Onverwachte wending in Sol-deal, Willem II weigert miljoenenbod: 'Voel me droevig'

Onverwachte wending in Sol-deal, Willem II weigert miljoenenbod: 'Voel me droevig'

Gepubliceerd: maandag 14 januari 2019 om 20:07ma 14-01-2019 om 20:07

Laatste update: maandag 14 januari 2019 om 20:16ma 14-01-2019 om 20:16

De transfer van Fran Sol naar Dinamo Kiev lijkt dan toch op losse schroeven te staan. De Spanjaard was persoonlijk al rond met de Oekraïners, maar laat aan het Brabants Dagblad weten dat zijn club Willem II het bod van Dinamo Kiev heeft geweigerd.

Volgens het plaatselijke medium kon Willem II een bedrag van 3,25 miljoen euro incasseren, maar hebben de Tricolores het aanbod naast zich neergelegd. Sol zou deze week naar Oekraïne reizen om een vijfjarig contract te ondertekenen, maar zal zijn vliegtickets moeten annuleren. "Ik houd van Willem II maar deze aanbieding is te mooi om te laten schieten. Ik voel me zeer droevig", reageert de topschutter tegenover het BD.

Sol was maandag niet van de partij tijdens de Willem II-training, maar wordt dinsdag weer in Tilburg verwacht. De Spanjaard is echter 'zeer aangedaan' door de gecrashte transfer. "Het was een geweldige deal voor mij en mijn familie om onze toekomst veilig te stellen", aldus Sol, die nog tot het einde van het seizoen onder contract staat. Willem II heeft wel een eenzijdige optie om deze verbintenis te verlengen.

Plaats een reactie

fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:11
Lekker voor zo'n jongen die financieel onafhankelijk kan worden. Hoop dat ie nog gemotiveerd kan worden voor Willem 2.
Vind ik leuk
Jesperb1 +452
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Ik vind dit een zeer nette reactie van hem, van binnen kookt die denk ik. Ik hoop dat er een mooie club voor hem komt nog deze periode! Transfer is hem gegund!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:18
Dat gunt iedereen hem ook wij als Willem II supporters. Maar als de deal niet goed genoeg is voor de club of er is (nog) geen vervanger dan is het logisch dat ze weigeren. Uiteindelijk moeten beide partijen er beter van worden.
Vind ik leuk
Olfie +5628
maandag 14 januari 2019 om 20:20
Zo is dat. Einde seizoen komt er ook nog wel een mooi bod anders lijkt me. Ook voor Sol
Vind ik leuk
Smash +4139
maandag 14 januari 2019 om 20:28
Niet goed genoeg voor Willem II? Zijn contract loopt af deze zomer. Als je nog iets aan hem wilt hebben, dan is dit een heel mooi bedrag. Ze kunnen het contract wel éénzijdig lichten, maar daarmee heb je nog niet een gemotiveerde speler komend seizoen.
Vind ik leuk
mazu +3928
maandag 14 januari 2019 om 20:32
Willem 2 heeft de optie om eenzijdig met een jaar te verlengen, dus ook na dit seizoen kunnen ze een mooi bedrag voor hem vangen
Vind ik leuk
Smash +4139
maandag 14 januari 2019 om 20:33
Klopt, maar krijg je daar een gemotiveerde speler voor terug.
Hij kan zich nu financieel onafhankelijk spelen. Dat is nog maar de vraag of het van de zomer ook lukt.
Vind ik leuk
mazu +3928
maandag 14 januari 2019 om 20:37
Als hij zich niet kan motiveren zegt dat meer over hem dan over Willem 2. Hij heeft dan alleen zichzelf ermee, want dan kan hij zo'n transfer sowieso wel vergeten. Ik denk niet dat Sol zo in elkaar zit.
Vind ik leuk
Smash +4139
maandag 14 januari 2019 om 22:39
Sol heeft zich altijd netjes opgesteld richting Willem II, dus nu is Willem II aan zet. Denk dat 3,5 miljoen een heel net bedrag is voor een speler met nog een half jaar contract. (De optie is nog niet gelicht, dus kunnen ze nu ook niet mee schermen).
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:53
Willem II bindt het bedrag niet mooi genoeg. Dat is het enige dat telt.
Sol vond zijn salaris bij Willem II ook prima toen hij tekende toch?
Willem II bepaalt hier. En terecht.
Vind ik leuk
Smash +4139
maandag 14 januari 2019 om 22:55
Deels! Als speler heb je ook nog wel wat te zeggen hoor. Dat salaris was goed. Daar heeft hij ze ook voor terugbetaald met veel, heel veel doelpunten. Nu is Willem II aan zet, om die jongen dit te gunnen. Wat willen ze dan? 10 Miljoen?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:04
Om die jongen dit te gunnen?
Doen ze vast wel, maar tegen hun prijs.
Hoeveel ze willen vangen weet ik niet.

Gunt PSV Lozano een transfer naar Napoli voor 20 miljoen en die ex-Ajacied?
Vind ik leuk
Vendaron +277
dinsdag 15 januari 2019 om 00:10
Ik vind het nogal apart dat als topclubs een bod afslaan het goed is omdat ze niet alles voor een appel en een ei moeten verkopen. Doet Willem II het moeten ze het ineens de speler gunnen en moeten ze elk bod maar accepteren omdat het toevallig wat meer geld is dan normaal.
Vind ik leuk
4everfcu +5387
dinsdag 15 januari 2019 om 07:13
en wat doen we dan met bankzitters die niet weg willen? laten we die ook maar laten blijven dan.
en hun salaris doorbetalen en gaat er een speler het leuk doen dan moet willem2 hem maar laten gaan want anders is hij ontevreden ja zo gaat de club vanzelf kapot dan.
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
maandag 14 januari 2019 om 21:15
Het zijn profs en die stappen wel over die teleurstelling heen. Willem II voelt zich sterk met al die extra miljoenen die ze van Ajax zullen krijgen voor de Jong en het is ze gegund.
Vind ik leuk
Bossie020 +6142
maandag 14 januari 2019 om 21:45
Jorgensen kon vorig jaar Januari naar Newcastle United. Daar kon hij ook fors meer verdienen.

Uiteindelijk scoorde hij in de 2e competitiehelft slechts 3 goals voor Feyenoord (uit 12 duels).

Dus zo gek is die gedachte niet. Ontevreden spelers blinken nooit uit.
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
maandag 14 januari 2019 om 23:22
Dat is niet eerlijk want Jurgensen was een hele tijd geblesseerd geweest en dat heeft niets met die mislukte overstap te maken.
Vind ik leuk
Bossie020 +6142
dinsdag 15 januari 2019 om 00:52
3 uit 12 (waarin hij slechts 24 minuten miste) is een plausibel aantal doelpunten voor een spits?

Bovendien miste hij in sept/okt 3 duels wegens een blessure. En het aanbod van Newcastle was pas in januari.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
maandag 14 januari 2019 om 21:51
Dan mogen ze wel opschieten met die optie lichten... Het zit al binnen het half jaar en dus mag Sol ergens anders tekenen en dan vervalt die optie dus.
Spelers hebben het recht om een pre-contract te tekenen als ze minder dan een half jaar op hun contract hebben. Dat heeft Sol nu. Dan gaat hij deze zomer naar de club waar hij tekent.
(Tot hij ergens tekent kan de optie nog wel gewoon gelicht worden.)

