Eredivisie oefent: overzicht van trainingskampen, oefenwedstrijden en uitslagen

    Eredivisie oefent: overzicht van trainingskampen, oefenwedstrijden en uitslagen

    Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 20:15di 15-01-2019 om 20:15

    Laatste update: dinsdag 15 januari 2019 om 21:16di 15-01-2019 om 21:16

    In de aanloop naar de tweede seizoenshelft overwinteren veel Eredivisie-clubs in het buitenland. Spanje is de populairste bestemming. VoetbalPrimeur geeft een overzicht van de trainingskampen, oefenwedstrijden en uitslagen van alle eredivisionisten.

    ADO Den Haag - 5 t/m 12 januari in Belek (Turkije)
    8 januari: ADO Den Haag - Trabzonspor 1-3
    11 januari: ADO Den Haag - Istanbul Basaksehir 1-3

    Ajax - 5 t/m 12 januari in Orlando (Verenigde Staten)
    11 januari: Ajax - Flamengo 2-2
    12 januari: Ajax - São Paulo 4-2

    AZ - 5 t/m 12 januari in Belek (Turkije)
    11 januari: AZ - Slovácko 1-1
    11 januari: AZ - Fenerbahçe 2-3
    15 januari: AZ - De Graafschap 2-2

    De Graafschap - 6 t/m 11 januari in Navata (Spanje)
    10 januari: De Graafschap - Peralada 4-3
    15 januari: De Graafschap - AZ 2-2

    FC Emmen - 6 t/m 11 januari in Estepona (Spanje)
    10 januari: FC Emmen - Fortuna Düsseldorf 0-1

    Excelsior - 6 t/m 11 januari in Alhaurin (Spanje)
    10 januari: Excelsior - China O25 0-0

    Feyenoord - 8 t/m 13 januari in Marbella (Spanje)
    11 januari: Feyenoord - Borussia Dortmund 1-2
    12 januari: Feyenoord - Karlsruher SC 4-2

    Fortuna Sittard - 5 t/m 10 januari in Alfaz del Pi (Spanje)
    10 januari: Fortuna Sittard - KRC Genk 0-1

    FC Groningen - 7 t/m 12 januari in Duitsland
    8 januari: FC Groningen - 1. FC Köln 1-3
    11 januari: FC Groningen - MSV Duisburg 1-1

    SC Heerenveen - 4 t/m 11 januari in La Manga (Spanje)
    10 januari: Heerenveen - Ingolstadt 3-4

    Heracles Almelo - geen trainingskamp
    13 januari: Heracles - Hannover 96 1-4

    NAC Breda - 5 t/m 11 januari in Atamaria (Spanje)
    7 januari: NAC - Sint-Truiden 2-1
    15 januari: NAC - KAA Gent 2-2

    PEC Zwolle - 3 t/m 9 januari in Mijas (Spanje)
    7 januari: PEC Zwolle - 1. FC Nürnberg 1-1
    11 januari: PEC Zwolle - Bayer Leverkusen 1-3

    PSV - 4 t/m 12 januari in Doha (Qatar)
    11 januari: PSV - Club Brugge 2-1

    FC Utrecht - 4 t/m 11 januari in La Manga (Spanje)
    6 januari: FC Utrecht - VfB Stuttgart 3-2
    10 januari: FC Utrecht - KV Oostende 1-2

    Vitesse - 3 t/m 12 januari in de Algarve (Portugal)
    6 januari: Vitesse - VfL Wolfsburg 0-3
    11 januari: Vitesse - Livingston FC 3-2

    VVV-Venlo - 7 t/m 11 januari in Den Haag
    12 januari: VVV-Venlo - Viktoria Köln 2-0
    15 januari: VVV-Venlo - SV 19 Straelen 2-0

    Willem II - 5 t/m 11 januari in Marbella (Spanje)
    11 januari: Willem II - Borussia Dortmund 2-3

    Plaats een reactie

    zondag 6 januari 2019 om 18:44
    Word weer tijd voor een topic over Legende Venema
    Vind ik leuk
    Tienus +1318
    zondag 6 januari 2019 om 18:54
    Onze doelpunten machine
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3949
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:52
    Geld voor echt gras is er niet maar wel allemaal met een hele selectie op kamp buiten Nederland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 21:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 18:38
    Geld voor echt gras bedoel je waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3949
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:18
    Oops teveel in de zon gezeten. Snel even wijzigen.
    Vind ik leuk
    Koeien +2945
    donderdag 10 januari 2019 om 13:39
    Had niet gehoeven. Gras is Gras. Kunstgras is gewoon rubber met een groen kleurtje in sprietmotief.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:16
    behalve heracles zo te zien ...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24959
    woensdag 9 januari 2019 om 16:36
    Die trip zal wel betaald worden door de plastic fabrikant.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2108
    zondag 13 januari 2019 om 10:07
    Is dat erg dan? Net als van Seumeren zijn portomonneetje trekt bij Utrecht
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11243
    maandag 14 januari 2019 om 08:35
    Ja. Zolang we op plastic moeten spelen door een paar kleine dorpjes die dapper weerstand blijven bieden, is dat erg.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2108
    maandag 14 januari 2019 om 12:49
    Scheelt dat jij er niet op hoeft te spelen. Jij kan lekker op je bank zitten en kijken!

    Die overbetaalde topsporters kunnen beter gaan klagen bij de ARBO dan steeds maar excuusjes zoeken.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11243
    maandag 14 januari 2019 om 12:59
    Sorry beste man ik heb ervaringen zat met plastic en die zijn niet positief, niets tegen jouw club trouwens.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2108
    maandag 14 januari 2019 om 13:02
    Geeft niet! Ik heb op zowel kunstgras en echt gras gespeeld.

    En door een echt knollenveld een zware blessure opgelopen.

    Ik bedoel maar, men reageert altijd fel tegen kunstgras dat het ruk is, maar echt gras kan dat ook zijn!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24959
    maandag 14 januari 2019 om 13:34
    Nee, het verschil? Van Seumeren geeft geen ondersteuning aan een plastic club en bovendien haalt FC Utrecht de tripgelden gewoon uit de exploitatie.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:54
    Is al geplaats om 17:24
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:55
    Daarom. Is alweer enige tijd geleden.
    Vind ik leuk
    Ove +654
    zondag 6 januari 2019 om 19:05
    Onbegrijpelijk dat hij geen basisplaats heeft bij Fc-Utrecht
    Vind ik leuk
    Hast58 +812
    maandag 7 januari 2019 om 14:18
    En geen basisplaats hier op VP.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 14:39
    Haha,
    El Venemenoma.
    Vind ik leuk
    4everfcu +4126
    vrijdag 11 januari 2019 om 20:38
    scoorde er toch weer 4 in nog geen 1,5 wedstrijd.
    en advocaat heeft al laten doorschemeren dat hij een basisplaats krijgt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:40]
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +2104
    zondag 6 januari 2019 om 18:44
    PEC oefent ook nog tegen Peter Bosz' Leverkusen op 11 Januari
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    maandag 7 januari 2019 om 14:21
    Twente ook, datum weet ik niet
    Vind ik leuk
    Jan ref +516
    maandag 7 januari 2019 om 18:42
    Dat is achter gesloten deuren alleen te zien bij Leverkusen
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:18
    Was vandaag niet goed gegaan voor Twente.
    Vind ik leuk
    Cultheld +17
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:08
    4-0 vind ik een vrij normale uitslag. Subtopper Bundesliga tegen top keukenkampioen divisie.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:17
    Ach wat is niet goed.
    Twente verloor wel eens van een derde divisie club uit Duitsland terwijl ze toen nog gewoon voor een top plaats in de eredivisie streden.
    Nu spelen ze tegen een subtopper en zijn zelf nu de laag geklasseerde club.
    Dus logische uitslag.
    Ooknog met drie afwezigen (smith, Espinoza en............vergeten)
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 08:54
    Had de hoop op beter veldspel maar dat was ook met de beste elf niet echt goed zelfs niet tegen de reserves (eerste helft). Gewoon jammer dat er geen stijging in vorm of veldspel is.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    woensdag 9 januari 2019 om 09:10
    Als je tegen een veel te sterke tegenstander speelt, ja ook hun reserve spelers zijn doorgaans beter, kun je zelf moeilijk in het spel komen.
    Vooral als ook nog Espinoza en Smith ontbreken.
    Spelers die eigenlijk de lijnen (moeten) uitzetten.
    Momenteel is Zekhini ook wel een gemis alhoewel hij nog geen vaste basisspeler is.
    Nee, Twente had gewoon nooit tegen zo'n club moeten oefenen.
    Net zo min dat bv een Utrecht niet tegen een Real of zo moet oefenen
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 09:15
    Deels wel mee eens, vooral dat een lager geklasseerde tegenstander beter was geweest maar ook tegen sterke tegenstanders moet je toch wel je eigen spel kunnen laten zien? Dit was bijna een 3e klasse zondag niveau wat Twente liet zien(kijkend op veldspel)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    woensdag 9 januari 2019 om 09:19
    Kan ik niet over oordelen want ik heb nog geen minuut gezien.
    Ik probeer alleen maar te verklaren hoe dat zou kunnen komen.
    En 4-0, vind ik normaal.
    Maar als ze echt zo slecht speelden ben ik er uiteraard ook teleurgesteld over.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 09:29
    Zou het niet terug kijken als ik jouw was;) die 4-0 op zich is niet erg maar hoe wel.

