'Arsenal heeft buik vol van Özil: onderhandelingen over transfer van 40 miljoen'

'Arsenal heeft buik vol van Özil: onderhandelingen over transfer van 40 miljoen'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 15:34zo 09-12-2018 om 15:34

Arsenal overweegt Mesut Özil in januari van de hand te doen. Internazionale heeft zijn zinnen gezet op de Duitse spelmaker, die manager Unai Emery van The Gunners nog niet heeft kunnen overtuigen. Dat meldt althans The Sun.

Volgens de boulevarkrant kan Özil wel eens voor veertig miljoen euro naar Italië vertrekken. Het geduld van Arsenal raakt namelijk op en de dertigjarige middenvelder drukt met een salaris van bijna 400.000 euro per week zwaar op de begroting. De zaakwaarnemer en broer van Özil vliegen vermoedelijk komende week naar Italië om een deal te bespreken met Inter.

Özil kwam dit seizoen in tien Premier League-duels in actie. Daarin was hij goed voor drie goals en één assist. Onvoldoende, zou de mening van Emery zijn. De Spanjaard is bovendien niet blij met de houding van de Duitser, die al sinds 11 november aan de kant staat met rugproblemen. Dat Özil kort voor aanvang van het seizoen aan het lachgas zat, getuigt eveneens van weinig professionaliteit.

The Sun ziet tot slot nog een ander argument om Özil te verkopen. Zijn transfer zou de komst van Espanyol-verdediger Mario Hermoso mogelijk maken. Real Madrid zou namelijk zijn afgehaakt voor de 23-jarige Spanjaard.

Plaats een reactie

G.Kopf +3197
zondag 9 december 2018 om 15:42
40 miljoen voor iemand van 30, geen slechte deal voor Arsenal.
Vind ik leuk
Gerro +7932
zondag 9 december 2018 om 16:46
400000 duizend per week voor een speler die weinig beslissend is is anders ook niet gek die heeft alles eruit gehaald wat er in zit.
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
zondag 9 december 2018 om 16:51
Dat zeker. Vreemd beleid van Arsenal. Vast bang dat ze hem niet wisten te vervangen als hij zou vertrekken.
Vind ik leuk
Gerro +7932
zondag 9 december 2018 om 16:54
Arsenal haalt de laatste jaren geen echte toppers maar betaalt voor de categorie daaronder vervolgens wel veel te veel.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:43
Is hij dat nog wel waard ?????
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:44
Laat wekelijks nog geniale dingen zijn, ik vind het echt een hele goede voetballer eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
firewire2 +618
zondag 9 december 2018 om 16:09
hij is al een maand geblesseerd dus laat niks zien en nee liever niet naar Ajax al gaat dat nooit gebeuren gelukkig....
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:43
Kom maar naar Ajax dan :)
Vind ik leuk
Stuiter +368
zondag 9 december 2018 om 15:47
Hahaha, dat zou ik persoonlijk geweldig vinden.
Vind ik leuk
HJR +8297
zondag 9 december 2018 om 15:45
Waarom gaat hij niet lekker terug naar Duitsland?? Oh nee wacht.....
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:46
Krijgt ie met Erdogan aan de stok :)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:49
Staat toch wel een beetje symbool voor de laatste jaren van Wenger bij Arsenal (waarin ze dus 5e en 6e eindigden), tegenwoordig wordt er daar veel meer geëist, zeker ook qua arbeidsethos en je ziet dat er onder Emery veel meer een strijdbaar team staat, en hoewel Ozil fantastisch kan voetballen, heeft hij nog altijd geregeld de neiging een snipperdag te nemen en is zeker niet iemand die een stapje extra zet als het tegenzit, dat kan ook gaan botsen en misschien is het dan wel verstandig om hem te verkopen als je er nog goed aan kunt verdienen.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 16:45]
Vind ik leuk
Brijk +918
zondag 9 december 2018 om 15:50
Onderschatte speler..
Vind ik leuk
Argento8523 +6890
zondag 9 december 2018 om 15:53
Overschatte speler
Vind ik leuk
The Iceman +12818
zondag 9 december 2018 om 15:56
Zogenaamd de nieuwe Bergkamp.
Vind ik leuk
Argento8523 +6890
zondag 9 december 2018 om 16:20
Dat Arsenal hem überhaupt een contract met een week salaris van 400.000 heeft gegeven is al gekkenwerk

Is 'al' 30 en wordt er niet beter en jonger op
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 15:50
400K / week gaat hij in Milaan never nooit krijgen, het is geen CR7.
Vind ik leuk
Bizzy +22367
zondag 9 december 2018 om 15:51
Schijnt dat vd Gijp een orgasme krijgt van die Ozil. Het is de laatste jaren minder geworden met de voetballer Ozil. Misschien is Frenkie de Jong een optie voor Arsenal. Zou uitstekend daar passen
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
zondag 9 december 2018 om 15:55
Hoewel ik de Jong en de Ligt maar meteen erbij, zou toejuichen bij Arsenal, vraag ik mij af of zij zulke bedragen op tafel willen leggen.
Vind ik leuk
Bizzy +22367
zondag 9 december 2018 om 17:00
Arsenal zal wel moeten willen zij aansluiting behouden bij de top van Engeland. De Ligt en de Jong bij Arsenal zou geweldig zijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:10
Grote strik erom dan maar.
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 17:17
Ik zou als ik Ajax was hem halen..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:20
😄
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 17:27
Of naar jullie als eriksen wordt verkocht aan barca..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:30
Dat is zo mogelijk nog onwaarschijnlijker dan naar Ajax.
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 17:33
Waarom, zou goed passen bij de spurs en bij Ajax.. absolute top is hij niet meer (niveau barca) dus nu haalbaar. Beetje een zeurpiet met zijn discriminatie gedoe maar ballen kan hij als de beste
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:43
Je hoeft het helemaal niet eens over voetbalinhoudelijke zaken te hebben zodra je weet dat hij 350.000 pond per week verdient en nog een contract heeft bij Arsenal tot 2021.
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:05
Maar die pond is ook niet meer wat het geweest is hoor.. 😗
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:14
Het is nog altijd bijna 400.000 euro wat hij per week opstrijkt, dat alleen sluit al volledig uit wat jij opperde, naast nog een karrenvracht aan andere bezwaren.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:15
Clubliefde?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:16
Wat wil je met die random term zeggen?
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:18
Doe is lief
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:19
Beschaafder kan ik niet zeggen dat het volstrekt uitgesloten is dat Ozil naar Ajax komt.
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:19
Ik bedoel uit clubliefde ergens spelen en niet voor het geld gaan als je al binnen bent
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:21
En van Ozil is het bekend dat hij een enorme voorliefde heeft voor Ajax?
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:23
Ben je boos? Wat bekend is dat hij van mooi en aanvallend voetbal houdt en in dat soort teams goed kan spelen..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:57
Waarom zou ik boos zijn, haha? Wel is het zo dat je met een voor hem totaal onrealistische optie op de proppen komt en het feit dat hij van aanvallend voetbal houdt maakt het echt niet waarschijnlijker dat hij naar Ajax komt waar hij een leeuwendeel van zijn salaris zou moeten inleveren. Om vervolgens het overgrote deel van de wedstrijden in De Eredivisie te spelen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:28
Strik d'r om en wegdoen! Deze beste man gaat nooit meer zijn niveau halen die hij bij Real had en ben d'r bang voor dat ie t misschien nooit meer zal halen. Af en toe zie je nog een glimp van de oude ozil. In de topwedstrijden is hij vrijwel altijd onzichtbaar. Hij heeft z'n beste tijd wel gehad.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws