Bestrafte Feyenoorder diep door het stof op Instagram: 'Had nooit gemogen'

Bestrafte Feyenoorder diep door het stof op Instagram: 'Had nooit gemogen'

Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 17:32ma 03-12-2018 om 17:32

Feyenoord-talent Crysencio Summerville is op Instagram diep door het stof gegaan. De zeventienjarige aanvaller was twee weken betrokken bij een kleedkamerincident in Rotterdam-Zuid. Hij kreeg het aan de stok met teamgenoot Mats Knoester en schakelde daarna zijn broer in.

In de kleedkamer van Feyenoord werden er vervolgens tikken uitgedeeld aan Knoester. Feyenoord maakte maandagmiddag via de officiële kanalen bekend dat Summerville geschorst én beboet is. In januari zal de tiener bovendien verhuurd worden. Via social media biedt Summerville zijn nederige excuses aan.

'Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn acties en gedrag na de training van twee weken geleden. Ik wil me verontschuldigen richting Feyenoord en alle mensen die betrokken zijn bij de club, mijn teamgenoten en in het bijzonder wil ik sorry zeggen tegen Mats', schrijft hij.

'Dit had nooit mogen gebeuren en zal nooit meer gebeuren. Uiteraard neem ik mijn verantwoordelijkheid voor mijn acties. Ik zal er voor nu alles aan doen om me als mens en voetballer verder te ontwikkelen.' 

Plaats een reactie

maandag 3 december 2018 om 17:33
En toch is het gebeurd
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:42]
Vind ik leuk
Johnny Cash +8852
maandag 3 december 2018 om 17:34
Wat een gedoe om een vechtpartijtje zeg
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:36
Dat hij zijn broer er bijhaalt is wel heel laf.
Vind ik leuk
Gearry +1357
maandag 3 december 2018 om 17:43
Vooral dat vind ik heel kwalijk idd. Vechtpartijtje/onenigheidje kan gebeuren idd, maar los het lekker zelf op en laat niet iemand anders de kastanjes voor je uit het vuur halen.
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
maandag 3 december 2018 om 17:44
Tja, van die naam KNOESTer word je natuurlijk wel een beetje bang...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:34
Next...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:35
Een passende reactie van Summerville. En nu op zijn feyenoords: geen woorden maar daden. Kom er sterker uit en laat iedereen trots zijn op hoe jij je ontwikkelt.
Vind ik leuk
Vakkie D +4515
maandag 3 december 2018 om 17:46
Helemaal eens
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14975
maandag 3 december 2018 om 18:00
Heeft hij natuurlijk ook helemaal zelf bedacht deze reactie.......
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:00]
Vind ik leuk
J Kiprich +18674
maandag 3 december 2018 om 17:36
Een incident dat twee weken duurt? Daar was meer aan de hand!
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2263
maandag 3 december 2018 om 18:38
Dan zitten ze nu nog in die kleedkamer....
Vind ik leuk
Alcmaria +54
maandag 3 december 2018 om 17:36
Gebrek aan ruggengraat bij feyenoord. Deze knul wil je toch niet langer in je clubkleuren rond hebben lopen? Ben benieuwd wat de straf geweest zou zijn als hij minder talent zou hebben....
Vind ik leuk
Roeptoeter +12416
maandag 3 december 2018 om 17:37
Geschreven door de persvoorlichter.
Vind ik leuk
babbel1908 +280
maandag 3 december 2018 om 17:38
Dan is alles nu netjes afgesloten. Wil ik hier verder graag niets meer over lezen. Bizar hoe breed een akkefietje op de training zo breed wordt uitgemeten.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:40
Bij een tokkieclub is dat blijkbaar heel normaal.
Vind ik leuk
babbel1908 +280
maandag 3 december 2018 om 17:42
Ik ken iemamd die anderen in de nek bijt. Dat vind ik dan weer vreemd
Vind ik leuk
fedor2501 +5804
maandag 3 december 2018 om 17:44
Hahha muppet
Vind ik leuk
Vakkie D +4515
maandag 3 december 2018 om 17:48
Ja in amsterdam is de norm een agente lastig vallen met 2 vrienden. Dan is een knokpartijtje wel een stuk erger inderdaad 😂👍
Vind ik leuk
Stranger +6276
maandag 3 december 2018 om 18:09
Ik ken een tokkieclub uit hoofdstad waar 6 jeugdspelers een teamgenoot een hersenschudding slaan. Maar goed daar vinden ze het ook normaal dat spelers van de tegenpartij door eigen suppporters aangevallen worden.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:13
Waar heb jij het nou weer over?
Vind ik leuk
Stranger +6276
maandag 3 december 2018 om 18:16
Over die tokkieclub van jou. Google maar even. Volgens mij was het in 2008.
Ken de geschiedenis van je club joh voordat je onzin post.
Verder vPersie v Vossen die keeper van AZ en een reserver keeper van Feyenoord😂😂
Vind ik leuk
Stranger +6276
maandag 3 december 2018 om 18:29
Gezien je reactie heb je gegoogled
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:40
Ik heb wel gezocht maar over jeugdspelers die een teamgenoot een hersenschudding slaan heb ik niets kunnen vinden. Er is een aantal jaar wel een incident geweest tussen een politie agent en een jeugdspeler van Ajax. Dat Ajaxsupporters niet zo braaf zijn geweest weet ik ook wel, maar spelers en jeugdspelers hebben elkaar naar mijn weten nooit aangevallen.
Vind ik leuk
Stranger +6276
maandag 3 december 2018 om 18:54
10 november 2008
Vind ik leuk
VLUUPIK +202
maandag 3 december 2018 om 19:22
..
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 19:22]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:41
Wat een reacties hier ieder doet wel eens wat stoms. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid. Verhuren een tijdje en weer een nieuwe start
Vind ik leuk
BariAFCA +427
maandag 3 december 2018 om 17:41
Bijzonder verhaal zeg. Wat een idioot! Schorsen en uit je opleiding gooien zou ik zeggen. Gaat het nooit halen met zijn instelling.
Vind ik leuk
Vakkie D +4515
maandag 3 december 2018 om 17:50
Die jongen die met vrienden een agente lastig viel staat onder een verbeterd contract bij jouw clubje... dat was zeker een ander geval
Vind ik leuk
BariAFCA +427
maandag 3 december 2018 om 18:16
Zelfde verhaal voor mij hoor. Mag wat mij betreft linea recta de opleiding uit
Vind ik leuk
Vakkie D +4515
maandag 3 december 2018 om 20:06
Van mij mogen beide jongens een tweede kans krijgen. Voetballers komen niet altijd uit de beste omgeving en dan liggen hun fouten direct onder een vergrootglas.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1905
maandag 3 december 2018 om 17:41
En wat heeft die maffe broer van hem gezegd? Excuses?? Zal wel
in de lik zitten nu.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:02]
Vind ik leuk
Hast57 +577
maandag 3 december 2018 om 17:49
Ik neem mijn verantwoordelijkheid!. nou nou wat een uitspraak voor een 17 jarige. Wat anders? Iemand anders de schuld geven. Hij had ook kunnen zeggen: zo ik ben er best afgekomen.
Vind ik leuk
Maronk +266
maandag 3 december 2018 om 17:50
tja zit in de cultuur
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:52
In de NLse hooligan cultuur?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:54
Nee de "geslaagde" Multi culti cultuur.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:56
En Nederlanders zijn lieverdjes?

