Van der Wiel gratis op te halen: 'Tot de conclusie gekomen dat dit het beste is'

Van der Wiel gratis op te halen: 'Tot de conclusie gekomen dat dit het beste is'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 22:03vr 22-03-2019 om 22:03

Gregory van der Wiel kan weer op zoek naar een nieuwe club. De rechtsback, die in het verleden voor Ajax en het Nederlands elftal uitkwam, vertrekt bij Toronto FC. Het contract van Van der Wiel wordt in onderling overleg beëindigd.

Van der Wiel speelde sinds februari 2018 voor de club uit Canada, die in de MLS uitkomt. "We hebben naar de opties gekeken om vooruit te kunnen", zegt algemeen directeur Ali Curtis op de clubsite van Toronto. "Na veel discussie zijn we samen tot de conclusie gekomen dat dit de beste oplossing is voor zowel de club als voor Gregory."

"We willen Gregory bedanken voor de bijdragen die hij aan Toronto geleverd heeft en we wensen hem en zijn familie alle goeds in de toekomst", zegt Curtis verder. De 31-jarige rechtsback speelde tijdens zijn periode bij Toronto 34 officiële wedstrijden voor de club en gaf daarin vier assists. In januari werd Van der Wiel nog weggestuurd op een trainingskamp van Toronto. Dat incident lijkt meegespeeld te hebben in de beslissing van de club.

Plaats een reactie

Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 22:06
31 jaartjes alweer. Dat gaat snel.
Vind ik leuk
Nao Veure +343
vrijdag 22 maart 2019 om 22:43
Ik meende dat ie veel ouder was
Vind ik leuk
Psvsg +144
vrijdag 22 maart 2019 om 22:06
Weet iemand meer over dat incident ?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 22:08
Heb het even opgezocht, woordenwisseling met de trainer greg vanney
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:11
Niet... Gregory zei ooit: "If you give respect, you get respect".

Dan zou je toch denken dat-ie nederig is? Toch?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:14
Dat heeft hij wel getoond naar zn vrouwtje/vriendin
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:15
Die lacht zich rot.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2255
vrijdag 22 maart 2019 om 23:52
Huh wat bedoel je
Vind ik leuk
Psvsg +144
vrijdag 22 maart 2019 om 22:12
Ok, dank voor de info.
Als het niet werkt tussen een speler en de trainer kan je als speler beter vertrekken zeker als de trainer stevig in het zadel zit.
Wat nu de vervolg stap moet worden voor hem weet ik eigenlijk niet, heb geen idee hoe ze bij Ajax over hem denken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18242
vrijdag 22 maart 2019 om 22:29
Hup snel naar Atalanta naar Frankie toe!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:39
Frankie de Roon of Frankie Hateboer?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 22:39]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18242
vrijdag 22 maart 2019 om 22:56
De Boer in de U S A
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:46
Dat is Atlanta Georgia en niet Atalanta Bergamo
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18242
vrijdag 22 maart 2019 om 23:51
Klopt, ik heb het nooit over Bergamo gehad.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:30
Atalanta is toch Bergamo?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:46
Atlanta united zul je bedoelen!!!!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:08
Welk incident ?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19156
vrijdag 22 maart 2019 om 22:16
Bij DENK? Volgens VI losse handjes daar.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:21
Zou me niks verbazen die van der Wiel schijnt echt een autistische frustie te zijn !!
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 23:07
Schijnt? Heb je zeker gezien van iemand die het heeft gehoord.
Valentijn stijl.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 23:09
Heb het niet ter lijve ondervinden nee, en wie is Valentijn ……….
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 23:15
Waarom schrijf je dat, als het een aanname is,
Valentijn Driesen is daar ook een ster in.
Vind ik leuk
appeltje +4303
vrijdag 22 maart 2019 om 22:09
Ruzie met de trainer.
Vind ik leuk
Dezeun +6245
vrijdag 22 maart 2019 om 22:07
Iets voor ajax?
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:10
Wat heb je aan zon ongemotiveerde 30+ er ??
Vind ik leuk
Dezeun +6245
vrijdag 22 maart 2019 om 22:12
Wel een wk finale gespeeld
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 22:13
Edson braafheid ook.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:15
Dus als je een wk finale hebt gespeeld ben je een meerwaarde?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:18
Als Ajax Kristensen als rb heeft dan kan je beter van der wiel erbij hebben ipv Kristensen!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:20
Van der Wiel wordt alleen maar een stoorzender. Als het niet gaat zoals hij wil, wordt hij heel vervelend.
Vind ik leuk
Nilsinno +974
vrijdag 22 maart 2019 om 22:25
Niet aan beginnen is geen meerwaarde
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:36
Zou vd Wiel nog wel terug willen zien komen
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 05:18
Ja, bij Henk Schiffmacher...
Vind ik leuk
Nilsinno +974
zaterdag 23 maart 2019 om 10:14
Nee heeft het na Ajax nergens meer echt voor langere tijd goed gedaan dus niet aan beginnen kijk dan in zuid Amerika loopt heus nog wel een goede back rond
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:20
Ja leuk wat heb je daaraan resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, daarnaast kijk even naar zijn levensloop na 2010 heeft hij nergens gepresteerd!!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 22:12
Nee dank je, ben er wel van overtuigd dat hij voor veel ploegen in de eredivisie een toegevoegde waarde zou zijn
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:08
Die van de Wiel echt een arrogant mannentje die het nooit waar maakt ……...
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 23:08
Jij weet best wel veel over hem, nog nooit echt gesproken zeker?
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
Nee jij wel, lekker boeiend of ik hem ooit heb gesproken. Ik heb genoeg aan bronnen …...
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
Jij wel jij lag met hem in 1 bed waarschijnlijk !!
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 23:17
Nee ik niet, maar ik vertel ook niets over hem, en zeker geen kwetsende dingen. En weet je waarom ik dat niet doe.
Ik heb de man nog nooit ontmoet. Dus ik weet niet zoveel over hem. En de Privé lees ik niet.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:45
Het is alom bekend dat hij een wazige plank is …….
Vind ik leuk
RenW +5710
zaterdag 23 maart 2019 om 00:47
Alom bekend?
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:52
Ja daar hoef je geen prive voor te lezen, wss weet je het niet omdat je een rotte gast bent met het geheugen van een goudvis...…..
Vind ik leuk
RenW +5710
zaterdag 23 maart 2019 om 00:53
Je rottige troep bedoel je!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:58
Rottige troep, ben jij wel een Nederlander vraag ik mij nu af je komt over als een gast uit de Achterhoek die naar de Zwarte Cross gaat !!!
Vind ik leuk
RenW +5710
zaterdag 23 maart 2019 om 01:08
Rottige, of rotte, zeg jij het maar bijdehand.
Zit geen verschil tussen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:56
Dus Johan Derksen mag ook niks zegge die heeft 9 van de 10 spelers ook nooit gesproken waar hij een mening over heeft, daarnaast is er een groot verschil tussen iemand spreken en iemand kennen kijk als je zo gaat beginnen kun jij helemaal nergens je mening over geven Sjakie de Sjaak...…..
Vind ik leuk
RenW +5710
zaterdag 23 maart 2019 om 01:10
Ga maar lekker door met je aannames, en met mensen lekker anoniem door de stront halen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:21
Ik wil niet lullig doen maar jouw zinsbouw is als die van een kind van 5 jaar, ik vraag mij echt af wat jij nu probeert te zegge zit jij aan de alcohol ofzo …...
Vind ik leuk
Psvsg +144
zaterdag 23 maart 2019 om 01:44
Iemand op taal gebruik aanspreken en dan zelf “als DIE van een kind van vijf” schrijven :)
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:49
Ik typte 5 je kan niet eens een zin over typen man, ga bier drinken in je achterstandswijk ofzo het is weekend ow nee wacht mensen zoals jij hebben altijd weekend...……...
Vind ik leuk
Psvsg +144
zaterdag 23 maart 2019 om 02:14
Nou nou, nogal een grote mond voor iemand die de taal zo slecht beheerst.
Je bent nogal gefrustreerd merk ik aan je gedrag hier misschien moet je daar eens hulp voor zoeken.
Vind ik leuk
RenW +5710
zaterdag 23 maart 2019 om 07:54
Wat heeft mijn zinsbouw? te maken, met jouw aannames over v/d Wiel?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:38
Qua kennis kom je wel wat tekort begrijp ik. Prima cv en prijzen gepakt in zijn carrière....kan nog prima op hoog niveau meekomen. Nu proberen zonder te gaan trollen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 00:40]
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:47
Prima cv ? nou vertel mij waarin zijn CV uitblinkt ten opzichten van anderen spelers. Dan is bv Capedevilla een wereldspeler...……...
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 00:50
Gast als jij 4 jaar bij Ajax voetbalt word je wss 2 x kampioen, en als je bij PSG speelt in deze tijd word je van de 4 jaar 4 x kampioen, daarnaast speelde hij niet altijd bij PSG ik kan mij 1 wedstrijd voor de geest halen waar hij uitblonk toen gaf hij in de CL 2 assist aan Zlatan voor de rest speelde hij daar ook gewoon gaar en werd dat gedoogd omdat PSG standaard veel sterker was dan zijn tegenstanders!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:06
Aristocratje toch.... Hoeveel assists heb jij op Zlatan gegeven..... ooit?
Ga daar maar niet minachtend over doen, is op zich al een grotere prestatie dan 99,9% van de voetballers nooit zal bereiken.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 13:15
Nee je hebt gelijk topspeler is hij ligt ook goed in de groep denk dat de clubs in de rij staan om van diensten gebruik te maken, met zijn ervaring en persoonlijkheid is hij een voorbeeld voor jonge spelers!!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:11
Veel talent, er nooit echt uitgekomen. Doodzonde.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:12
Nou, veel.... Beetje hobbelen aan die rechterkant. Leuk backie. Meer niet.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:14
Hij is van origine een centrale verdediger. Daar was hij echt heel sterk in. Maar sinds zijn debuut in het eerste van Ajax stond hij rechtsback.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:16
Zegt me niets. Als rechtsback heeft-ie een WK finale gehaald. Zou dat ook als centrale verdediger gelukt zijn? Heeft geen fysiek, kan niet erg goed koppen, is geen killer. Ja, kan wel leuk een balletje naar de juiste kleur spelen.

Matthijs de Ligt was ook ooit van origine een middenvelder.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 22:16]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:18
Als CV’er had hij de absolute wereldtop gehaald imo. Idd, De Ligt was idd een middenvelder.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:35
Dan moet Annet 'm halen als opvolger van Jan-Scharie en Botteghin. No doubts.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3347
zaterdag 23 maart 2019 om 03:01
Misschien zou hij redelijk zijn als cv zonder dat hij in de man dekking staat.
Hij had opzicht wel snelheid vroeger.
Vind ik leuk
Me! +353
vrijdag 22 maart 2019 om 22:13
Jammer. Was echt goed. Motivatie verloren? Naast de schoenen? Who knows.. maar bij Toronto weggestuurd worden.. sja. Jammer.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:13
Nee, Annet... Doe het niet. Alsjeblieft. Niet omdat het een ex-Ajacied is (I don't fucking care), maar gewoon omdat-ie er geen kut (meer) van kan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19156
vrijdag 22 maart 2019 om 22:14
Roep maar op voor Oranje.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:16
Zekers. Zal een goed figuur slaan denk ik.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19156
vrijdag 22 maart 2019 om 22:17
Als hij langer kan spelen dan Tete doet hij het toch goed?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:18
Kijk, met jou kan ik praten.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
vrijdag 22 maart 2019 om 22:15
Kom maar naar LA
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:18
Gratis af te halen.