Deze regel is om spelers te beschermen tegen transfervrij worden. (want dan hebben ze direct geen toegang meer tot technische staff en medische staff, en dat is slecht voor een speler.)
Vind ik leuk
JanvdLisme +1073
maandag 14 januari 2019 om 22:15
Nee hoor.
Vind ik leuk
voebtalie +2381
maandag 14 januari 2019 om 21:44
Mooi he` die nieuwe slaven..
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
maandag 14 januari 2019 om 22:14
Ik zou best zo'n slaaf willen zijn.
Vind ik leuk
voebtalie +2381
maandag 14 januari 2019 om 22:20
Veel mensen :)
Vind ik leuk
Suomi71 +1133
maandag 14 januari 2019 om 23:12
Ik vind dit ook niet chic van W2 maar zij zitten wel in de hoek waar de klappen vallen. Zonder hem zouden ze zomaar in de nacompetitie kunnen komen. Dus ergens snap ik het ook wel. Je beste speler wil je niet kwijt.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 23:13]
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 07:32
Waarom is dat niet chique? Feyenoord laat Vilhena toch ook alleen gaan voor een bod dat ze acceptabel vinden. Zoals Ajax dat bij De Jong en PSV dat bij Lozano zullen doen.
Vind ik leuk
Suomi71 +1133
dinsdag 15 januari 2019 om 08:44
W2 kan niet in de hoogste boom gaan zitten. Hij doet het leuk maar voetbalt bij W2. Dat heeft zeker invloed. Daarnaast op jouw antwoordt terug te komen. Hij heeft zich altijd netjes opgesteld naar de club en verdient ook de medewerking. Nu loop je met een zeer teleurgestelde speler. Hij wilt hoe dan ook weg daar uiteindelijk.
Vind ik leuk
Smash +4139
dinsdag 15 januari 2019 om 18:11
Natuurlijk begrijp ik W2 ook, maar zoals je al je al zegt; Hij is altijd trouw geweest aan zijn club. Nu was W2 aan zet. Het siert ze dat ze hem inmiddels deze transfer gunnen.
Vind ik leuk
Suomi71 +1133
dinsdag 15 januari 2019 om 23:22
Zeker een mooi gebaar en de juiste prijs.
Vind ik leuk
Smash +4139
woensdag 16 januari 2019 om 18:19
Zo is het!
Vind ik leuk
isnake +2758
dinsdag 15 januari 2019 om 07:38
Degradatie zou Willem II inderdaad veel meer kosten.
Mogelijk dat de club er achter kwam dat het ze niet lukt om met dat geld goede vervanging te krijgen...
Vind ik leuk
Hupfean +5331
maandag 14 januari 2019 om 21:05
Ook Willem 2 heeft gelijk, wij laten onze spelers ook niet voor een appel en een ei weg gaan.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 14 januari 2019 om 21:20
3,5 miljoen is natuurlijk helemaal niets, Willem II heeft gelijk, je moet toch minimaal met het dubbele op tafel komen, helemaal als het een Russische club is.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:39
*Oekraïnse
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 14 januari 2019 om 21:41
1 pot nat.
Ajax-PSV, Shaktar-Dynamo
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 07:34
Zeker in de Oekraïne zullen ze niet eens zijn met de opmerking dat Rusland en de Oekraïne hetzelfde zijn.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
dinsdag 15 januari 2019 om 14:56
Hangt er vanaf in welk opzicht. In de Oekraïne wordt ook veel Russisch gesproken bijvoorbeeld. En de economieën lijken veel op elkaar.
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 16:53
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt🙈
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 14 januari 2019 om 21:43
Spannende competitie. Ik heb even de kampioenen opgezocht:
1993 · Dynamo Kiev
1994 · Dynamo Kiev
1995 · Dynamo Kiev
1996 · Dynamo Kiev
1997 · Dynamo Kiev
1998 · Dynamo Kiev
1999 · Dynamo Kiev
2000 · Dynamo Kiev
2001 · Dynamo Kiev
2002 · Sjachtar Donetsk
2003 · Dynamo Kiev
2004 · Dynamo Kiev
2005 · Sjachtar Donetsk
2006 · Sjachtar Donetsk
2007 · Dynamo Kiev
2008 · Sjachtar Donetsk
2009 · Dynamo Kiev
2010 · Sjachtar Donetsk
2011 · Sjachtar Donetsk
2012 · Sjachtar Donetsk
2013 · Sjachtar Donetsk
2014 · Sjachtar Donetsk
2015 · Dynamo Kiev
2016 · Dynamo Kiev
2017 · Sjachtar Donetsk
2018 · Sjachtar Donetsk
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:58
Dynamo Kiev is oud geld. Toen kwam het 'nieuwe geld' van al het olie: metalurg Donetsk, Shaktar, Djenpr. Alleen Shaktar heeft de top echt gehaald en is er gebleven en Dynamo Kiev is al weer een tijdje terug van weggeweest.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1800
maandag 14 januari 2019 om 23:19
@Maarten van Loon
Wat mij betreft de reactie van de dag, zo denk ik er ook over bij transfers van Ajax en had het niet beter kunnen omschrijven.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Ik vind dat Willem 2 juist handheld.
Sol is meer waard dan 3.5 miljoen.
Dat Willem 2 echter dit kan weigeren is mooi als het verantwoord is voor de club.
Sol schat ik zelf op 6 a 7 miljoen minimaal.
Vind ik leuk
Dunneke +237
maandag 14 januari 2019 om 20:25
Hahaha jij bent niet goed zeker
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 21:48
Nee Wöber kan wel.voor meer dan 10 Miljoen weg
Dan is 3 Miljoen voor Sol een fooi.
Vind ik leuk
Dunneke +237
maandag 14 januari 2019 om 21:56
Dat is ook veel te veel
Vind ik leuk
Smash +4139
maandag 14 januari 2019 om 20:29
Zijn contract loopt af Chebaisit! Dan ben je geen 6 a 7 miljoen meer waard.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
maandag 14 januari 2019 om 20:50
In de transfergekte van tegenwoordig is Sol zeker wel 6 miljoen waard. Chebaisit heeft in deze gewoon gelijk.
Vind ik leuk
Maan88 +6556
maandag 14 januari 2019 om 21:08
Niet met zijn huidige contract. En ook niet als speler van met alle respect WillemII. Zo is het nu eenmaal gewoon.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 14 januari 2019 om 21:23
Het contract heeft een optie om het een jaar te verlengen, dus zijn contract loopt niet af. Ja, in de zomer van 2020.
Een transfersom van 3,5 miljoen is een fooi.
Chebaisit heeft gelijk, een bedrag van 6 a 7 miljoen is meer op z'n plaats.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
dinsdag 15 januari 2019 om 07:00
Het is wat de gek er voor geeft toch en die Russen zijn soms ook gek.
Maar kwaliteit betaal je ook extra voor en sol maakt gemakkelijk doelpunten.
Vind ik leuk
Pieterv14 +553
maandag 14 januari 2019 om 21:24
Klopt en vergeet niet dat Willem 2 nog kans maakt op degradatie zonder sol! Dat kostbdenclub ook miljoenen!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1497
maandag 14 januari 2019 om 21:44
Met een 1,5jaar contract? Ik zou zeggen vijf is heel misschien haalbaar, maar 3,25 is niet slecht als je naar vier kan lullen heb je gewoon een goede deal.
Vind ik leuk
Bossie020 +6142
maandag 14 januari 2019 om 21:49
En hij is 26/27 ofzo....en heeft zich nergens bewezen. Al was het een speler van Ajax of PSV dan was hij misschien wel 25 miljoen waard. Maar niet als Willem II speler, met alle respect.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 22:15
Hij heeff zich bij Willem II meer dan bewezen. En spelers als Honda (9 miljoen) en Janssen (22 miljoen) gaan voor enorme bedragen weg. Dan moet Willem II toch minstens 5 kunnen krijgen, we hebben het niet over 20 miljoen
Vind ik leuk
Bossie020 +6142
dinsdag 15 januari 2019 om 00:54
Kennelijk niet, anders stonden de clubs wel in de rij.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 14 januari 2019 om 22:17
Met alle respect, Sol is vrijwel topscorer van Nederland en dat voor een club die notabene onderaan staat !
Dat is nog veel moeilijker dan dat je bij PSV of Ajax speelt.

PSV is continue in de aanval (nou ja... zouden ze moeten zijn) en dan is het geen kunst om te scoren dan kan zelfs Luuk de Jong topscorer worden.
Vind ik leuk
Bossie020 +6142
dinsdag 15 januari 2019 om 01:13
2012/2013 Wilfried Bony
2013/2014 Alfred Finnbogason
2014/2015 Memphis Depay
2015/2016 Vincent Janssen
2016/2017 Nicolai Jørgensen
2017/2018 Alireza Jahanbakhsh

Dat zijn de topscorers van de 6 laatste seizoenen Eredivisie. Zij hebben dit seizoen samen 15 competitiegoals. Van de 6 spelen er 5 gewoon hun wedstrijden in de hoofdmacht van hun club.

Topscorer van NL zegt totaal niets meer in Europa. Als je iets laat zien in je nationale team of in Europees verband telt het, maar hij is geen international. Na de Brexit krijgt hij niet eens een werkvergunning in Engeland. Voor NL is het wel een solide spits hoor. Iets voor Vitesse of Feyenoord wellicht.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 01:14]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:56
Tsja, 3.25 miljoen is ook best wel weinig..
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 14 januari 2019 om 22:22
Op transfermarkt is ie 6 miljoen waard.
https://www.transfermarkt.nl/fran-sol/profil/spieler/164292
Vind ik leuk
Maan88 +6556
maandag 14 januari 2019 om 21:07
Voor WillemII een aderlating als ie weg zou gaan maar het geld is ook zeer welkom. Meer zullen ze er niet uit uithalen. En van de andere kant wil je die jonge zo een kans niet ontnemen. Maar ben dan vanaf het begin eerlijk en zeg nee we laten je niet gaan. Enkel bij een bod van....?! Nu hebben ze aan zijn hoofd zitten rommelen van beide kanten.
Vind ik leuk
Zekur +610
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Dat doet het publiek wel ;)
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Gemotiveerd niet. En 3 miljoen krijg je er al helemaal niet meer voor
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
maandag 14 januari 2019 om 20:18
Jawel hoor. Is gewoon een spel. Die vertrekt deze winter gewoon voor 4 miljoen. En pas nà de wedstrijden tegen nac en twente
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:28
Dat zou ook kunnen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:03
Dat zou kunnen.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:29
Jij denkt ook dat je alles weet he!
Vind ik leuk
isnake +2758
dinsdag 15 januari 2019 om 07:41
Degradatie kost meer dan 3 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 09:13
Dat is zeker zo maar als je degradeert zonder 3 miljoen wordt het heel lastig.
Een vervanger voor Sol vinden is lastig, wat dat betreft snap ik het.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:37
Marktconform is dat bedrag een lachertje voor het niveau Sol...
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 23:06
Vind je. Ik denk dat marktconform ook meespeelt bij wat voor club je zit. Een speler hoe goed dan ook zal bij Den Bosch bijvoorbeeld een schijntje opleveren vergeleken met dezelfde speler bij een grote club.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 23:07]
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 13:32
Sol speelt dan ook ED en niet KKD.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
dinsdag 15 januari 2019 om 13:46
De Graafschap, Emmen zijn ook ED en Willem 2 mag dan wel ED zijn maar is zeker geen topclub in de ED.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 23:33
Je hebt gelijk maar schat WII wel hoger in dan de twee andere clubs...
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 23:34
F de Jong kwam ook van WII af, voor veel te weinig geld verkocht...
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
dinsdag 15 januari 2019 om 23:45
Wij hebben dat gehad met v Nistelrooij. We verkochten hem voor 6ton (guldens nog) aan Heerenveen en deze verkocht hem een paar jaar later voor 12 miljoen gulden aan PSV die hem op hun beurt voor 65miljoen gulden aan United verkochten. Haha niet normaal he als je dat zo terug ziet.
Vind ik leuk
Gerro +9047
maandag 14 januari 2019 om 23:11
Beroerd voor hem maar hij is voor willem 2 zo belangrijk dat dit het verschil maakt tussen handhaven of degraderen. Dus van de kant van willem.2 is dit ook te begrijpen als ze nog geen vervanger hebben en daarvan moet je dan nog maar afwachten of die hetzelfde gaat brengen. Daarnaast zouden ze vandaag nog de wintertransfer window moeten afschaffen vind ik deze beïnvloed gewoonweg de competitie teveel. Denk dat ze hem deze transfer in de zomer naar mijn gevoel wel zouden laten maken.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21822
maandag 14 januari 2019 om 20:11
Klote voor hem!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:16
Wil je daar grappig mee zijn ? Omdat hij teelbalkanker had een woordspelinkje maken ? Triest.
Vind ik leuk
Smithsonian +43444
maandag 14 januari 2019 om 20:18
Wtf man. Het is een gewone uitspraak.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:20
Kan je ook bij nadenken voordat je dat erop gooit.
Vind ik leuk
jochempje +4240
maandag 14 januari 2019 om 20:28
Alsof iedereen weet dat hij dat gehad heeft. Man man waar gaat het heen met de wereld.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:30
Elke voetbalfan weet dat goochempje. Ik heb helemaal niks met Willem II of Sol en ik weet dat zelfs...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Het is past triest dat jij daar over begint! Achterlijke kneus!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:22
Waar bemoei jij je mee ?
Heb ik met een vuilnisbak gerammeld ?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:26
'' Heb ik met een vuilnisbak gerammeld ? ''

Weten we allemaal meteen wat je als koosnaampje voor je vrouw gebruikt!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:29
Ik ben homo.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:31
Ah dat kan, niks mis mee... een Gordontje ben jij dus, of meer een Jolinkie?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:33
Hahaha, nee man. Ik hou wel van een stukje rosbief 😜
Vind ik leuk
jochempje +4240
maandag 14 januari 2019 om 20:29
Hypocriet.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:31
Weltruste jonge
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21822
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Dat zijn jouw woorden... Ik heb daar geen seconde aan gedacht. Anders was ‘ie echt TE slecht voor woorden. En ik maak geen slechte grappen...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:22
Dan is t goed hoor, maar kwam binnen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
maandag 14 januari 2019 om 20:22
Het kan zijn dat dat niet bij iedereen is blijven hangen? Ik was het ook al lang weer vergeten.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:08
Het was volgens mij niet zo bedoeld, wees niet zo snel op je pik getrapt.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:11
Brabanders...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:13
Ja wat ?
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:13
Ooh jaa we gooien anders iedereen in de uitverkoop? Doen jullie dat wel dan zulke spelers voor 3 miljoen laten gaan
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
maandag 14 januari 2019 om 20:15
Nee, hier zouden ze ze gratis laten gaan ;-)

Zonder gekheid wel een mooi bedrag voor WII natuurlijk.
Vind ik leuk
Ryo +22
maandag 14 januari 2019 om 20:15
Wel als we er een ongelukkige speler ervoor terug krijgen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:16
Vind 3 miljoen een mooie prijs, bovendien hadden jullie al een prima opvolger achter de hand.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Wie dan? Volgens mij heeft er (nog) niemand getekend.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:22
Zeg toch niet dat degene die ze volgens de geruchten achter de hand hadden al getekend heeft. Denk wel dat als Willem2 voor dit bedrag was gegaan dat ze armenteros snel als opvolger bekend hadden kunnen maken. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/860829/gerucht-in-tilburg-willem-ii-wil-oude-bekende-presenteren-als-opvolger-van-sol.html
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Welke opvolger dan? Het is Januari, midden in het seizoen we spelen nog overal voor ook tegen degradatie. Sol heeft nog 1.5 jaar contract en er ligt nog geen vervanger vast. Moet Willem II dan hun veelscorende spits 5 dagen voor de derby laten gaan voor 3 miljoen?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:26
Derby of niet 3 miljoen is een behoorlijk bedrag. En voor de opvolger zie bovenstaande reactie, stond hier op voetbalprimeur vermeld.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:27
Klopt maar er waren meer clubs in de markt voor hem, wellicht is het wel afgeketst ofzo. En als er bij den Bosch een bod wordt gedaan op 1 van jullie beste spelers zeg je ook zomaar voor elke prijs ja? Kiev heeft genoeg geld en Willem II heeft al vaak genoeg spelers voor een kleine prijs laten vertrekken
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:30
Nee maar ik vind wel dat er best gekeken mag worden naar de situatie van de speler. Of dit nu voor Den Bosch is of voor welke club dan ook, als hij echt door deze stap financieel onafhankelijk kan worden dan vind ik dat je hem moet laten gaan.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:38
Dat komt misschien allemaal nog wel goed, er zijn ook veel dingen nog niet duidelijk
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:23
Denk dat Armenteros afegeketst is, anders was dit wss echt wel doorgegaan. Hij kan wel iets meer opbrengen maar veel meer ook niet. Dan blijft idd het punt over, dat Willem II geen vervanger klaar heeft staan. Je kunt de komende cruciale wedstrijden (nac en Twente) ook niet zonder spits, dus dat zou de enige logische verklaring zijn.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:26
Snap de verklaring van je maar zou hij dan nog wel gemotiveerd zijn denk je?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:33
Tja, vind ik een lastige. Die jongen dacht morgen in het vliegtuig te zitten en financieel onafhankelijk te zijn de rest van zn leven... Dat is wel even een klap. Ik hoop in ieder geval dat we als supporters hem op scherp kunnen zetten voor de belangrijke potjes tegen nac en Twente en dan zien we wel verder. Anderzijds is Sol ook wel een jongen die anders is dan anders voetballers, en echt een hart heeft voor de club, hopelijk kan hij dit relativeren.