Jij wilt zien, wat jezelf wilt zien.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:01
Nou bij negers en Marokkanen heerst nou eenmaal een machocultuur, kijk mij eens stoer zijn, dat is gewoon een feit.
Vind ik leuk
Socrates +721
maandag 3 december 2018 om 18:03
En jij bent meer van het intellect..?😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:06
Dat is jouw feit.

Heb je NLse pubers wel eens gezien? Daar let jij niet zo op zeker?
Vind ik leuk
Maronk +266
dinsdag 4 december 2018 om 12:27
Het is statistisch bewijsbaar dat buitenlanders binnen voetbalclubs veel problemen geven....
Vind ik leuk
Sil95 +11839
maandag 3 december 2018 om 17:50
Wie the fuck is Summerville? Is dat een plaats in Amerika?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:51
Geen EK onder de 17 gekeken?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:50
Hij heeft spijt. Ik heb spijt. Wij hebben spijt.

Doe maar 2 ons. Het mag een grammetje meer zijn. Als hij die maar niet zelf gaat halen dan. Laat dat maar over aan Knoester.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
bert +457
maandag 3 december 2018 om 17:52
Nou wat een straf,ik had hem eruit gedonderd net zo hard als dat hij geslagen heeft,nee Feijenoord denkt het is een talent kon ons weleens centjes kosten (Hebben we hard nodig) wat interesseert die jongen nou een half jaar uitgeleend hij doet het wel misschien met plezier.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:55
Waar staat dat hij zelf geslagen heeft?
Vind ik leuk
Johnny Cash +8852
maandag 3 december 2018 om 17:58
Zijn broer heeft geslagen toch ?
Vind ik leuk
gerard.. +807
maandag 3 december 2018 om 17:57
Hij hoort openlijk Knoest excuus aan te bieden maar daar hoor ik hem niet over.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:08
" ... en in het bijzonder wil ik sorry zeggen tegen Mats', schrijft hij."

