'Lasse Schöne heeft me enorm geholpen, ook al wil hij het niet toegeven'

'Lasse Schöne heeft me enorm geholpen, ook al wil hij het niet toegeven'

Gepubliceerd: zaterdag 16 februari 2019 om 18:33za 16-02-2019 om 18:33

Kasper Dolberg heeft bij zijn komst naar Ajax veel gehad van landgenoot Lasse Schöne. Dat beide spelers uit hetzelfde land komen heeft de Deense spits geholpen.

Dolberg trekt veel op met de Deense spelers bij Ajax. "Dat is heel fijn. Ik ben begonnen met Lasse. Hij heeft me in het begin enorm geholpen, ook al wil hij het niet toegeven", zegt Dolberg bij Inside Ajax. "Het is fijn om op die manier te beginnen. Je kent tenminste iemand met wie je makkelijker kunt praten omdat je dezelfde taal spreekt. Nu is Rasmus (Kristensen, red.) hier natuurlijk ook, die een goede vriend van me is."

Dolberg kwam over van het Deense Silkeborg, dat veel kleiner is dan Amsterdam. "Toen ik hier was om de club te zien etc. heb ik een wandeling door de stad gemaakt met m'n familie. Ik vond het heel groot, want ik kom uit een kleine plaats. Ik vond alles dus heel groot en kon niet alles begrijpen, maar nu ken ik de stad een beetje beter."

"Als je naar de grootte van de clubs kijkt zie je een groot verschil en ook als je naar de steden kijkt. Het was dus een heel andere wereld, want het was gewoon wennen. Er zijn hier zoveel trainers: fysio's en conditietrainers etc.. In Denemarken had ik één trainer, één fysio- en een conditietrainer. Alles ging er dus een beetje op vooruit."