Zoals wel vaker zijn last minute deals nog mogelijk (zoals met Armenteros een aantal jaar geleden). Dus misschien dat de deal met Armenteros nu afketst en tegen het einde van de transfermarkt alsnog doorgaat, waardoor Sol alsnog weg kan. Het worden in ieder geval nog spannende weken.
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 20:18
@wat een pegel: Doe eens normaal man.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 20:20]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:23
Wat een eikel had beter gepast.
Vind ik leuk
Excelsior +1413
maandag 14 januari 2019 om 20:12
Wel zuur als je zoveel centjes misloopt. Maar het is Willem ll goed recht om hem aan zijn contract te houden.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:13
Tja contract is met volle verstand getekend.
Vaak zijn de clubs de sjaak, nou is het andersom. Maar toch ruk voor Sol.
Vind ik leuk
Sideburnn +3219
maandag 14 januari 2019 om 20:17
Kan ook zijn dat Dynamo in 15 termijnen wil betalen
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:18
Gewittutnie
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Ben ik het mee eens, maar als zo'n jonge zich zoals hij zelf zegt voor de rest van zijn leven financieel onafhankelijk kan voetballen dan vind ik dat je daar als club zijnde wel rekening mee kan houden. Veel meer dan die 3 miljoen zal het echt niet gaan worden denk ik zo.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Maar Sol houdt dan geen rekening met Willem II. Die moeten maar zien hoe ze dat opvangen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2874
maandag 14 januari 2019 om 20:23
Zoals ik hierboven aangeef, Willem 2 was toch al bezig met Armenteros?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/860829/gerucht-in-tilburg-willem-ii-wil-oude-bekende-presenteren-als-opvolger-van-sol.html
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:35
Dat is toch puur speculatie jongen...
Vind ik leuk
Zekur +610
maandag 14 januari 2019 om 20:13
Tja Sol komt er nu achter dat hij behalve een enorme killer, ook gewoon handelswaar is. Willem II wil meer en dat is hij ook waard. 3 miljoen is peanuts voor die Russen. En anders gewoon nog 12 doelpunten, Willem II veilig, en aan het eind van het seizoen alsnog 2 miljoen aan hem verdienen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:13
Zo'n jongen die moet je gewoon de transfer gunnen. Willem II heeft veel te danken aan hem.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:16
En hij aan Willem II. Werkt twee kanten op he. Kunt wel je beste speler verkopen voor 3 miljoen. Maar wij weten niet hoe de deal er verder uit ziet. En er moet ook nog een vervanger komen. En als die er niet is en de voorwaarden van het bedrag zijn niet goed dan is het toch logisch. Ik vind het jammer voor Sol, maar als het niet gunstig genoeg is voor de club dan is volkomen terecht dat ze weigeren. Uiteindelijk moeten ze er allebei beter van worden.
Vind ik leuk
Werner1913 +10693
maandag 14 januari 2019 om 20:16
Hij toch ook aan Willem II? Als Kiev nou eerst zorgt dat ze onderhandelen met de club, voordat ze die jongen het hoofd op hoo brengen...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:32
Zo gaat dat nou eenmaal. Sol gefrustreerd, zal moeilijk zijn motivatie op te brengen.
Vind ik leuk
4everfcu +5387
maandag 14 januari 2019 om 20:20
onzin hij ook aan willem2 en contract is contract en zonder hem kan willem2 zomaar in de problemen komen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:28
ho ho rustig aan ik snap dat Willem II meer geld voor hem wil hebben. Ik heb als Tukker echter andere belangen ;-)
Vind ik leuk
Benniewies +5388
maandag 14 januari 2019 om 20:13
Willem 2 had de optie allang moeten lichte.
En bod is gewoon ook veel te laag.

Dat hij zo graag naar Kiev wil.
Betalen ze spelers daar zo goed?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
maandag 14 januari 2019 om 20:21
En jij dacht dat die optie niet gelicht gaat worden? Waarom nu als dat pas in juli hoeft?

En ja, in kiev betalen ze tig keer meer dan in nederland( buiten top 2)
Vind ik leuk
Benniewies +5388
maandag 14 januari 2019 om 20:50
Kiev zal uiteraard beter betalen dan Willem 2 maar financieel onafhankelijk kan ik me niet voorstellen.
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 07:37
Tja, dat jij je het je niet kan voorstellen maakt het toch niet anders. Hij kan zich daar zonder twijfel financieel onafhankelijk spelen.
Vind ik leuk
Ryo +22
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Willem II doe effe normaal... Deze jongen heeft zoveel voor de club betekent. Gun hem dan deze kans.
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Wij laten niet met ons sollen.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
maandag 14 januari 2019 om 20:23
Ow, en wie haalde sol op 24 jarige leeftijd uit de krochten van het spaanse voetbal? Zonder ons had sol misschien nooit betaald voetbal gespeeld.
Ze hebben beide veel aan elkaar te danken. Zowel sol als de club denkt aan zichzelf.
En 3 miljoen is niks als je geen vervanger hebt en in de problemen komt
Vind ik leuk
MojoRisin +15213
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Er zal wel wat aan de hand zijn.. Willem II zou zo'n bod van 3.25m (+ bonussen) normaal echt niet afslaan..
Vind ik leuk
Werner1913 +10693
maandag 14 januari 2019 om 20:18
Misschien wel betaling in 50 termijnen...
Vind ik leuk
2cents +61651
maandag 14 januari 2019 om 20:20
3,25 is toch best weinig voor deze spits?
Vind ik leuk
MojoRisin +15213
maandag 14 januari 2019 om 20:29
Dat is exclusief bonussen.. Het is geen heel groot bedrag, maar zijn contract loopt nog maar anderhalf jaar (Willem II licht de optie natuurlijk).. En clubs als Willem II kunnen meestal ook niet veel meer vragen..
Denk dat er iets anders speelt.. Zoals dat Kiev zoals Werner1913 zegt dat ze in termijnen willen betalen en dan moet je maar zien of je je geld krijgt.. Of misschien is er een andere club die meer biedt of zo..
Vind ik leuk
2cents +61651
maandag 14 januari 2019 om 20:54
Fran Sol wordt geschat op Eem waarde van 6 miljoen. Dan hief je niet tevreden te zijn met bonussen maar gewoon meer eisen. Fran Sol kan het verschil betekenen tussen handhaving of degradatie. Afhankelijk van hoeveel dat waard is voor Willem II kun je deze aanbieding prima afslaan. Moet raar lopen wil je dit bedrag er niet weer uit haken komende zomer.

