'Navas wil per se naar Engeland na ontevredenheid over reserverol bij Real'

'Navas wil per se naar Engeland na ontevredenheid over reserverol bij Real'

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 12:33za 08-12-2018 om 12:33

Laatste update: zaterdag 8 december 2018 om 12:35za 08-12-2018 om 12:35

Keylor Navas is zijn reserverol bij Real Madrid zat. De Costa Ricaanse doelman, die bij de Koninklijke tweede keeper is achter Thibaut Courtois, wil volgens Marca graag vertrekken en hoopt op een club in Engeland.

Marca schrijft dat Navas 'uitgekeken is op Real Madrid', omdat hij heel erg ontevreden is met zijn situatie bij de Madrilenen. De Costa Ricaan mag alleen keepen in het bekertoernooi en daarom overweegt hij een overstap naar de Premier League. De krant meldt verder dat Navas zijn zaakwaarnemers opdracht heeft gegeven om een overstap naar Engeland te regelen.

De Koninklijke zou niet moeilijk doen en begrijpen dat Navas weg wil, maar toch hoopt de ploeg van Santiago Solari dat Navas in ieder geval de tweede seizoenshelft nog bij Real wil blijven. De club zou er daarmee zeker van zijn dat er een waardige keeper klaarstaat om het van Courtois over te nemen, mocht die een keer niet in staat zijn om te spelen.

Plaats een reactie

G.Kopf +3197
zaterdag 8 december 2018 om 12:38
Volgend seizoen naar Ajax.
Vind ik leuk
power +6480
zaterdag 8 december 2018 om 12:40
Hij is te goed voor Ajax, PL is beter voor hem.
Vind ik leuk
Arvin +6148
zaterdag 8 december 2018 om 12:43
Hij is ook te goed voor de bank, maar zie niet gelijk ruimte voor hem bij een PL (top) club. Ik zie hem wel naar juve vertrekken.
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
zaterdag 8 december 2018 om 15:13
Juventus heeft met die Perin en szczęsny ook wel prima keepers. Navas is wel geweldig, maar Perin heeft (volgens mij) de toekomst.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7941
zaterdag 8 december 2018 om 16:11
Als degea vertrekt zou hij een goeie zijn voor man united
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zaterdag 8 december 2018 om 15:06
Alle spelers maar naar ajax vanaf nu.
Vind ik leuk
COYG +7596
zaterdag 8 december 2018 om 12:41
Naar welke club dan in godsnaam. De gehele top en subtop hebben al meer dan prima doelmannen. De enige optie zou United zijn, als De Gea echt weg zou gaan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +8955
zaterdag 8 december 2018 om 13:10
En waar zou De Gea dan heen moeten?

Alle keepers stoeltjes zijn wel bezet.
Vind ik leuk
COYG +7596
zaterdag 8 december 2018 om 13:36
Er was sprake van Juventus. Maar daar zitten Perin en Sceczny al. Nu zouden ze niet onwelwillend tegen een vertrek van de laatstgenoemde zijn.
Vind ik leuk
Spiegel +10297
zaterdag 8 december 2018 om 14:04
De enige club die ooit serieus geïnteresseerd was in De Gea, heeft Courtois gekocht..
Vind ik leuk
mcmodd +24992
zaterdag 8 december 2018 om 12:44
Dicky, haal hem voor FC Utrecht, dit is je kans want hij bewees een goede reserverol aan te kunnen ;-)
Vind ik leuk
torinofc +622
zaterdag 8 december 2018 om 12:55
lekker 3 nivo in engeland
Vind ik leuk
FCRat +239
zaterdag 8 december 2018 om 13:00
Ik betwijfel of de PL reëel is voor hem met de Brexit op komst
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:17
Iemand als Navas voldoet ook als Brexit een feit is nog altijd aan alle criteria om een werkvergunning te krijgen in Engeland, wat dat betreft zou het geen enkel probleem zijn. Dat zou in de toekomst anders worden voor een soortgelijk geval als de Mahrez van 2014 die door Leicester werd gekocht van Le Havre, de Kanté van 2015 is een ander voorbeeld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:38]
Vind ik leuk
Vamos7 +7359
zaterdag 8 december 2018 om 13:04
Jammer dat Solari gene ballen heeft die Belg kan er niets van.





Zit mijn reactie nou niet steeds aan te passen..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:27]
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zaterdag 8 december 2018 om 13:09
Alle clubs in engeland hebben nou een keeper.
Vind ik leuk
Twardt +391
zaterdag 8 december 2018 om 13:11
Ja echt??? ik dacht dat er een paar waren die tot nu toe zonder keeper hadden gespeeld.
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zaterdag 8 december 2018 om 13:17
Omg
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:22
Vind hem een betere keeper dan Courtois.
Vind ik leuk
Shiven +2
zaterdag 8 december 2018 om 14:02
Tja hem kan je niet vergelijken met Courtois hij is stukken beter dan hem
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws