KNVB heeft Jans-alternatief gevonden: Leuke en boeiende functie

    KNVB heeft Jans-alternatief gevonden: "Leuke en boeiende functie"

    donderdag 17 augustus 2017 om 17:28

    Wiljan Vloet treedt bij de KNVB in dienst, waar hij de nieuwe Cursus Coach Betaald Voetbal gaat vormgeven. De voetbalbond heeft dit donderdagmiddag bekendgemaakt via de officiële kanalen.

    De technisch manager van FC Den Bosch laat weten dat hij uitkijkt naar de nieuwe uitdaging. "Het is een hele leuke en boeiende functie in een nieuw traject. Als coach hoop ik een steentje bij te kunnen dragen. Ik wil de cursisten aan het denken zetten, zodat ze een eigen visie kunnen ontwikkelen." Vloet loopt al enkele jaren mee in de voetballerij en denkt dat hij met zijn ervaring van waarde kan zijn. "Ik ken het spanningsveld als geen ander en hoop zowel mijn ervaringen als trainer als mijn overige ervaringen in de voetballerij over te kunnen brengen."

    De KNVB had aanvankelijk Ron Jans op het oog voor de functie. Jans kwam echter terug op zijn beslissing nadat zijn beoogde nieuwe collega Leon Vlemmings bij Go Ahead Eagles aan de slag ging. Nu gaat Vloet in Zeist samenwerken met Frans de Kat, die al langere tijd actief is bij de voetbalbond. Overigens blijft Vloet zijn werkzaamheden voor de KNVB combineren met die voor FC Den Bosch.

    Lees meer over:NederlandNederland

    Poll

    Goede keuze van de KNVB?

    (155 stemmen)

    Plaats een reactie

    Paul1982 +10113
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:33
    Oh, dan komt het vast wel weer goed met het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1480
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:05
    Dat denk ik ook. Overal weggestuurd, dus die ervaring heeft hij al.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10113
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:20
    Hij kan ze aanleren om nooit uit je zelf op te stappen. Das niet goed voor de financieën. Blijven zitten tot ze je er uittrappen.
    Vind ik leuk
    Ikkedus +216
    donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
    Ongeloofwaardig was de KNVB al, maar dit is de overtreffende trap...!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10113
    donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
    Denk je? Hahaha
    Vind ik leuk
    Pimpom +328
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:33
    Tsja is toch een beetje een "B" Ron Jans
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2482
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:33
    Jammer dat Ron Jans dat niet meer gaat doen.
    Vind ik leuk
    Arie1976 +703
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:35
    Krijg je precies te zien hoe het niet moet...
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10113
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:39
    Net alsof Ard van Peppen aan Dani Alves gaat vertellen hoe een back zou moeten voetballen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9373
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:58
    Ard van Peppen is anders wel een stuk slimmer dan Dani Alves, helaas zit er nog een groot verschil tussen voetbalintelligentie en fysieke kwaliteiten
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10113
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:01
    Als ik Ard langs die zijlijn naar voren zie stuiven, nja hobbelen is het eigenlijk meer, en zijn tegenstander volledig vrij laat, dan vraag ik me wel eens af hoe slim Ard is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9373
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:02
    Ard is gewoon een lekker enthousiaste jongeman
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10113
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:03
    Dat geloof ik direct haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +134312
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:40
    Het lek is boven , oranje stevent binnen de kortste keren naar de wereldtop
    Vind ik leuk
    Luiehond +1142
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:41
    Ooh dit vind ik zoon grappig kereltje!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:45
    Hahahahahahaha
    Hahahahahahaha
    Hahahahahahaha

    Wiljan Vloet

    Hahahahahahaha
    Hahahahahahaha
    Hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Libero +2238
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:48
    Dacht even een engelse buldog te zien op de foto hier.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1012
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:04
    Eerlijk is eerlijk: dit is een typische KNVB 'transfer'. Hoe kun je bij Wiljan Vloet uitkomen voor een functie bij de voetbalbond. Een voetbalbond die in puin ligt en de weg naar de top weer zo snel als mogelijk wil inzetten...
    Vind ik leuk
    Degraaf +14330
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:12
    De KNVB devalueert haar eigen cursussen met de aanstelling van Vloet. Ze leren het echt nooit daar in Zeist hé.
    Vind ik leuk
    Libero +2238
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:18
    KNVB zal er goed aan doen om eerst maar een nieuwe voorzitter en algemeen directeur neer te zetten voor ze dergelijke beslissingen nemen.
    Vind ik leuk
    FCKip +404
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:21
    Wie wilt er bij de KNVB werken op dit soort functies. De grote namen kunnen bakken met geld verdienen bij clubs. Dus ja, dan kom je bij mensen als Vloet uit. Want we kunnen ook niet zeggen dat Jans zo'n internationale ervaringen heeft opgedaan net als Leon Vlemmings.

    Dus wat verwacht men hier nu werkelijk? Dat Van Gaal dit gaat doen? Zou een goede zijn, maar die ligt liever met z'n blote kloten in de zon. Ik geef hem geen ongelijk.

    Uiteindelijk bepaald je talent je eigen succes. Ongeacht wie de opleiding faciliteert.
    Vind ik leuk
    derksen +8361
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:53
    Whoeahahahhahha
    Knvb ga nou eens keer normaal doen joh!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    KNVB heeft Jans-alternatief gevonden: "Leuke en boeiende functie"