Voordat ik bij Ajax ging tekenen zeiden ze: ja, dat kan iedere minuut veranderen

"Voordat ik bij Ajax ging tekenen zeiden ze: ja, dat kan iedere minuut veranderen"

vrijdag 18 augustus 2017 om 20:28

Michael Reiziger weet dat hij niet met een vast basiselftal aan de slag kan bij Jong Ajax. Als Marcel Keizer spelers naar het eerste elftal wil halen, heeft de trainer van Jong Ajax dat maar te accepteren.

"Als het eerste spelers nodig heeft, moeten wij ze leveren", zegt hij tegen FOX Sports. "Dat weet je vantevoren. Voordat ik bij Ajax ging tekenen zeiden ze: ja, dat kan iedere minuut veranderen. Dat hadden we al doorgenomen. Deze jongens gaan het vandaag doen. (vrijdag tegen sc Cambuur, red.)"

Tegen Cambuur maakt Dennis Johnsen zijn debuut voor Jong Ajax. De vleugelaanvaller kwam recentelijk over van sc Heerenveen. Reiziger: "Hij is deze week aangesloten. Hij heeft veel kwaliteit. We hebben hem meegegeven dat hij lekker vrij mag spelen: laat maar zien wat je kunt."

Reiziger is sinds deze zomer hoofdtrainer van Jong Ajax. Hij nam het stokje over van Keizer, die doorschoof naar het eerste elftal. Reiziger kwam over van Sparta. "Of ik heb getwijfeld? Ik had met Alex (Pastoor, red.) een goede samenwerking. Daar moet je wel over nadenken. We hebben met elkaar gesproken en hij zei ook dat dit een goede kans voor me is."

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 20:33
Aldus de gedoodverfde opvolger van Keizer....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:36
Nee dat is toch Ten Hag?
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:48
Ten Hag schijnt niet echt warme gevoelens voor Ajax te hebben.... Lijkt mij ook wel prima trainer. Leuke spelopvatting.
Vind ik leuk
Stranger +1092
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:53
Daar kan ik in komen;-)
Vind ik leuk
zwollie +3004
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:26
Ze verstaan hem ook niet in Amsterdam met zijn gebrabbel.
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:29
Komt goed. Google translate heeft "tenHags" als officiële taal erkent.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:59
Dat gebrabbel brengt meer dan die Keizer in 5 jaar. Ten Hag zegt inhoudelijk heel verstandige dingen..
Vind ik leuk
Utca030 +1179
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:07
Dat hoop ik toch niet
Vind ik leuk
buddha +4160
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:05
die heeft te veel ervaring !
Vind ik leuk
Mass +1205
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:43
Doorschuiven...Reiziger mag blij zijn als hij na 1 september nog 11 spelers heeft...:)
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:46
Jong Ajax goed bezig! :)
Vind ik leuk
Liwwadder +3253
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:54
ja ze zijn beter dan ons nieuw team...een grote slappe hap Diekhuuzen!!
Vind ik leuk
Stranger +1092
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:54
Gelukkig voor de Ajax supporters. Kun ze nog een beetje juichen.
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:59
Alle beetjes helpen :)
Vind ik leuk
Stranger +1092
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:03
Ik ging naar de dames van hockeyclub Den Bosch kijken. Kon ik zeggen dat ik bij de landskampioen en de Europacup winnaar was geweest;-)
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:08
Oje, ben jij een successuporter? :)
Vind ik leuk
Stranger +1092
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:26
Nee hoor bij Feyenoord kom ik al vanaf 1975 en sinds mijn zoon mee wilde hebben we een seizoenkaart van af 2004/2005.
Bij de dames kom ik niet voor het succes ( is wel mooi meegenomen) maar omdat ik van leuke vrouwen hou;-)
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:41
Inderdaad, dan ben je geen successuporter :)
Vind ik leuk
020west +191
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:10
Prima debuut. 0-2 in de Jupiler league bij rust. Ideale trainer voor Ajax 1 dus!
Vind ik leuk
Sniper1 +804
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:17
Geen tegengoals en voorsprong hebben? Nee sorry, momenteel zoeken we dat niet...
Vind ik leuk
020west +191
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:01
Na moeilijke 2e helft nog bijna punten weggeven...komt al dichter in de buurt!
Vind ik leuk
Sniper1 +804
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:42
Zo kennen we jong... Dat koste ze vorig jaar de titel..
Vind ik leuk
020west +191
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:44
Ja, inderdaad. Maar het is sowieso wel een beetje een Ajax ziekte dat je bij een voorsprong nooit rustig op de tribune kan zitten
Vind ik leuk
Sniper1 +804
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:50
Irritant he? Verdedigen is een vies woord in Mokum..
Vind ik leuk
furgist +1018
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:09
hij blijft het eeuwige verlegen jongetje met de lippen. ik hoop dat die bijdehante jeugd hem serieus neemt en kijkt naar zn staat van dienst, ik vrees ervoor. Autoriteit en Charisma 0
Vind ik leuk
feyeniels +14634
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:30
Voor een trainer niet ideaal, maar wel een prima leerschool!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Voordat ik bij Ajax ging tekenen zeiden ze: ja, dat kan iedere minuut veranderen"