Ik vind het gewoon te laag en het zou me niets verbazen als Willem II dat ook vindt. Hoewel het vast een nieuw record is voor Willem II gaat het er om wat Sol waard is. Hij is een topschutter die bij een club ver onder zijn niveau speelt en toch veel goals maakt.
Vind ik leuk
MojoRisin +15213
maandag 14 januari 2019 om 21:23
Ik zou hem zelf ook niet voor dat geld verkopen.. Zeker niet als je geen goede vervanger hebt..
Vind ik leuk
013Tilburg +720
maandag 14 januari 2019 om 22:12
Hoogste transfer opbrengst voor 1 speler voor Willem II is 8 mln voor Mounir El Hamdoui. Ging toen naar AZ toen Scheringa daar nog rondliep.
Vind ik leuk
2cents +61651
maandag 14 januari 2019 om 22:22
Las dat El Hamdaoui naar AZ maar 2,5 miljoen opleverde. Dembele 5 miljoen.
Vind ik leuk
013Tilburg +720
dinsdag 15 januari 2019 om 07:22
Verdorie, je hebt gelijk. De ongeveer 8 mln was voor El Hamdoui en Dembele samen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 07:22]
Vind ik leuk
2cents +61651
dinsdag 15 januari 2019 om 07:25
Sol is minstens 8 waard nu. Poot stijf houden.
Vind ik leuk
013Tilburg +720
dinsdag 15 januari 2019 om 07:47
Hopen dat dat lukt. Als ie gaat leveren we 50% van onze doelpunten in en alternatieven zijn duur.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Gaan ze spijt van krijgen.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:14
Vind het enorm klote voor Sol maar eerlijk is eerlijk als Dinamo echt graag wil komen we weer terug. Sol is meer waard. Willem II gunt Sol deze transfer en zal daarom bij een goed bod hem echt niet in de weg zitten
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5633
maandag 14 januari 2019 om 20:15
Misschien wil Willem II nog net wat meer centjes ontvangen...
Vind ik leuk
Rene80 +2422
maandag 14 januari 2019 om 20:15
Knuppels zeg. Dit bedrag voor zo'n club voor iemand die over een half jaar gegarandeerd alsnog voor niets wegloopt en waarbij de spirit toch géén 100% meer zal worden . Nee slim beleid.
Vind ik leuk
Ibo +219
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Je bent slecht geinformeerd met je knuppels want hij loopt over n half jaar niet gratis de deur uit.
Vind ik leuk
Werner1913 +10693
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Hij loopt niet voor niets weg omdat W2 een optie op verlenging heeft...
Vind ik leuk
Zekur +610
maandag 14 januari 2019 om 20:20
Voor de zoveelste keer: willem II heeft na dit seizoen nog een optie voor nog een jaar
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Lees het bericht nou toch eens je bent al de zoveelste. Willem II heeft nog een optie voor een extra jaar.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
maandag 14 januari 2019 om 20:29
Knuppel zeg! Zo’n reactie neerzetten terwijl je niet eens weet dat sol hierna gewoon nog een jaar onder contract staat.( eenzeidige optie van de club)
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:15
Zoooo daar heeft Willem2 ook geen klap meer aan. Klasse Mathijsen 😂😂😂
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
maandag 14 januari 2019 om 20:28
Wat een klinklare onzin. Dan ken jij sol nog niet.. Tuurlijk zal hij nu wat teleurgesteld zijn. Maar geloof me, die loopt zondag het vuur uit de sloffen tegen de ratjes( als hij nog niet weg is teninste). Sol is op en top prof!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:49
We zullen zien, wellicht moet ik je er zondag om 14:00 even aan bovenstaande reactie herinneren.
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 20:16
Willem II laat niet met zich sollen.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
Mo +12963
maandag 14 januari 2019 om 20:18
Sneu dit. Na alles wat Sol gedaan heeft voor Willem ll en hoe ontzettend belangrijk hij is geweest krijgt hij dit ervoor terug. Die jongen had zich daar financieel veilig kunnen spelen...
Vind ik leuk
Ibo +219
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Kan ie over n halfjaar ook nog wel hoor
Vind ik leuk
Werner1913 +10693
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Hij tekent toch ook een contract? Als hij 3 jaar lang niet scoort moet de club nog steeds elke maand zijn salaris betalen. Nu scoort hij wel, en staat W2 in haar recht om een transfersom te vragen. Kiev moet maar zorgen dat ze de vraagprijs op tafel leggen voordat ze met een speler praten...
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:24
Gebeurd misschien alsnog wel, dit is puur onderhandelen. Als PSG met 30 miljoen komt voor Frenkie zegt Ajax toch ook nee? Is dat dan niet sneu
Vind ik leuk
Mo +12963
maandag 14 januari 2019 om 20:26
Dat is appels met peren vergelijken.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:38
Waarom precies?
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 07:40
Omdat het dan over zijn clubje gaat 😂
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:39
Alsof de club niks voor hem gedaan heeft. Werkt twee kanten op he! Zonder WII had ie nog bij Villareal B gespeeld.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:44
Niet dus, de bedragen waar het om gaat zijn misschien niet vergelijkbaar, maar het principe is hetzelfde.
Vind ik leuk
Jan ref +1661
maandag 14 januari 2019 om 21:18
Wie zijn dan de appels en wie de peren?
Vind ik leuk
4everfcu +5387
dinsdag 15 januari 2019 om 07:25
nee hoor precies hetzelfde alleen met andere bedragen.
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 21:42
Liefdadigheids instellingen zijn er al genoeg.

Vind ik leuk
Smithsonian +43444
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Gaan ze nog spijt van krijgen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:19
Deze opstelling van Willem II kon wel eens negatief vervolg krijgen. 3,2 miljoen ook oplopend met bonussen en met een aflopend contract is een prima bedrag voor Willem II. Accepteren ze dit niet dan zitten ze met een niet gemotiveerde speler.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 20:19]
Vind ik leuk
Ibo +219
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Nogmaals, heeft weliswaar een aflopend contract maar kan eenzijdig met een jaar verlengd worden door de club. Dus na dit seizoen levert ie ook nog 2 a 3 miljoen op. Is nu het risico niet waard die paar ton extra
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 14 januari 2019 om 20:22
We hebben net een kleine, mijn vrouw en ik zijn hier gelukkig, Willem 2 is een geweldige club en ben echt niet van plan om in de winterstop stop te vertrekken. Ik wil met mijn gezin lekker tot rust komen hier in het gemoedelijke Brabant. Aldus Fran Sol.... Wat zijn al die woorden waard??? Zeg dan niks en begin nu niet te janken.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:26
Hij heeft niet gezegd dat hij in de winterstop zeker zou blijven. Kijk zijn laatste interview na de wedstrijd tegen Emmen er nog maar op na.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 14 januari 2019 om 23:20
Hij heeft het hele jaar geroepen dat hij wel zou blijven want hij voelde het een beetje als logisch voor de steun die hij kreeg toen hij ziek was. Dat laatste interview heb ik niet gezien maar dat verandert mijn mening niet dat hij nu wel erg gemakkelijk in de slachtoffer rol kruipt.
Vind ik leuk
Mad Max +1220
maandag 14 januari 2019 om 20:22
Kom, dit hoort erbij en komende zomer zal hij zeker weg kunnen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:22
Mooi . Een spits die schijt aan ze werkgever heeft en nog nooit tegen nac gescoord heb 😀 in stilburg lopen ze allemaal iets teveel in de wolken. Sol is een topspits en zonder hem waren ze vorig jaar al gedegradeerd. Typeert de waardering en instelling in tilburg
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:40
Zorgen jullie nou maar dat je er in blijft met die grotere begroting dan die van ons...En ook nog met hulp uit Engeland. Wij doen het iig allemaal alleen..
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 20:41]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:00
Waar komt palacios en tapia vandaan ?😂 vorig jaar 4 huurlingen. Jaa echt helemaal alleen 😂
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 21:17
Zijn huurlingen ja, zelf gescout en misschien voor een groot deel wel betaald. Verder betaald Ascus of Feyenoord niks aan ons hoor.
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 07:43
Sterker nog, jullie helpen Feyenoord door die Tapia op te vangen👍
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 21:18
Die moeten we gewoon zelf salaris betalen hoor. Jullie niet omdat je een dumpplek bent geworden voor mislukte aankopen. Jullie kunnen niet eens kiezen wie er jullie kant op komen. Wij gelukkig wel.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:24
Goed verhaal man.

We hebben 3 huurlingen en die spelen niet . Rest is zelf gescout . Daarbij bepalen we zelf wat er bij nac komt en niet city . Waarschijnlijk stopt nac na dit jaar toch met city .

Sol is knap gescout , rest van jullie is brandhout
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 22:46
Ook een goed verhaal!

Ik zou ff onze selectie met die van jullie vergelijken dan kom je toch echt tot de conclusie dat er bij jullie een stuk meer brandhout rond loopt dan hier. Sterker nog: Er lopen zelfs afdankertjes van ons bij jullie in de selectie.

Fijn dat jullie zelf mogen kiezen wie er uit Engeland komt, volgende keer dan alleen iets beter scouten als ze dus allemaal op de bank zitten.

Het enige echte goede van je verhaal is dus dat jullie met die Engelsen gaan kappen. Vraag blijft dan alleen wel of er überhaupt nog wat kwaliteit binnen komt want het enige wat een beetje fatsoenlijk was de afgelopen tijd kwam wel van City en voetbalt nu bij PSV.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:01
Als je serieus genomen wilt worden kom dan met de juiste feiten.

De huurlingen zijn goed genoeg ( Fernández heeft de prijs van grootste talent uit de jeugd gekregen, ilic een van de grootste talenten uit servie, en het talent van rode ster Belgrado ) . Helaas zijn ze beide al lang geblesseerd.

Kali is geblesseerd, kastaneer lang jong oranje gespeeld is geblesseerd. Van anholt basis Heerenveen en la galaxy was lang geblesseerd. Als iedereen fit is is de enige plek waar jullie net iets beter zijn is sol met 14 goals tegenover te vrede met 9 goals
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 23:17
Aan geblesseerde spelers heb je niks dreamer. En jij denkt dat, na een transfer van Utrecht naar WII daarna weer naar Utrecht en daarna naar NAC, Kali dus een betere voetballer is dan bijv. Anita? Voor van Anholt geld precies het zelfde...Van Heerenveen naar WII en van LA Galaxy naar NAC. Tuurlijk dan ben je echt een toppertje! Met o.a. spelers als Avdijaj, Ozbiliz, Sadikki, Crowley, Peters en nu Tapia hebben we een hoop meer kwaliteit dan jullie! Maar steek het er vooral op dat jullie 'goede' spelers geblesseerd zijn.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:50
Kom jij aan met Anita die de 100 meter in een minuut loop . Sadikki die volgens mij op de bank zit. Crowley die van cambuur en Go Ahead komt en ozbiliz die ook werkelijk nog nergens iets heb laten zien ...

Je staat 4 punten boven ons . Dan doe je het bijzonder triest voor " zoveel kwaliteit" meer dan ons😂

Daarbij ken je nogmaals de feiten niet en doe je de naam uit Tilburg goed eer aan, want jullie hebben het wiel niet echt uitgevonden . Van anholt raakte zwaar geblesseerd bij la en nac heeft hem de kans gegeven terug te komen.

Succes zondag en smeek op je knieën dat sol blijft
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 23:58]
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 07:45
Waarom gebruik je het forum over Sol om een wedstrijdje wie heeft de grootste piemel te beginnen?
Vind ik leuk
Koenbres +2012
dinsdag 15 januari 2019 om 08:25
Hoe kan je onze selectie brandhout noemen als je er zelf toch niet veel beter voor staat. Verdiep je is in de selectie zou ik zeggen en je ziet dat er genoeg goede voetballers in staan
Vind ik leuk
JanvdLisme +1073
maandag 14 januari 2019 om 23:29
Kijk daar is livingthedream from Bigmouthtown, Alcoholcity. Moet je geen zelfgebreide trui aan doen of van links naar rechts gaan? Pfff
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:45
Een 5 voor de moeite . Liever van links naar rechts dan een deuntje na een goal omdat je anders geen sfeer kan brengen pauper
Vind ik leuk
JanvdLisme +1073
maandag 14 januari 2019 om 23:50
Zo ist. Nooit Opgeven Altijd dom Doen. Doe maar net of je een boom bent aan de waterkant ofzo.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:54
Wauw je krijgt de titel dorpsgek van de dag . Gefeliciteerd ! Meld je je morgen wel weer even bij het Uwv?
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 23:57]
Vind ik leuk
JanvdLisme +1073
maandag 14 januari 2019 om 23:59
Dankjewel goos,

Had ik net ff nodig, een titel gegeven door iemand die zijn club meet aan de hand van seizoenkaarten, drankmisbruik en dom carnavalesk gehos op de tribune. Fantastisch! Kun je trots op zijn. (Ik vergat jullie unieke sfeer te vermelden. Je weet wel die ze bij Celtic hebben gekopieerd van jullie)

Ps. Waarom moet ik naar het UWV?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
dinsdag 15 januari 2019 om 09:09
Geef het gewoon op gast! Paar pilskes dr in zondag en het boeit jullie allemaal niks meer wat er op het veld met dat clubke van jullie gebeurd! Nac is voetbal en voetbal is bier daar in Breda!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 09:40
Je heb deels gelijk wat betreft bier en breda maar wat een achterlijk zelfgecreerd opmerkingen vanuit jullie hoek van " het intreseert" jullie niet meer. Bij gebrek aan nieuwe ludieke ideeën . Er zitten 18.000+ mensen in het stadion. Hoogste bezettingsgraad en supporters hebben 1.4 miljoen gereserveerd voor het terug kopen van ons stadion. En dan beweren dat het ons niets kan schelen 😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
dinsdag 15 januari 2019 om 11:02
Je moet toch ergens bier drinken, blijkbaar doen jullie dat graag in een 'terug gekocht' stadion. Dat daar dan gevoetbald wordt is voor de meeste bijzaak. Lekker carnavals muziekske d'r bij, lekker van links naar rechts en hossen maar!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:18
Gast wat wil je nou duidelijk maken 😂 je bent voor een club waar ze fakkels naar een uitvak gooien, waar ze een verkapt carnavalsnummer draaien als ze scoren. Hypocrieten😂

Alleen een deuntje om een goal te vieren is al zaadodend . Niet genoeg publiek om geluid te maken misschien?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 11:21]
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
dinsdag 15 januari 2019 om 13:12
Dat vuurwerk gooien was natuurlijk puur uit liefde!

Goaltune's draaien ze in zoveel stadions, niet alleen in Tilburg hoor maar jij komt vast nooit buiten Breda.
Daarnaast is onze goaltune net zo veel carnaval als die van Feyenoord, totaal niet dus. Niet proberen je eigen zwakheden aan een ander toe te dichten, want dat is wel erg kinderachtig...
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 13:30
Ga wat leuks doen met je dag want je komt zo ongelofelijk dom over.

Nou is Tilburg een zeer intelligente stad. Top 5 van grootste steden en maar 12.000 gekkies die niet helder kunnen nadenken .
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
dinsdag 15 januari 2019 om 13:41
Iemand dom noemen komt anders ook niet erg slim over.
En wat ik hierboven typ is nou eenmaal de simpele waarheid. Beetje dom dus om dat dom te noemen.
Hopelijk kan je me volgen. Ik ga in ieder geval geen energie meer steken in iemand die zulke ontzettende oogkleppen op heeft.

Succes zondag! En alvast sorry dat je onze goaltune vaker zal moeten aanhoren dan dat jullie kunnen juichen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 13:41]
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 13:47
Spelen jullie die tune tegenwoordig ook al af voor de wedstrijd en in de rust dan?

Tot zondag
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:23
Tacties aan gepakt van Willen 2, de jongen zijn financïele onhafhankelijkheid afgepakt, terwijl zijn contract afloopt. Dan hebben ze niks loopt ie zo de deur uit, alleen is dan de vraag of ie weer zo'n aanbieding krijgt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat deze jongen ook maar 1 meter te veel zal doen, tweede helft competitie. Ik zou het niet doen in ieder geval.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:42
Daarom ben jij waarschijnlijk ook geen prof..Sol gelukkig wel.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:21
Nou laat waarschijnlijk maar weg hoor! 😂
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 22:24
Prof bier drinken 😉
Vind ik leuk
Dunneke +237
maandag 14 januari 2019 om 20:24
Krijgen ze het in Tilburg ook al hoog in der bol als het om transferbedragen gaat. 3 mil is meer als genoeg voor hem. En gun hem die transfer
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:43
Fijn dat jij dat bepaald. Misschien beter door mensen met verstand van zaken laten bepalen.
Vind ik leuk
Dunneke +237
maandag 14 januari 2019 om 21:18
Ik bepaal ook niks. is gewoon mijn mening. Als je 1 seizoen goed presteert ben je al meteen 6 a7 mil waard waanzin is het

Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 21:20
Hij levert al iets meer dan 1 seizoen. Dus ff inlezen voor je iets typt wat nergens op slaat.
Vind ik leuk
Dunneke +237
maandag 14 januari 2019 om 21:28
Vooruit 2 dan
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 21:37
Als spits bij een club als WII heeft ie het wel iets beter gedaan dan jij doet voorkomen.
Vind ik leuk
Dunneke +237
maandag 14 januari 2019 om 21:55
Dat heeft hij zeker. En daarom zei ik ook dat ze hem die transfer moeten gunnen.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 22:02
Doen we allemaal bij WII maar niet voor dit onzin bod. Als je 1 doelpunt minder maakt dan Luuk de Jong vorig jaar, die daar overigens veel meer kansen voor nodig had met betere voetballers om zich heen, dan ben je wel wat meer waard dan 3 miljoen!
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 21:59
Dunneke ken jij het spreekwoord voor niets gaat de zon op?
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
maandag 14 januari 2019 om 20:24
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Feyenoord een bod van 3,5 bij Willem 2 heeft neergelegd
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:30
Dan zijn die de volgende die worden afgewezen ;p
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
maandag 14 januari 2019 om 20:31
of dat is de reden dat ze het bod van die Oekrainers hebben afgewezen :)
Vind ik leuk
Guntherr +1665
maandag 14 januari 2019 om 20:26
Als W2 hem niet verkoopt gaat hij transfervrij de deur uit.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 20:39
Dan kunnen wij er dus nog anderhalf jaar van genieten dat is ook wat waard
Vind ik leuk
Guntherr +1665
maandag 14 januari 2019 om 22:29
Jaa, gewoon niet dus.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 23:01
Nouja als hij transfervrij de deur uitloopt. (Half jaar contract plus een jaar verlening nog)
Vind ik leuk
Guntherr +1665
dinsdag 15 januari 2019 om 08:33
Dan heb je ander half jaar plezier aan hem gehad, maar je loopt een paar miljoen mis.

Ik zou toch liever paar miljoen op mijn bank hebben hoor.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
maandag 14 januari 2019 om 20:26
Wie weet wat er speelt? Misdchien kon kiev geen bankgarantie geven? Of wilde ze in 8 termijnen betalen? Misschien de transfer van de beoogde opvolger afgeketst?

Hoe jammer voor sol ook, Willem II moet ten eerste aan zichzelf denken!

Verder denk ik dat sol zijn gewenste transfer echt nog wel krijgt. Pas nà de belangrijke wedstrijden tegen nac en twente èn tegen een miljoentje meer. Transfermarkt in oekraine is pas 1 februari geopend dus dat komt gewoon goed
Vind ik leuk
debacle +550
maandag 14 januari 2019 om 20:28
Het lot bepaald dat rusland niet de juiste plek is voor hem.. hij is trouwens veel meer geld waard.. hij gaat een nog wel een betere deal maken
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:28
ach ja wat is 3 miljoen met de miljoenen van de jong in het achterhoofd. goede keus van willem 2
Vind ik leuk
Vendaron +277
maandag 14 januari 2019 om 20:30
Zo werken onderhandelingen in het voetbal nou eenmaal. Je hoeft niet meteen het eerste bod te accepteren. Doen de topclubs toch ook niet.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:31
Logisch. Sol is meer waard.
Vind ik leuk
Humberto01 +881
maandag 14 januari 2019 om 20:35
Wat ik niet begrijp: waarom laten ze hem naar Kiev gaan terwijl de clubs er helemaal nog niet uit zijn, dat blijkt nu. Wie is hier nu dom! Je moet spelers niet met een club laten praten als de clubs er onderling niet uit zijn. De man is daar de kop gek gemaakt, hem is verteld wat hij elke maand netto krijgt, hij hoeft dan na Kiev nooit meer te werken. Ja dan kan ik mij voorstellen dat Willem II de zwarte piet krijgt en dat hadden ze kunnen voorkomen. Eerst een zakelijke deal maken, dan mag hij pas afreizen, niet eerder.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 20:38]
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 20:47
Even voor de goede orde Sol was nog helemaal niet afgereisd naar Kiev.
Vind ik leuk
Humberto01 +881
maandag 14 januari 2019 om 20:50
oke, maar hij was toch wel in gesprek met de club en ze hebben toch over voorwaarden etc. gesproken? Dat maakt dan niet uit of hij daar na toe gaat of zijn zaakwaarnemer doet dat via te telefoon. Je bent met elkaar in gesprek en zo ver had Willem II het niet moeten laten komen. Pas praten als de clubs er uit zijn. Benieuwd naar de reactie van Willem II.
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 15 januari 2019 om 16:58
Dan gaan clubs dus met elkaar onderhandelen terwijl het volkomen onduidelijk is of een speler wel naar een bepaalde club wil.

Sol wordt maandag ochtend op kantoor geroepen te horen dat hij verkocht is aan ac bagdad
Vind ik leuk
Humberto01 +881
dinsdag 15 januari 2019 om 19:03
Denk je dat ze dom zijn bij een club? Natuurlijk gaat de club eerst bij de speler checken of hij wel naar de betreffende club wil. Dan is het gebruikelijk dat de clubs eerst in onderhandeling gaan, vooral als de speler nog bij de club onder contract staat. Komen ze er uit en ligt de prijs en randvoorwaarden vast, dan geeft de club toestemming aan de speler om het vervolg op te pakken. Je geeft de speler geen toestemming als de verkoopprijs nog niet rond is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 19:03]
Vind ik leuk
Het Brein +4818
maandag 14 januari 2019 om 20:35
Hij moet lekker kiezen uit de volgende clubs: Sporting, Benfica, Villarreal, Valencia of Celta de Vigo.