Plaats een reactie

vierde-ster +4543
zaterdag 16 februari 2019 om 18:40
Nu Dolberg zelf nog op vooruit gaan naar het niveau van zijn eerste seizoen
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 05:30
Precies, en daarom moet Ajax hem ook niet van de hand doen, maar wel een top spits halen rond de 17 tot 20 miljoen die er ook meteen kan staan, want Hunterlaar kan niet alles spelen en Dolber is te wisselvallig nog.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 05:30]
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zondag 17 februari 2019 om 08:32
Of Tadic in de spits en Neres op links zo hebben we ons beste voetbal gespeeld
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 februari 2019 om 18:42
Lasse moeten ze een standbeeld geven....een voorbeeld voetballer, die kon 3 jaar geleden 2 1/2 miljoen netto verdienen maar ging niet omdat die het naar zijn zin had bij Ajax.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
zaterdag 16 februari 2019 om 18:51
Lasse gaat gewoon de staf in als hij uitgevoetbalt is . En terrecht .
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 18:51
En z'n vrouwtje niet weg wilde
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zaterdag 16 februari 2019 om 18:51
Lasse is een held
Vind ik leuk
Ove +2539
zaterdag 16 februari 2019 om 18:58
Lassie is een held,lasse heeft zijn beste tijd gehad
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 19:03
Jij ook, Ove
Vind ik leuk
Ove +2539
zaterdag 16 februari 2019 om 19:09
Nee ik ben geen held,Reddeloos en Werkeloos
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 19:16
Is bekend.
Vind ik leuk
Ove +2539
zaterdag 16 februari 2019 om 19:31
Is het bekend ?,dat je Reddeloos en Werkeloos bent
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:01
Er is maar één held, dat is Nico !!!
Vind ik leuk
Filosoof +677
zaterdag 16 februari 2019 om 19:01
Lasse schöne arena?
Vind ik leuk
Iefmeister +7937
zaterdag 16 februari 2019 om 18:56
Gaat er niet beter van voetballen.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5563
zaterdag 16 februari 2019 om 18:56
Lekker man. De ene ajacied prijst de andere ajacied op een ajaxplatform....wereldprimeuren...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15305
zaterdag 16 februari 2019 om 19:16
Wat doe jij überhaupt op een Ajaxatform?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 18:56
Ajax ajax ajax ajax 🤢 maar nee hoor de VP redactie heeft helemaal geen voorkeur.
Vind ik leuk
Ove +2539
zaterdag 16 februari 2019 om 18:59
En het wordt iedere week erger
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 19:04
Wat doe je hier dan nog? Of vind je het wel leuk?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 19:50
Nee het irriteert me mateloos, ik zit op VP omdat ik van voetbal in het algemeen hou, lijkt verdomme wel ajaxshowtime hierzo.
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 20:00
Dan moet je wat anders zoeken, het is hier zoals het is.
Leuke Ajax topics en vervelende PSVers die er op reageren.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 20:12
Maat je moet begrijpen dat ik van feyenoord hou, maar ajax niet haat! Als je goed oplet zie je dat ik ook inhoudelijk op ajax topics reageer want ik hou gewoon van voetbal in het algemeen en ik vind neres een geweldenaar op de flanken. Maar zoals je zelf al aangeeft iig niet ontkent is het wel een feit dat het hoofdzakelijk ajax voor en na is, we hebben zelfs de dromen en leugens van dolberg besproken hier, dat gaat wat ver toch op een (algemeen voetval forum)? Wat die psvers betreft tsja sommige houden gewoon van trollen wat doe je eraan? Mijn ding is het in ieder geval niet. Verder heb ik geen rancune tegen ajax fans...behalve senn en die andere idioot waar ik laatst een discussie mee had.
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 20:25
Het is ook hoofdzakelijk Ajax waar over geschreven wordt.
Maar dat is nu eenmaal zo, ik weet ook niet hoe dat te veranderen. Echt ik zou als ik niet voor Ajax zou zijn, hier wegwezen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 11:35
Zo moet het zijn 100% voor je eigen clubpie niet 100% tegen.
Blij dat er nog iemand inhoudelijk reageerd.,
Soms heb ik het gevoel dat het hier enkel gaat om elkaar tekort te doen.,
Iedereen heeft zijn eigen visie., dat maakt: voetbal is een passie en de scheids een L**
Succes met jouw clubpie vandaag!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zondag 17 februari 2019 om 12:01
Bedankt man!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
zondag 17 februari 2019 om 00:01
Je moet niks.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 11:03
Als je nu nog steeds niet doorhebt dat klikken op- en reageren op Ajax nieuws alleen maar bijdraagt aan de populariteit van Ajax berichten, zodoende er dus nog meer geplaatst worden...
Dan zou ik is googlen wat clickbait inhoud 😘
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zondag 17 februari 2019 om 13:15
Zoek jij anders even op wat een clickbait precies is😉
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:30
Eerlijk is eerlijk ik heb het niet opgezocht, mening op basis van aanname maar in zekere zin is het wel zo dat VP een bedrijf is, hoe meer "clicks" hoe meer opbrengsten, een bedrijf zal zich altijd focussen op de grootste doelgroep, dat doen ze met aas 😂 dat is Engels voor bait, clicks en bait lol
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 19:07
Haha nog meer janken, komen ze alleen maar met nog meer berichten terug over onze mooie club haha.
Vind ik leuk
Ove +2539
zaterdag 16 februari 2019 om 19:26
Mooie club ,ha,ha,ha,ha
Vind ik leuk
Beuckie +82
zaterdag 16 februari 2019 om 19:37
ik zie genoeg artikels over Feyenoord langskomen, dus of je kijkt niet verder dan je NEUS lang is. Of je bent toch stiekem voor Ajax dat je enkel die artikels ziet
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 19:49
Nou je moet verdomd goed zoeken.
Vind ik leuk
Beuckie +82
zaterdag 16 februari 2019 om 19:53
staat er 1 ongeveer bovenaan, waar Blinker het heft over wie de nieuwe trainer moet worden van Feyenoord
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 19:54
Jeetje echt, hoe bestaat het!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 februari 2019 om 19:02
Wat komen die sukkels hier doen dan op een Ajax topic en vinden dat dit een Ajax website is....sukkeltjes
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
Filosoof +677
zaterdag 16 februari 2019 om 19:04
Hoe kan het dat lasse in verhouding met zijn lichaam een veelste groot hoofd heeft?
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 16 februari 2019 om 19:06
dat is hetzelfde dat jij in vergelijking met je lichaam weinig hersen inhoud hebt
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zaterdag 16 februari 2019 om 19:07
Of een wel erg klein wormpje!
Vind ik leuk
Filosoof +677
zaterdag 16 februari 2019 om 19:08
Zegt iemand die nog nooit van een hoofdletter en een puntje heeft gehoord haha.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 20:50
Lasse is van het denkwerk
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
zaterdag 16 februari 2019 om 20:54
Heerenveen-PSV 2-0

HAHAHAHAA>>>>>>>>>>>>>
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:26
schone is de jari van deze eeuw
#clubicoon
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:30
Schöne is de nieuwe Sjakie Zwart, zijn uitspraken heeft ie al. Vraag maar aan van Bommel, die hangt ze zelfs in de kleedkamer van Psv!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws