weet ik, daarom was het ook zo bizar dat je op bijna iedere positie op een speler van PEC kon stemmen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26731
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:17
    De trainer nee.

    Had groenendijk moeten zijn, of gaagje of steijn
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26731
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:22
    Schwaab nee.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18594
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:27
    Schwaab JA. En een hele dikke JA
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:29
    Nee liever sandler of tomaat
    Vind ik leuk
    Bizzy +18594
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:30
    Schwaab is duitse degelijkheid. Hij is nestor van dit PSV. Onzichtbaar maar oooh zo belangrijk. Schwaab is samen met de Ligt de beste verdediger van de erediisie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:31
    Tomaat was belangrijker, en had ook geen vormdip
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:26
    Had wl wat meer ajacieden verwacht op deze ajax vriendelijke VP site, maar de ajax fans dachten zeker dat stemmen geld kost :-))
    Vind ik leuk
    Bizzy +18594
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:26
    DIKKE SELECTIE ! Minimaal overwintering CL met deze selectie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:35
    Denk dat het wel een redelijke verkiezing is, al had weghorst van mij wel in de spits gemogen...
    Vind ik leuk
    De Hout +1534
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:35
    Jahanbakhsh was de effectiefste en de beste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:37
    Ik ben tegen deze totaal verouderde 4-3-3 opstelling overigens, die zomaar voor lief wordt gebruikt.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +236
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:48
    Wel jammer dat er zo weinig Ajax supporters tussen zitten :-(
    Vind ik leuk
    Bo3007 +136
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:08
    Dit gaat ook om spelers niet om supporters ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:48
    Ziyech begrijp ik echt niet! 60% van zijn ballen komen verkeerd!?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2545
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:59
    ja maar die aankomen zijn wel kansen
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:09
    Hij neemt risico met zijn passes, en als ze aankomen zie Donnygo. Ik kan ook 90% halen door in de verdediging te gaan hangen en risicoloze balletjes breed of vooruit te spelen waar ik misschien ook mijn collega's nog mee in de problemen breng.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:47
    Ik spreek je in oktober! Bij een middemoter Eng,Duitsl of Spanje mag hij de bank warm houden
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:52
    Hier win je zeker de CL niet mee...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:00
    Met een andere spits zou dit team echt hoge ogen kunnen gooien in de Champions League. Alles is in balans. Vooral dat middenveld is super goed als je kijkt naar de kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:04
    mis toch Beugelsdijk ertussen die ondnks dat we een minder elftal hebben een heel goed seizoen hebben kunnen draaien. Vind die Schwaab nou niet echt beter dan hem.
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:11
    Ja, kampioenswaardig team inderdaad. Zou er voor tekenen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:41
    En waar is berghuis gebleven.HAHAHA nee lekker belangrijk dit 11tal.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8445
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:46
    Wij zijn de beste en kampioen van Nederland ! Zeer terecht
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:34
    Napoli is kampioen van Nederland?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8498
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:50
    Ben t wel mee eens, had alleen Hendrix gekozen voor El Ahmadi.Maar dat verschil is te verwaarlozen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11723
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:00
    Mount tien keer beter dan el ahmadi.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:35
    Andere positie knul
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:37
    larsNL16@ laat me niet lachen joh Tagliafico word door vele veel beter geschat dan die is slecht is die zeker niet maar goed is anders
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:47
    VP zegt bij het stuk over Angelino: "De linksback van NAC is één van de twee spelers buiten de traditionele top-drie in het VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar." Maar met Jahanbakhsh en Sol erbij tel ik er toch echt drie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:36
    Valt feyenoord nog binnen de traditionele top 3 dan? ;p
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:26
    El Ahmadi had dit seizoen denk zijn beste seizoen veel meer rust in zijn spel vind deze spelers wel terecht in het elftal van het jaar al vond ik Berghuis ook erg goed dit seizoen maar jahanbaks zeker ook dus snap de keuze
    Vind ik leuk
    KOudman +334
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:08
    El ahmadi vervangen voor midsjö en het klopt naar mijn idee.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:53
    Ziyech zijn wat moeilijke houding verbloemt zijn grote talent!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VoetbalPrimeur Elftal van het Jaar: liefst zes PSV'ers, twee keer Ajax