Bestrafte Feyenoorder diep door het stof op Instagram: 'Had nooit gemogen'

    Bestrafte Feyenoorder diep door het stof op Instagram: 'Had nooit gemogen'

    Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 17:32ma 03-12-2018 om 17:32

    Feyenoord-talent Crysencio Summerville is op Instagram diep door het stof gegaan. De zeventienjarige aanvaller was twee weken betrokken bij een kleedkamerincident in Rotterdam-Zuid. Hij kreeg het aan de stok met teamgenoot Mats Knoester en schakelde daarna zijn broer in.

    In de kleedkamer van Feyenoord werden er vervolgens tikken uitgedeeld aan Knoester. Feyenoord maakte maandagmiddag via de officiële kanalen bekend dat Summerville geschorst én beboet is. In januari zal de tiener bovendien verhuurd worden. Via social media biedt Summerville zijn nederige excuses aan.

    'Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn acties en gedrag na de training van twee weken geleden. Ik wil me verontschuldigen richting Feyenoord en alle mensen die betrokken zijn bij de club, mijn teamgenoten en in het bijzonder wil ik sorry zeggen tegen Mats', schrijft hij.

    'Dit had nooit mogen gebeuren en zal nooit meer gebeuren. Uiteraard neem ik mijn verantwoordelijkheid voor mijn acties. Ik zal er voor nu alles aan doen om me als mens en voetballer verder te ontwikkelen.' 

    Plaats een reactie

    Andre As +3017
    maandag 3 december 2018 om 17:33
    Zachte heelmeesters, stinkende wonden.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 17:37
    Volgende keer gewoon de doodstraf
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    maandag 3 december 2018 om 17:42
    Deze reactie typeert jouw intellect.

    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:44
    Nee dat jij zijn reactie serieus neemt zegt veel meer over jou.
    Vind ik leuk
    Guusman +348
    maandag 3 december 2018 om 17:49
    Vertel.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:53
    Vertel? Ik ben je mama niet.
    Vind ik leuk
    Guusman +348
    maandag 3 december 2018 om 18:29
    Het betreft hier een opvatting van jou zo geef jij aan ik dacht misschien wil je deze delen we zitten tenslotte op een forum, maar niet is ook goed enne jij bent mijn mama niet?
    Gelukkig niet zou ik zeggen...maarre no worries ik kan prima leven met met eigen mama.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:52
    Zag dat je me een bericht had gestuurd, maar ik heb het niet gelezen.

    Je hebt je tijd verspilt.
    Vind ik leuk
    Guusman +348
    maandag 3 december 2018 om 21:16
    Jouw mama ook.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 23:21
    Aldus je vader.
    Vind ik leuk
    Guusman +348
    maandag 3 december 2018 om 23:53
    Jij bent het bewijs ervan, adieu.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 07:37
    WHAHAHAHA!!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:59
    Touché!!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 20:51
    Zo'n reactie is niet serieus te nemen inderdaad, maar het zegt wel veel over de persoon die het schrijft, of je nou serieus bent of niet. En ook ik heb al een mama waar ik erg blij mee ben.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 17:44
    Ik denk dat heel veel mensen het zelfde over jouw reactie denken. De beste jongen maakt een fout, accepteerd de straf zonder mokken en maar janken om hogere straffen. Die knaapjes die een agente lastig vielen kregen een ferme foei maar voor een feyenoorder is geen straf zwaar genoeg
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    maandag 3 december 2018 om 17:49
    Die hypocriete bende gewoon negeren. Prima opgelost zo.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 18:00
    Man dit is niet eens een tik op de vingers laat staan een echte straf, als Feyenoord principiële kloten had gehad dan hadden ze hem er gewoon uit gepleurd, klaarblijkelijk zijn de principiële balletjes van feyenoord zo groot als kievitseitjes, principieel zijn is leuk maar het moet vooral geen geld kosten (het nieuwe slogan van Feyenoord)
    Vind ik leuk
    klick +937
    maandag 3 december 2018 om 18:02
    gelukkig maak jij nooit fouten!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 18:03
    Zeker wel, maar die hebben wel flinke consequenties gehad...
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:04]
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:05
    Dan zal het wel meer geweest zijn dan een paar tikken😂
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 18:09
    Ik laat mij daar niet over uit 🤣
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:10
    Snap ik.
    Vind ik leuk
    klick +937
    maandag 3 december 2018 om 18:06
    voor deze jongen ook een flinke consequentie lijkt mij.
    werkstraf, geld boete, verhuren, schorsing en nu een stempel als moeilijke jongen. lijkt mij prima! als hij een veelpleger zou zijn dan heb je gelijk. maar dit is een passende straf!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 18:13
    Hij heeft zijn broer naar de kleedkamer laten komen om iemand in elkaar te laten slaan waar hij bonje mee had.