Het is even wennen aan de kantineterminologie van de redactieblagen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 22:19]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:48
Aldus een simpele primeurpassant
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
Je hengelt naar erkenning en derhalve is een 'like' jouw deel. Het is immers jóuw avond!.
Vind ik leuk
Johan59 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 22:19
Zo kan het ook gaan hij had een mooie loopbaan voor zich helaas, helemaal naar de klote
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:21
Idd
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 22:33
Ben je afgestapt van dit dus ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:35
Wat een schattige reactie. Goed op me blijven letten he.🙃
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 22:36]
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 22:37
Ja , viel me ineens op 😂
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:39
Hehe lol. Jeps, ik zeg vaak als ik het met iemand eens ben ‘dit dus’.
Ik heb mijn ‘stijl’ veranderd naar ‘idd’. Moet kunnen toch😋
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 23:16
Haha zekers. Alles kan en mag hier 👍
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:48
Precies. Voetbal Primeur is de moeilijkste niet.
Vind ik leuk
Friend +395
vrijdag 22 maart 2019 om 22:19
Is niks voor welke club in Nederland ook , teveel neven activiteiten deze v d Wiel !
Zal geinteresseerd zijn in geld en minder in voetbal .
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:25
Geld en hoeren daar ligt zijn interesse idd!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:49
Tsja, hij is niet de enige.
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
Geweldig die aannames over iemand waar je eigenlijk niets van weet.
Alle waarheden komen uit het roddelcircuit, en hier is het motto, zegt het voort. Het gaat maar over mensen, die halen we door de stront en niemand doet je wat op internet.
Vind ik leuk
kees ee +1075
vrijdag 22 maart 2019 om 22:19
vd wiel. . . lijkt mij te veel, . . ook gratis !??
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:21
Is die er ook nog joh?
Vind ik leuk
aartstyle +2007
vrijdag 22 maart 2019 om 22:24
Eerste klas loser die gast. Maar dan wel met minimaal 100 keer mijn vermogen op zijn bankrekening. Hmmm
Ergens doe ik iet fout :)
Vind ik leuk
Akela +345
vrijdag 22 maart 2019 om 22:29
Kutmentaliteit, zorgt overal voor ellende.
Vind ik leuk
Patje41 +1220
vrijdag 22 maart 2019 om 22:35
Komop ajax! Haal die held
Vind ik leuk
Ben +190
vrijdag 22 maart 2019 om 22:37
Hij zal wel op basis van zijn eerste jaren behoorlijk wat geld op zijn rekening hebben staan? Laatste 5-7 jaren niets meer laten zien. Daar horen we nooit meer iets van. Misschien is Turkije wat voor hem?
Vind ik leuk
dekrijn +65
vrijdag 22 maart 2019 om 22:50
Is al bij fenerbace geweest.. ook niks geworden...
Vind ik leuk
Ben +190
woensdag 27 maart 2019 om 00:03
Dan resteert India, Thailand of Indonesië....
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
vrijdag 22 maart 2019 om 22:41
Gregory verdiend een plek in het andere Oranje.
Maar hij zal wel te veel geld willen hebben voor datgene wat hij nog brengt.
Vind ik leuk
Klaassie +54
vrijdag 22 maart 2019 om 22:57
Liever van der wiel op de bank dan rasmus kristensen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:10
Ze zoeken nog mensen in de bouw.
Vind ik leuk
Gerard86 +26
vrijdag 22 maart 2019 om 23:33
Jammer was een speler met veel potentie en kwaliteiten. Oprecht jammer dat hij het na Ajax nooit echt gemaakt heeft. Misschien a la Babel nog een keer proberen bij Ajax om daar nog een keer te knallen?
Vind ik leuk
Pazienza +201
vrijdag 22 maart 2019 om 23:53
Terug naar Ajax alleen al om zijn vriendin vaker te kunnen bewonderen. Potverdorie das n echte belgische schone
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:33
Dit wielletje is volledig ontspoord. Belachelijk dat deze jongen zoveel geld heeft mogen opstrijken. Schande voor het vak voetbalprof. Mooiboy 2.0
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 01:31
Als hij niveau Ajax niet meer aankan, waar ik kan inkomen(!), gewoon naar utreg gaan... dat is de plek waar te vroeg gesneuvelden zichzelf weer kunnen oprichten!
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zaterdag 23 maart 2019 om 08:21
Nou.. zijn er ook succes verhalen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:00
Nee
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 23 maart 2019 om 02:57
ik zou zeggen ga maar na ajax.
Vind ik leuk
Iefmeister +7866
zaterdag 23 maart 2019 om 07:31
Drenthe 2
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 07:55
Weer een speler die vond dat hij in NL was uitgeleerd en het grote geld ging ophalen
Vind ik leuk
Blindsy +20421
zaterdag 23 maart 2019 om 08:01
Ik kan alleen maar hópen dat Martin en Annet dit nieuws hebben gemist...
Vind ik leuk
Mooseair +248
zaterdag 23 maart 2019 om 08:11
Wat heeft die het overal verknalt zeg. pfff
Vind ik leuk
pico323 +7846
zaterdag 23 maart 2019 om 08:13
er zijn toch wel veel spelers die jong zijn weggegaan en geflopt zijn. zo jammer.
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zaterdag 23 maart 2019 om 08:20
Speelt volgende week bij AZ ;)
Vind ik leuk
Come on Utreg +30182
zaterdag 23 maart 2019 om 08:26
Terug naar Ajax. Daat kunnen ze nog een echte rechtsback gebruiken.
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 09:36
Wellicht iets voor ajax, gezien de ervaring met van Rhijn denk ik niet dat AZ hierop zit te springen.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 09:54
Ex backs van Ajax spelen bij AZ of falen in Canada, ze zijn gewoon matig en iedereen met ogen die kan dat zien, waar is Riedewald en waar eindigt Joel?

Ajax was vaak bijzonder in opleiden van midvelders en aanvallers, maar bij een topkeeper of top-back denk ik niet meteen aan Ajax. Tete word ik ook niet blij van.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:56
Misschien iets voor Feyenoord?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:59
Waarom ?? Wat is de redenen
Weer een speler wie in het vergeet boekje komt.
Hoogmoet eisen ???? En nu met hangende pootjes terug .. om zijn laatste 2.3 jaar uit te zingen..
Is die in goede conditie ..
Dan zou ik zeggen MARC
Geen gróót mega salaris
Maar hengelen !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:26
Tarcostsira !!!
?? Geen Nederlander als je naar de Zwarte Cross gaat ??
Ben Amsterdammer maar ik ga al jaren een week naar Lichtenvoorde.Samen met 30 kameraden !!
Als je dit nog nooit hebt meegemaakt Dan zou ik zeggen ga eens .. Zwart Blauw Groen Geel en Blank komen er..
Geloof en Ongelovig Beschaving en Verbroedering Tussen Stadse en Dorpelingen...
Rest mij nog te zeggen JOU Discriminerend gedrag stoort mij enorm..ELKE KEER
( Dat hier een VP MOD. niet ingrijpt stoort mij enorm..gezien reacties meerderen indirect !!!!! ) hier ben je Moderator voor geworden !!! ( ik heb me al 2 x aangemeld ..anders had ik het met je gedrag wel geweten !! )
En gezien sommige reacties zijn er dat meer !
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:20