Dit zijn mooie opties voor hem, niet de Oekraïne..
Vind ik leuk
Broes +1063
maandag 14 januari 2019 om 20:39
Dat komt wel goed voor Sol. Even wachten op een nieuw bod uit Kiev en de deal wordt alsnog beklonken.
Vind ik leuk
wil +1324
maandag 14 januari 2019 om 20:45
Zijn vrouw heeft gewoon gezegd ik wil niet naar Kiev, en ik denk dat er ook nog een andere club een beter bod heeft gedaan. Waarschijnlijk gaat Willem II zijn optie lichten en vertrekt hij einde seizoen. Leganes in Spanje wordt ook genoemd.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:46
TOP... eindelijk toont Willem II ‘ballen’.... 5 miljoen € en geen € minder ! Bravo voor diegene die nu bij Willem II deze beslissing durft en mag nemen👍
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:51
Je hoeft alleen ja of nee te zeggen. Bravo is een beetje overdreven.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:56
Iedereen ‘brieft zoals hij gebekt is’ ;)
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:57
Sol is een prima spits, maar 3 miljoen is echt de jackpot voor deze zeer beperkte spits.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:01
Wacht maar af.....
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:21
Waarop moet ik wachten. Hij wordt daar niet beter van !!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:27
Willem II uiteindelijk wel en daar gaat het om ....
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:48
Waarop is dit feitelijk gebasseerd? Is een 100% aanname die je doet. Oftewel jezelf iets voorhouden waar je gelukkiger van wordt.
Vind ik leuk
Het Brein +4818
maandag 14 januari 2019 om 21:20
Zeer beperkt? Hij is beter en completer dan Jörgensen!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:09
Dat is ballen tonen!
Vind ik leuk
pinkelman +4417
maandag 14 januari 2019 om 21:11
AZ gooit een slordige 4 miljoen voor een ADO kopper en een jeugdspeler van PSV neer, ze hadden beter waar voor hun geld moeten kiezen en deze Sol moeten nemen.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 21:12]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:18
9 opmerkingen en het gaat weer over ajax
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:13
Irritant he?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:30
Man, was naar AZ gegaan stond je nu 3e!
Vind ik leuk
Shelbourne +6020
maandag 14 januari 2019 om 21:33
Niet echt slim van Willem II, nu heb je een ontevreden speler. Met een beetje pech presteert die niet meer en ontvang je nooit meer zo’n bod. Beter waren ze aan het onderhandelen geslagen. Misschien nog een paar ton extra er uit gesleept
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 21:33]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:35
Dit is heel normaal voor dit waardeloze clubje. Dit deden ze een aantal jaren geleden ook met hun aanvoerder die naar Heerenveen kon en ook graag wilde en toen deden ze dit ook.
Ik zou me als speler wel 3 keer bedenken voor dat ik daar naar toe zou gaan.
Sowieso gaat het slecht met je carrière als bij dit soort clubs speelt.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 14 januari 2019 om 21:44
Pff en waar komt dit opeens vandaan? Wat heeft Willem II tegen jou gedaan? Vraag anders even aan die aanvoerder wat hij van Willem II vind, speelt er namelijk nogsteeds en is zeer tevreden. En spelers als Misidjan en de Jong kregen die geen kans van Willem II om naar een andere club te gaan? En schijnbaar weet jij ook de reden waarom dit is afgewezen, mag ik die ook weten? En die laatste opmerking ja slaat helemaal nergens op natuurlijk, gaat slecht eh met de carriere van Lewis en Sol, zag er natuurlijk veel beter uit 3 jaar geleden.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:35
ik vind 3mil voor een speler die meer als tien maakt met een jaar contract wat twee jaar kan worden zeer weinig als ik willem 2 was liet ik hem ook niet gaan ,niet vergeten w2 is ook een bedrijf en dit is een schijntje van zijn waarde 5 tot 6 mil was dan redelelijker denk ik hoe stabiel zijn toekomst dan ook mag worden hij is sprler van w2 niet andersom
Vind ik leuk
tikkietoe +6156
maandag 14 januari 2019 om 21:52
Sol kreeg wel een bod om te watertanden, maar eigenlijk zouden de clubs er eerst uit hebben moeten komen. Willem II kan het contract met de optie nog een jaar verlengen, dus hadden die niet zo een karig bod moeten krijgen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:16
Was gewoon veel te weinig geld! 3,25 miljoen in deze tijd voor zo'n spits is veel te laag. Is wel minimaal 5/6 miljoen waard.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
maandag 14 januari 2019 om 22:16
Voor niets gaat de Sol op.
Vind ik leuk
Yass +138
maandag 14 januari 2019 om 22:16
Maar waarom Willem 2 dat niet? Is toch weer een financieele injectie voor de club toch
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:23
Onderhandelingstactiek, bod wordt nog wel verhoogd.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 22:30
Misschien ff selecties vergelijken...dan zie je pas wie er brandhout heeft. Er voetballen namelijk zelfs een paar afdankertjes van ons in Breda nu!
Vind ik leuk
repeP +2213
maandag 14 januari 2019 om 22:40
Geef Willem II geen ongelijk. Bedrag voor hem is domweg te laag.
Vind ik leuk
Cookee +12784
maandag 14 januari 2019 om 22:44
Toekomst veiligstellen, tsja. Hij weet als geen ander hoe snel er gevaren kunnen zijn. Maar of je dat nou zo graag in Rusland wilt doen met je vrouw en kinderen?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 23:12
Feyenoord biedt binnenkort 5 miljoen voor hem. Let maar op!
Vind ik leuk
UpOne +1048
maandag 14 januari 2019 om 23:14
Hé Mesut Ozil, waar ben je nu met je grote muil?
Vind ik leuk
deltiaan +1436
maandag 14 januari 2019 om 23:26
willem 2 geloofd in dromen
Vind ik leuk
Teppie +82
maandag 14 januari 2019 om 23:30
Ik snap het wel van W2, wat is dat nou voor een bod in deze tijd? Minimaal het dubbele komt beter in de buurt!
Vind ik leuk
epjwpsvk +19
maandag 14 januari 2019 om 23:42
Ach, na regen komt Solleschijn.
Zijn kans komt nog wel!
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1106
dinsdag 15 januari 2019 om 00:21
3,25 miljoen is wel heel karig... gelijk hebben ze
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 02:06
Jammer, is ook niet fijn voetballen voor die jongen ook.
Vind ik leuk
Muskeklier +241
dinsdag 15 januari 2019 om 05:49
Zondag de derby......
1 geplaatste tackle(kruisbanden scheuren bijvoorbeeld) is 1 jaar tot 1,5 jaar verder voordat ie terug is... En w2 loopt dan 3,3miljoen euro mis omdat ze zelf nee zeggen om dat bedrag.....

Maargoed, ze zullen nog geen vervanger klaar hebben denk ik!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 06:10
Triest man. Die jongen is te goed voor Willem II. Geef hem nou die kans als dankbaarheid en spek je kassa...
Vind ik leuk
Couto76 +1127
dinsdag 15 januari 2019 om 07:06
Die laat met zich Sollen ...
Vind ik leuk
hooxany +1
dinsdag 15 januari 2019 om 16:33
Bent u op zoek naar hoe u een geregistreerd rijbewijs kunt kopen met DVLA, DMV online zonder een test uit te voeren? of Hoe een paspoort van een ander land kopen zonder een staatsburgerschap? Wij zijn een onafhankelijke groep van gespecialiseerde IT-professionals en database technici gevestigd in Duitsland en we zijn gespecialiseerd in de productie van paspoort, SSN, rijbewijs, I.D-kaarten, geboorteaktes, diploma's en vele andere documenten van zeer hoge kwaliteit en andere diensten. Wij produceren paspoort, licentie, SSN, ID-kaarten, geboorteaktes, diploma's en andere documenten voor meer dan 150 landen. (Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Australië, Azië en Afrika) Wij produceren zowel een geregistreerde als een geregistreerd paspoort van Real Database; SSN, ID-kaarten, geboorteaktes, wettig gebruikte diploma's en we produceren ook nep- of duplicaat- of nieuwheidsdocumenten die alleen voor camouflage worden gebruikt en NIET kunnen worden gebruikt. Juridisch gezien zijn dit soort documenten niet belangrijk, dus we produceren op hoge vraag en bestellen . Wij werken met insiders van de top 120 ambassades in de wereld die al onze klanten informatie van binnenuit laten verwerken en alles authentiek laten verklaren in het vermeende databasesysteem. Dus alles wat we doen met betrekking tot de productie van een echt paspoort, SSN, licentie, I.D-kaarten, geboorteaktes, diploma's en ander document is echt en alle echte documenten die legaal kunnen worden gebruikt. Met meer dan 15 jaar ervaring in het produceren van paspoort, SSN, licenties, ID-kaarten, geboorteaktes, diploma's en andere documenten, circuleren miljoenen van onze geproduceerde documenten de wereld rond. We hebben documenten gemaakt voor vele beroemdheden en politici en topambtenaren uit verschillende landen. We kennen het risico van het dragen of gebruiken van een nepdocument heel goed, daarom hebben we onze technologieën, professionaliteit en vaardigheden geïnvesteerd om in een bedrijf te stoppen om mensen te helpen die het moeilijk vinden om een ​​bepaald document te hebben of die ook niet kunnen hebben een document om een ​​aantal redenen. We weten ook dat veel mensen proberen te ontsnappen aan slechteriken en hun identiteit veranderen, maar ze kunnen daarvoor niet naar de autoriteiten gaan omdat dit ook hen kan impliceren. Dus we hebben Aziatische broers om alle documentatieproblemen die je hebt op te lossen. Of het nu echt of nep-document is.
CONTACT:
ONZE WEBSITE: http://traveldocsonline.com