    Dit is niet een foutje of een spontane vechtpartij, we hebben het hier over voorbedachte rade iemand in elkaar laten slaan in hun eigen kleedkamer.

    Daar zou maar één straf op moeten staan en dat is wegwezen, dit is echt een tik op de vingers

    Nah nah hij wordt ene half jaar verhuurt, zal dat zwaar zijn zeg. Hou toch op, Feyenoord heeft laten zien dat het een ruggengraatloze club is die geld belangrijker vind dan de veiligheid van de spelers.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:07
    Misschien wil Wang wel in Feyenoord stappen....
    Over geld gesproken !
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 22:09
    Wat heeft Wang nu met het ruggengraatloos zijn van feyenoord te maken?

    Hier is een tip: als je nu geen steekhoudende tegenargumenten hebt is het waarschijnlijk wijzer om je mond te houden, want je komt nu over als een dom pantoffeldiertje.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 3 december 2018 om 19:33
    Zo lang we onze ziel maar niet verkopen aan een Chinees toch.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 22:15
    Nee maar wel aan een snotjong die zijn medespeler in elkaar heeft laten slaan, het is maar net wat je erger vind... Niet dat het één wat met het ander te maken heeft, maar ik weet Feyenoorders jijbakken graag als ze er niet meer uitkomen.
    Vind ik leuk
    klick +937
    maandag 3 december 2018 om 19:41
    je weet niet of hij er bijgekomen is om tikken uit te delen? misschien werd die broer gewoon woest?
    Zulke dingen gebeuren bij elke club dus ook ado en er wordt zelden een speler weggestuurd.

    Voor iemand doodrijden onder invloed krijg je nog minder straf!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 22:17
    Ja hoor er is niets gebeurd en daarom wordt die gestraft, echt heel geloofwaardig 🤥
    Vind ik leuk
    klick +937
    dinsdag 4 december 2018 om 08:11
    zeg toch niet dat er niks gebeurd is!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    maandag 3 december 2018 om 18:15
    Denk je niet dat dit geen consequenties heeft voor die jongen nog buiten de strafmaatregelen? Heel naïef. Hij zal door al zijn teamgenoten een dikke streep achterstand hebben...nog vele malen erger dan die straffen. Ook de gehele buitenwacht kijkt nu op hem neer...maar ga jij lekker voor de bune veel principieler straffen. Schiet echt niemand iets mee op.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 3 december 2018 om 18:33
    Wat ben jij een namaak Hagenees zeg.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 22:10
    Dus omdat jij het niet met mij eens bent, ben ik nep... je lijkt wel een neus zoals je dat beargumenteert.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 3 december 2018 om 22:48
    Nee omdat je door blijft janken over hoe erg het wel niet is wat betreft Summerville. De Hagenezen die ik ken zijn geen jankerds. Daarom dus nepperd.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    dinsdag 4 december 2018 om 08:13
    Dus omdat de hagenezen die jij kent geen jankers zijn en ik het niet met je eens bent en daarom dus een jankert ben, ben ik een nep hagenees..

    Nee, jij heb ze allemaal op een rijtje hoor 😒
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    dinsdag 4 december 2018 om 08:17
    Wil je een zakdoekje?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    dinsdag 4 december 2018 om 08:22
    Die kun je beter voor jezelf bewaren.
    Vind ik leuk
    Nuance +9444
    maandag 3 december 2018 om 18:44
    Maximale boete, taakstraf, voor straf verhuurd worden, publiekelijk excuses maken. Wat wil jij dan joh haagse moraalridder met je grote muil.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    maandag 3 december 2018 om 18:56
    Haha misschien verhuren aan K1 voor 6 wedstrijden?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 22:13
    Dat die een echte straf krijgt en niet een nep straf voor de bühne zoals jij dat zo mooi noemt

    Die excuses zijn niet door hem geschreven, heb hem horen praten en die gozer is nog te dom om te poepen (zoals de gemiddelde Feyenoorder hier)

    Die straf dat die uitgeleend gaat worden voor 6 maanden en een boete (waarvan niemand e hoogte weet)

    Nou, nou wat een straf zeg, als feyenoord ballen had gehad hadden ze gewoon korte metten met hem gemaakt maar bij het bestuur is zijn net als bij de supporter principes heel vloeibaar zodra het over munten gaat...

    Triest...
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    maandag 3 december 2018 om 19:01
    Jij weet zeker nog niet dat Hij aan Ado den Haag verhuurd is ;)
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 22:15
    Die is hier niet welkom, wij hebben wel principes.
    Vind ik leuk
    Nuance +9444
    maandag 3 december 2018 om 22:29
    Echt de grootst mogelijke onzin. Jij hebt wel lef om Feyenoord te beschuldigen van principes te verkwanselen voor geld, terwijl jouw club op kunstgras voetbalt. En de ziel van de club verkocht is aan een Chinees. Man, man wat hypocriet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    dinsdag 4 december 2018 om 08:20
    Ja ik snap dat eerlijk argumenteren voor velen uit Rotterdam niet is weggelegd maar het één (kunstgras/wang) en het ander (het in elkaar laten slaan van je medespeler in de kleedkamer) hebben dan ook helemaal NIETS met elkaar te maken.

    Dit is een debat trucje dat sneeuwvlokjes vaak gebruiken omdat ze weten dat hun argumentatie ontzettend zwak is en ze de aandacht af willen leiden van het onderwerp waar het werkelijk over gaat.

    Jammer om te zien dat die "stoere" Feyenoorders eigenlijk niets anders zijn dan trieste sneeuwvlokjes, misschien moeten jullie vragen bij de bouw van dat nieuwe stadion of er ook een safe spot gebouwd kan worden zodat jullie tere gevoelentjes niet bezeerd raken.
    Vind ik leuk
    Nuance +9444
    dinsdag 4 december 2018 om 19:07
    Jij gebruikt argumenten als “bij het bestuur en supporters zijn principes vloeibaar als het om munten gaat”. Dat zijn jouw woorden. Ik noem dat hypocriet met als voorbeeld dat ADO haar ziel verkwanseld heeft aan een Chinees en kunstgras. Dus ook ook geld. Dus let jij nou maar op je eigen cluppie, lastig zat.

    Feyenoord probeert deze kwestie haar inziens goed op te lossen. Viervoudige straf. En jij vanachter je pc’tje kwaakt dan dat dat niet genoeg is. Pleurt een end op man.

    En dan over debattrucjes gesproken. Je tegenstander als sneeuwvlokje afschilderen om op de een of andere manier je gelijk te halen. Twee keer een zwaktebod in 1 reply. Ja jij hebt er kijk op.
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    maandag 3 december 2018 om 17:49
    Die gasten die die agente hadden aangevallen, had Ajax er uit moeten schoppen.
    Als hij zelf een medespeler op zijn kanis slaat, heb ik er begrip voor. Als je je broer belt om dat te doen, ben je het niet waard om bij een grote club te zitten.
    De kleedkamer en de jeugdopleiding moeten plekken zijn waar de spelers zich veilig voelen.
    Op de langere termijn is dit gewoon een zwakke maatregel.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 17:52
    Nee ik denk dat dit een prima maatregel is. Een flinke periode lucht, een stap opzij in de ontwikkeling en een flinke boete. Deze jongen moet nu laten zien dat hij veel sterker terug keert
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    maandag 3 december 2018 om 19:36
    Ja, als hij sterker wordt dan hoeft hij de volgende keer zijn broer niet te vragen 😝
    Vind ik leuk
    Nilsinno +259
    maandag 3 december 2018 om 18:13
    Jeugdzonde kan een x gebeuren idd wel straffen en dan hopen dat hij ervan geleerd heeft
    Vind ik leuk
    HJR +8238
    maandag 3 december 2018 om 18:14
    Degene die een agente lastig vielen, hebben dus totaal niks met dit te maken.

    Waarom altijd maar weer andere voorbeelden er bij halen?

    Mij maakt het niet veel uit hoor wat voor straf die gozer krijgt en of Feyenoord het goed aanpakt of niet. Ik vind wel dat het sorry zeggen wel heel makkelijk is van hem. Op Instagram even opschrijven, beetje likes scoren en weer door. Die jongen ´moest´ dit gewoon opschrijven en meent er niks van. Want deze fout had hij al veel eerder kunnen voorkomen, Maar hij belt zijn broer, zorgt er op 1 of andere manier voor dat hij in de kleedkamer kan komen, moet nog duidelijk maken wie Mats is. Al genoeg tijd om ´spijt´ te hebben.

    Ik vraag me af wat er was gebeurd als de minder getalenteerde Mats zijn broer het had laten oplossen. Waarschijnlijk toch een iets zwaardere straf. Maar dat zullen we nooit weten.

    Wat denk je wat Mats (speler van Feyenoord) er van vindt? Dacht te lezen dat hij geen zin in voetbal meer heeft hier door. Daar wordt niet over geluld.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 20:03
    Ja de arme jongen heeft in de tussentijd 3 wedstrijden gespeelt voor feyenoord omdat hij dat absoluut niet wilde. Vooral dat snoepreisje naar Engeland was een straf. Beetje tegenstrijdig denk je niet?

    En ik neem een voorbeeld van een ander incident met jeugdspelers. In dit geval leek het mij niet extreem off topic
    Vind ik leuk
    Simpe1949 +69
    maandag 3 december 2018 om 17:47
    En wat bedoel jij dan met.... zachte heelmeesters??
    Feyenoord heeft tijd genomen en een passende straf bedacht.
    Dit is voor alle partijen waardig....... streng en rechtvaardig.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:04
    Net als diev reactie van jouw.
    Vind ik leuk
    AVF-81 +81
    dinsdag 4 december 2018 om 01:30
    En die 25 sukkeltjes die hem nog een Like geven ook..
    Vind ik leuk
    Guusman +348
    maandag 3 december 2018 om 17:44
    Zeker weten.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:33
    En toch is het gebeurd
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    maandag 3 december 2018 om 17:34
    Wat een gedoe om een vechtpartijtje zeg
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:36
    Dat hij zijn broer er bijhaalt is wel heel laf.
    Vind ik leuk
    Gearry +986
    maandag 3 december 2018 om 17:43
    Vooral dat vind ik heel kwalijk idd. Vechtpartijtje/onenigheidje kan gebeuren idd, maar los het lekker zelf op en laat niet iemand anders de kastanjes voor je uit het vuur halen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    maandag 3 december 2018 om 17:44
    Tja, van die naam KNOESTer word je natuurlijk wel een beetje bang...
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:34
    Next...
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:35
    Een passende reactie van Summerville. En nu op zijn feyenoords: geen woorden maar daden. Kom er sterker uit en laat iedereen trots zijn op hoe jij je ontwikkelt.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 17:46
    Helemaal eens
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13834
    maandag 3 december 2018 om 18:00
    Heeft hij natuurlijk ook helemaal zelf bedacht deze reactie.......
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:35
    Denk maar eens of dit goed is voor je carrière .
    Slim is het in iedere geval niet .
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13834
    maandag 3 december 2018 om 18:01
    Je alter ego vind dat ie nog een kans moet krijgen..
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:06
    Als je straf er op zit verdient iedereen een tweede kans .Maximaal kan je niet ontkennen .
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13834
    maandag 3 december 2018 om 18:53
    Daarom moeten sommige ook gewoon gestraft worden voor het leven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    maandag 3 december 2018 om 17:36
    Een incident dat twee weken duurt? Daar was meer aan de hand!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:38
    Dan zitten ze nu nog in die kleedkamer....
    Vind ik leuk
    Alcmaria +42
    maandag 3 december 2018 om 17:36
    Gebrek aan ruggengraat bij feyenoord. Deze knul wil je toch niet langer in je clubkleuren rond hebben lopen? Ben benieuwd wat de straf geweest zou zijn als hij minder talent zou hebben....
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    maandag 3 december 2018 om 17:37
    Geschreven door de persvoorlichter.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:37
    Geeft die jongen, een tweede kans.je kunt beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan, dan dingen die je niet hebt gedaan.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    maandag 3 december 2018 om 17:50
    In dit geval was spijt dat je het niet had laten doen beter geweest
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:51
    Jij maakt zeker nooit geen fouten.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    maandag 3 december 2018 om 18:03
    Ik kan me niet voor de geest halen dat ik iemand door een ander laat slaan. Das geen fout het is laf en oliedom
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:05
    Je weet de achtergrond niet.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    maandag 3 december 2018 om 18:14
    Nou dat hij geen welvarende achtergrond heeft is wel duidelijk. Hij is geen goed voorbeeld voor zijn zwarte medemensen en zet zichzelf hiermee als Tokkie weg
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:16
    De zijn ook genoeg nederlanders die zich als tokkie gedragen.
    Vind ik leuk
    Mama +307
    maandag 3 december 2018 om 18:49
    Hij is Nederlander
    Vind ik leuk
    Mama +307
    maandag 3 december 2018 om 18:55
    Hij biedt zijn excuses aan, en dan ben je een tokkie...

    En bij al jouw handelingen denk jij aan jouw ras ? Doe goeie dingen, wees een voorbeeld ,niet voor kleuren ,maar voor mensen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    maandag 3 december 2018 om 18:56
    Als je je broer opbelt om iemand af te tuigen ben je idd een domme tokkie
    Vind ik leuk
    babbel1908 +245
    maandag 3 december 2018 om 17:38
    Dan is alles nu netjes afgesloten. Wil ik hier verder graag niets meer over lezen. Bizar hoe breed een akkefietje op de training zo breed wordt uitgemeten.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:40
    Bij een tokkieclub is dat blijkbaar heel normaal.
    Vind ik leuk
    babbel1908 +245
    maandag 3 december 2018 om 17:42
    Ik ken iemamd die anderen in de nek bijt. Dat vind ik dan weer vreemd
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 3 december 2018 om 17:44
    Hahha muppet
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 17:48
    Ja in amsterdam is de norm een agente lastig vallen met 2 vrienden. Dan is een knokpartijtje wel een stuk erger inderdaad 😂👍
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:09
    Ik ken een tokkieclub uit hoofdstad waar 6 jeugdspelers een teamgenoot een hersenschudding slaan. Maar goed daar vinden ze het ook normaal dat spelers van de tegenpartij door eigen suppporters aangevallen worden.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:13
    Waar heb jij het nou weer over?
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:16
    Over die tokkieclub van jou. Google maar even. Volgens mij was het in 2008.
    Ken de geschiedenis van je club joh voordat je onzin post.
    Verder vPersie v Vossen die keeper van AZ en een reserver keeper van Feyenoord😂😂
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:29
    Gezien je reactie heb je gegoogled
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:40
    Ik heb wel gezocht maar over jeugdspelers die een teamgenoot een hersenschudding slaan heb ik niets kunnen vinden. Er is een aantal jaar wel een incident geweest tussen een politie agent en een jeugdspeler van Ajax. Dat Ajaxsupporters niet zo braaf zijn geweest weet ik ook wel, maar spelers en jeugdspelers hebben elkaar naar mijn weten nooit aangevallen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 3 december 2018 om 18:54
    10 november 2008
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +201
    maandag 3 december 2018 om 19:22
    ..
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:41
    Wat een reacties hier ieder doet wel eens wat stoms. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid. Verhuren een tijdje en weer een nieuwe start
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    maandag 3 december 2018 om 17:41
    Bijzonder verhaal zeg. Wat een idioot! Schorsen en uit je opleiding gooien zou ik zeggen. Gaat het nooit halen met zijn instelling.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 17:50
    Die jongen die met vrienden een agente lastig viel staat onder een verbeterd contract bij jouw clubje... dat was zeker een ander geval
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    maandag 3 december 2018 om 18:16
    Zelfde verhaal voor mij hoor. Mag wat mij betreft linea recta de opleiding uit
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 3 december 2018 om 20:06
    Van mij mogen beide jongens een tweede kans krijgen. Voetballers komen niet altijd uit de beste omgeving en dan liggen hun fouten direct onder een vergrootglas.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    maandag 3 december 2018 om 17:41
    En wat heeft die maffe broer van hem gezegd? Excuses?? Zal wel
    in de lik zitten nu.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    maandag 3 december 2018 om 17:49
    Ik neem mijn verantwoordelijkheid!. nou nou wat een uitspraak voor een 17 jarige. Wat anders? Iemand anders de schuld geven. Hij had ook kunnen zeggen: zo ik ben er best afgekomen.
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    maandag 3 december 2018 om 17:50
    tja zit in de cultuur
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:52
    In de NLse hooligan cultuur?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:54
    Nee de "geslaagde" Multi culti cultuur.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:56
    En Nederlanders zijn lieverdjes?

    Jij wilt zien, wat jezelf wilt zien.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:01
    Nou bij negers en Marokkanen heerst nou eenmaal een machocultuur, kijk mij eens stoer zijn, dat is gewoon een feit.
    Vind ik leuk
    Socrates +697
    maandag 3 december 2018 om 18:03
    En jij bent meer van het intellect..?😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:06
    Dat is jouw feit.

    Heb je NLse pubers wel eens gezien? Daar let jij niet zo op zeker?
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    dinsdag 4 december 2018 om 12:27
    Het is statistisch bewijsbaar dat buitenlanders binnen voetbalclubs veel problemen geven....
    Vind ik leuk
    Sil95 +11119
    maandag 3 december 2018 om 17:50
    Wie the fuck is Summerville? Is dat een plaats in Amerika?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:51
    Geen EK onder de 17 gekeken?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:50
    Hij heeft spijt. Ik heb spijt. Wij hebben spijt.

    Doe maar 2 ons. Het mag een grammetje meer zijn. Als hij die maar niet zelf gaat halen dan. Laat dat maar over aan Knoester.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    bert +155
    maandag 3 december 2018 om 17:52
    Nou wat een straf,ik had hem eruit gedonderd net zo hard als dat hij geslagen heeft,nee Feijenoord denkt het is een talent kon ons weleens centjes kosten (Hebben we hard nodig) wat interesseert die jongen nou een half jaar uitgeleend hij doet het wel misschien met plezier.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:55
    Waar staat dat hij zelf geslagen heeft?
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    maandag 3 december 2018 om 18:00
    Had hij maar zelf geslagen. Dan kon ik er meer begrip voor opbrengen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:04
    Zoiets ja.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    maandag 3 december 2018 om 17:58
    Zijn broer heeft geslagen toch ?
    Vind ik leuk
    gerard.. +372
    maandag 3 december 2018 om 17:57
    Hij hoort openlijk Knoest excuus aan te bieden maar daar hoor ik hem niet over.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:08
    " ... en in het bijzonder wil ik sorry zeggen tegen Mats', schrijft hij."