Zo goed?
Vind ik leuk
gerard.. +807
maandag 3 december 2018 om 18:30
zo is het goed maar toch maar gebeurt. Wegwezen die gozer. Hij is bijzonder laf om dit te doen en zijn broer stadion/park verbod doet hij dat wel dan krijgt hij bezoek van een paar vrienden van Knoest en die weten van wanten hoor.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:59
Als teamgenoot totaal niet te vertrouwen. Wie garandeert dat hij niet weer in de fout gaat ? Feyenoord doet er goed aan om hem voorlopig niet meer op te stellen
Vind ik leuk
HaagieHaag +1083
maandag 3 december 2018 om 18:02
Alsof die reactie ook echt door hem geschreven is, heb hem wel eens horen praten, die gast is werkelijk nog te dom om te poepen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:10
Om te kunnen voetballen, hoef je niet gestudeerd te hebben.

Een hele oude discussie trouwens.

Kijk dan ook eens naar Kieft en vdMeyde. Of Glenn Helder.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 18:10]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:33
Die indruk heb ik ook Haagie. Zal wel ingefluisterd zijn door zo een manager of door een mediatrainer of mediationjuffie. Schei toch uit !
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 3 december 2018 om 18:04
Bijzondere broer heeft hij.
Als ik gezegd had ze pesten mij...
dan had de mijne gezegd; los je eigen rotzooi op.

Kom maar naar Cambuur Crysensio en neem je broer mee voor Boksclub Frisia vele groten begonnen daar hun carriere.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:11
Tegenwoordig kopen ze liever een wapen.
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 3 december 2018 om 18:17
Ja, moordenaar zijn is ook een aanlokkelijk streven
maar op het wapen van Cambuur staat een Hertje.
Een normaal mens schrikt zich dan een rol-beroerte. :)
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:09
Jongen accepteert zijn straf en bied keurig aan iedereen zijn excuses aan. Zo hoort het en hoort bij volwassen worden. Goed gedaan.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:54
Je kunt ook stellen dat hij zijn emoties niet in bedwang heeft en wanneer wordt het lont door hem aangestoken ?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:11
Je helpt altijd je broertjes no matter what
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:12
Maar helpt hij nu ook zo goed?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:54
Helpen is niet vuisten gebruiken toch ?
Vind ik leuk
rinirat +3274
maandag 3 december 2018 om 18:15
Als je hier toe in staat bent,deug je niet.
Gaat nooit wat worden.
Sorry zeggen is zo makkelijk .
Ik had hem uit de club gegooid.
Vind ik leuk
VLUUPIK +202
maandag 3 december 2018 om 18:27
Het zijn jonge jongens kan gebeuren.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:47
Hallo,, Laat deze jongen voetballer met rust hij is al genoeg gestraft voor zijn daden!! Maar dit had toch niet mogen gebeuren, wwar was de leiding, dit is niet van EEN incident!!!?? Laat de rust wederkeren voor deze nog zo jonge sporters met een hele grote droom, wees blij en gelukkig dat je voor de moeiste Club van Nederland mag uitkomen, ee een supporter van meer dan 60 jaar
Vind ik leuk
Dee79 +2577
maandag 3 december 2018 om 18:47
Eens een dief altijd een dief....
Wat een laf joch en Feijenoord doet hier goed aan.
Daarnaast die broer hard aanpakken voor een geweldsdelict!
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 19:00
Zo iemand niemand neemt nooit en te nimmer zijn verantwoordlijkheid, denk ik, hij belt zijn broer om het op te lossen.
Vind ik leuk
Wim59 +579
maandag 3 december 2018 om 19:01
Gewoon een schop onder zijn reet geven, dit gaat telkens terugkomen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 19:11
Je bent een idioot! Blijf maar lekker weg
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 19:12
Prima gereageerd door Summerville. Kan dit onderwerp ook van VP!!!
Vind ik leuk
Romarioo +633
maandag 3 december 2018 om 20:35
Hahahahahh🤣🤣🤣🤣🤣🤣dat zijn niet eens woorden van z'n broer laat staan van hem hahahah
Die zaakwaarnemers toch, ze maken zelfs praat poppen van voetballers
Vind ik leuk
Smithsonian +41370