    Zo goed?
    Vind ik leuk
    gerard.. +372
    maandag 3 december 2018 om 18:30
    zo is het goed maar toch maar gebeurt. Wegwezen die gozer. Hij is bijzonder laf om dit te doen en zijn broer stadion/park verbod doet hij dat wel dan krijgt hij bezoek van een paar vrienden van Knoest en die weten van wanten hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 17:59
    Als teamgenoot totaal niet te vertrouwen. Wie garandeert dat hij niet weer in de fout gaat ? Feyenoord doet er goed aan om hem voorlopig niet meer op te stellen
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    maandag 3 december 2018 om 18:02
    Alsof die reactie ook echt door hem geschreven is, heb hem wel eens horen praten, die gast is werkelijk nog te dom om te poepen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:10
    Om te kunnen voetballen, hoef je niet gestudeerd te hebben.

    Een hele oude discussie trouwens.

    Kijk dan ook eens naar Kieft en vdMeyde. Of Glenn Helder.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    maandag 3 december 2018 om 18:26
    Je kan zelfs beter niet gestudeerd hebben ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:33
    Die indruk heb ik ook Haagie. Zal wel ingefluisterd zijn door zo een manager of door een mediatrainer of mediationjuffie. Schei toch uit !
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    maandag 3 december 2018 om 18:04
    Bijzondere broer heeft hij.
    Als ik gezegd had ze pesten mij...
    dan had de mijne gezegd; los je eigen rotzooi op.

    Kom maar naar Cambuur Crysensio en neem je broer mee voor Boksclub Frisia vele groten begonnen daar hun carriere.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:11
    Tegenwoordig kopen ze liever een wapen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    maandag 3 december 2018 om 18:17
    Ja, moordenaar zijn is ook een aanlokkelijk streven
    maar op het wapen van Cambuur staat een Hertje.
    Een normaal mens schrikt zich dan een rol-beroerte. :)
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:09
    Jongen accepteert zijn straf en bied keurig aan iedereen zijn excuses aan. Zo hoort het en hoort bij volwassen worden. Goed gedaan.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:54
    Je kunt ook stellen dat hij zijn emoties niet in bedwang heeft en wanneer wordt het lont door hem aangestoken ?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:11
    Je helpt altijd je broertjes no matter what
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:12
    Maar helpt hij nu ook zo goed?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:54
    Helpen is niet vuisten gebruiken toch ?
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    maandag 3 december 2018 om 18:15
    Als je hier toe in staat bent,deug je niet.
    Gaat nooit wat worden.
    Sorry zeggen is zo makkelijk .
    Ik had hem uit de club gegooid.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +201
    maandag 3 december 2018 om 18:27
    Het zijn jonge jongens kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 18:47
    Hallo,, Laat deze jongen voetballer met rust hij is al genoeg gestraft voor zijn daden!! Maar dit had toch niet mogen gebeuren, wwar was de leiding, dit is niet van EEN incident!!!?? Laat de rust wederkeren voor deze nog zo jonge sporters met een hele grote droom, wees blij en gelukkig dat je voor de moeiste Club van Nederland mag uitkomen, ee een supporter van meer dan 60 jaar
    Vind ik leuk
    Dee79 +2387
    maandag 3 december 2018 om 18:47
    Eens een dief altijd een dief....
    Wat een laf joch en Feijenoord doet hier goed aan.
    Daarnaast die broer hard aanpakken voor een geweldsdelict!
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:00
    Zo iemand niemand neemt nooit en te nimmer zijn verantwoordlijkheid, denk ik, hij belt zijn broer om het op te lossen.
    Vind ik leuk
    Wim59 +332
    maandag 3 december 2018 om 19:01
    Gewoon een schop onder zijn reet geven, dit gaat telkens terugkomen.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:11
    Je bent een idioot! Blijf maar lekker weg
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:12
    Prima gereageerd door Summerville. Kan dit onderwerp ook van VP!!!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2067
    maandag 3 december 2018 om 20:00
    Nou die zien we nooit meer terug; na zijn verhuur periode loopt hij uit zijn contract.
    Vind ik leuk
    Romarioo +225
    maandag 3 december 2018 om 20:35
    Hahahahahh🤣🤣🤣🤣🤣🤣dat zijn niet eens woorden van z'n broer laat staan van hem hahahah
    Die zaakwaarnemers toch, ze maken zelfs praat poppen van voetballers
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623