    Ze hebben 2 kansen gehad ofzo echt niet best (al had Boere geloof ik wel een grote kans) maar was niet best.

    Denk ook dat Pusic niet de juiste man is voor Twente, maar daarvoor sta ik er te ver van Twente af om echt vol over te kunnen oordelen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    woensdag 9 januari 2019 om 10:42
    Ik denk dat je Pusic dit seizoen gewoon alle vertrouwen moet geven.
    Heeft maar 1 jaar contract.
    Vorig seizoen nam hij ook zonder morren tot 2x toe het stokje over (Na ontslag Hake en na ontslag Verbeek).

    Ook verdenk ik Twente ervan dat ze gegokt hadden op Fred Rutten, die toen nog werkzaam was in Israel, maar wel als raadsman functioneerde.
    Vandaar ook het één jarige contract voor Pusic.
    Let wel: Mijn woorden hoor!

    Maar ik geef je gelijk dat Twente uit moet zien naar een andere trainer voor volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 11:09
    Laat hem het seizoen afmaken dat zal ik ook doen idd. Postitie ranglijst is oke, nu promotie is niet de grootste vereiste meer het op de achtergrond goed en sluitend krijgen is belangrijk.

    Maar juist daarom 2x zou er sprake zijn van klagende spelers over de trainer/staff en 1 assistent overleefd beide ontslagen en wordt hoofdtrainer naar mijn idee gaat er daar iets mis of kijk ik te zwart wit.

    Dat denk (hoopte) ik ook dat hij in zal stappen als tainer, kan nog je weet het niet.

    Heb je zelf een voorkeur voor een trainer of denk je van zie wel wie ze halen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    woensdag 9 januari 2019 om 12:08
    Mijn voorkeur?
    Dat was helaas Gert-Jan Verbeek die het ook niet kon bolweken.
    Ik had verwacht dat hij wel wat peper in de spelers kon stoppen maar helaas.

    Nee, nu heb ik geen voorkeur.
    Twente is ook niet bij machte om een gevestigde trainer te halen zoals bv Sparta dat wel kan (Advocaat en nu Fräser).
    Vind ik leuk
    Koeien +2945
    donderdag 10 januari 2019 om 13:43
    Klopt, klasbak van een trainer.

    Als Verbeek in het begin van het seizoen de peper erin had gestopt was het wel goed gekomen. Halverwege het seizoen instappen en dan die discipline eisen heeft dat elftal eerder afgemat dan fitter gemaakt vrees ik.
    Vind ik leuk
    AZVork +398
    donderdag 10 januari 2019 om 15:10
    Al die namen van die twente spelers nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:20
    VANMIDDAG 14.OO UUR 4-0 VERLOREN ........
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5383
    woensdag 9 januari 2019 om 07:36
    Weet ik.
    Zonder Zekhini, Espinoza, Smith en Maria.
    Maar je hoeft niet te schreeuwen hoor.......;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 07:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 03:14
    Wie dan?
    Vind ik leuk
    HanV +4842
    maandag 7 januari 2019 om 16:39
    Op PECZwolle.TV is nu de oefenwedstrijd tegen Nurnberg te zien. Na dik 50 minuten 1-1. Verrassend Ligeon ipv Ehizibue, die zal dus wel niet fit zijn.
    aanvulling: 2e helft een hele andere opstelling wel met Ehizibue. Ik dacht dat Genreau weg was? Doelpunt : Flemming, na een voorsprong voor Nurnberg door Knoll.

    1-1 gebleven. Was ongetwijfeld een leerzame wedstrijd, maar de 2e helft was zacht uitgedrukt niet spectaculair, ik heb de omhaal van Elbers gemist.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:22]
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +2104
    maandag 7 januari 2019 om 18:54
    Genreau is niet weg, zijn optie tot koop is alleen niet gelicht, dus hij gaat na dit seizoen pas weg.
    Verder had ik zelf helaas geen tijd om te kijken, vond Ligeon ook erg verrassend, net als (als ik het uit de tweets goed opmaak) Bouy op linksback?
    Vind ik leuk
    HanV +4842
    maandag 7 januari 2019 om 20:14
    Ik heb de eerste helft gemist. Bouy speelde de 2e helft, maar toen stond Ehizibue ? linksback. Bouy op het middenveld, het leek wel dat Hamer de linksback was. Waarschijnlijk denken we te statisch. Voor het gevoel was Lachman de man met de meeste balcontacten, je hebt niet veel gemist. Ik heb net de samenvatting gezien op youtube, de eerste helft was in samenvatting zo voorbij.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +2104
    maandag 7 januari 2019 om 20:23
    Volgens mij las ik bij de Stentor dat Hamer rechts en Kingsley links stonden, Japie zal er wel meer verstand van hebben dan wij ja.
    Samenvatting was niks nee, maar live zie je toch net altijd wat leukere dingen zoals bv een goede pass of een redelijke tackle
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 19:27
    AZ naar Turkije , tegen Fixerbahe, man wat een armoede, weet je nog niet waar je staat en dan ook nog een rechterrijtje club uit Tjechie.
    Vind ik leuk
    Koeien +2945
    maandag 7 januari 2019 om 10:54
    Fenerbahce lijkt me toch gewoon een fatsoenlijke tegenstander hoor. Wie had jij verwacht dan, Barca oid?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6921
    maandag 7 januari 2019 om 14:11
    De nummer eennalaatst van Turkije.
    Vind ik leuk
    Koeien +2945
    maandag 7 januari 2019 om 16:24
    is beroerd gestart aan het seizoen met de nodige ongeregeldheden, maar hoort wel tot de traditionele top3 van Turkije.

    Maargoed, als je op basis daarvan de tegenstander wil afserveren als minderwaardig voor AZ, moet je niet gaan klagen als je flink aan de broek krijgt van de Turken.
    Vind ik leuk
    1313 +2739
    maandag 7 januari 2019 om 18:19
    Hij had liever het programma van Ado gezien, die spelen immers tegen de nummer 1 en 2 van Turkije. Met het risico dat je vlak voor de competitie een flink pak slaag krijgt. Niet lekker vor het vertrouwen dacht ik zo.😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:16
    AZ lijd eerder altijd aan pure zelfoverschatting, daar gaan ze nog eens aan kapot en daardoor verloren ze veel vlak voor tijd, met we redden het wel!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:48
    Liever tegen hen aan broek dan in de cup of tegen FCU! Maar was het maar waar, al zullen die kids wel van die Tjechen verliezen en ook wel op scherp worden gezet! Ik had veel liever in Spanje tegen een Girona of Alaves geoefend...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:46
    Wij hebben altijd knaken tegenstanders, Besiktas versloegen wij met 0-4 daar! Nog nooit van Turken verloren ook! Basasekir en Kaserspor waren ook al eitjes, wij hebben nog Bayern te goed van louis die schoften!!! Ja voorheen hadden wij Inter, Getafe, Werder etc etc. Fixerbahe gezien waar ze staan? Hopelijk betalen zij die ellende daar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 januari 2019 om 19:42
    En nu Gido? 3-2 verloren. Bovendien had AZ niks in te brengen.

    Die grote mond van je zal je wel vaker in de steek laten of nie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 16:32
    Ik het Guido ten eerste. Ik ben tegen die trip! Niet om de club, maar om dat extreem rechtse erdogan dictatuur en al die aanslagen etc. Maar goed, dat snappen jullie AKP Turkjes toch niet. Bovendien was het er zeer slecht weer en regen! Volgend jaar is Brom weg wordt het weer Marbella. Grote mond? Moet ik jou serieus feliciteren met een oefenduel? Hahahaha ben jij nu blij? Opsteker voor jou? Hahahahaha wat een armoede bij jullie, jij bevestigd meteen alles, die wanhoop van supporters ook. Ouwe fixers!
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 22:23
    Je ma op een hobbelpaard
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 11:33
    Kijk nu komt de aap uit de mouw, over moeders beginnen! jochie ga je moeder neuken!
    Vind ik leuk
    heur es +805
    zondag 6 januari 2019 om 19:47
    Klasse Vitas
    Vind ik leuk
    isnake +2649
    zondag 6 januari 2019 om 19:55
    Willem II - Borussia Dortmund II
    Om de een of andere manier vind ik deze wel grappig.
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 19:56]
    Vind ik leuk
    HanV +4842
    zondag 6 januari 2019 om 20:33
    Ook nog op de 11e. 11-11 is wat veel gevraagd.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 14:40
    Spelen ze met 10 tegen 10 dan?
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 00:08
    😂 😂 😂
    Vind ik leuk
    Koenbres +1589
    vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
    Met jongens als Sancho en Delaney in de basis. T viel gelukkig heel erg mee
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1174
    maandag 7 januari 2019 om 14:08
    Mooie oefenwedstrijden voor Den Haag tegen de nr 1 en 2 van Turkije.
    Vind ik leuk
    oostkust +659
    maandag 7 januari 2019 om 14:10
    Kan iemand mij uitleggen waarom er een winterstop is. Ze voetballen gewoon door
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    maandag 7 januari 2019 om 14:15
    Omdat er veel mensen naar familie willen tijdens de feestdagen.

    X aantal politie mensen die dan moeten werken.
    Scheidsrechters, commentatoren, tv programma's.

    Sommige mensen willen net als andere ook vakantie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:49
    Buitenland gaat het gewoon door hoor!
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:08
    Ook heel beperkt, alleen Engeland voetbalt door tijdens de feestdagen. Spanje begint weer zodra eerste weekend is van het nieuwe jaar. Dat doet Italië ook. En andere houden gewoon een winterstop.
    Dus NL een maand, Spanje 2 weken, Engeland 0 weken
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:17
    Onzin Spanje spelen ze ook allang weer!Schotland ook etc etc.
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:08
    Schotland heeft de zelfde organisatie als de Engelse.
    Spanje heeft vorig weekend en volgens mij midweeks gespeeld.

    Ik heb laatst nog gekeken op teletekst, tijdens kerst en oud en nieuw in.
    Engeland is door gegaan, Spanje is even gestopt, volgens mij een weekendje(kerst) gestopt, Italië gaat aankomende weekend weer beginnen, Duitsland, Nederland en Frankrijk beginnen gezamelijk.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:17
    Italië speelde met de kerst wel
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:26
    Weekend voor kerst speelde wij ook nog en weekend na kerst niet en dat deed italie en spanje niet. Kerst viel op dinsdag en woensdag.
    Spanje een speelronde 5/6 jan, italie, 12/13 en nl 19/20. Ik vond dat grappig want dat is dus weken verschillend. Keek dat in het weekend voor oudjaar.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:27
    Zal best.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 16:47
    Ja laat Nederland maar spelen met de kerst, weer is goed. toch steeds warmer 0.3 graden, dus kom maar op! Geen alibi's meer!
    Vind ik leuk
    buddha +9842
    zaterdag 12 januari 2019 om 17:28
    het mooiste is dat wanneer ze weer voor het eggie gaan spelen, het pleuris weer word en er niet gespeeld kan worden.
    Vind ik leuk
    LucaSB +18
    maandag 7 januari 2019 om 14:49
    Iedereen lekker naar het buitenland VVV Venlo naar de schilderswijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 16:48
    Dat IS toch ook het buitenland voor ze?
    Vind ik leuk
    mcmodd +24959
    maandag 7 januari 2019 om 15:07
    3-2 tegen VfB Stuttgart is leuk voor je lijstje, bekijk je de opstellingen of wedstrijdbeelden dan is het een logische uitslag. Beide teams met tweede garnituur (en jongeren) spelers, maar voor de betrokken spelers is het leuk. Ik ben benieuwd naar de uitslag tegen KV Oostende, nog even wachten maar. Zaak is dat er snel weer vastheid ontstaat in het team, met weer nieuwe spelers in te passen. Dat vind ik belangrijker dan de resultaten van de oefenmatches.
    Vind ik leuk
    1313 +2739
    maandag 7 januari 2019 om 18:16
    Wauw dat Ado neemt wel even 2 tegenstanders hoor, nummer 1 en 2 uit Turkije, willen die een pak slaag krijgen ofzo zo vlak voor de competitie begint... Niet erg handig voor het vertrouwen als dat daadwerkelijk gebeurt.

    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:56
    Is juist lekker een beetje tegenstand! Trouwens zo goed is die Turkse liga niet hoor, veel zwart geld ja, maar uitbetalen ho maar!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1174
    dinsdag 8 januari 2019 om 18:44
    Heb de wedstrijd gezien en moet zeggen dat Trabzonspor nou niet echt geweldig speelde en Den Haag deed niet onder voor ze, ondanks een geflatteerde 3.1 verlies.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:44]
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1827
    maandag 7 januari 2019 om 18:22
    Bizar dat Ajax niet wat sterkere tegenstanders bezoekt..
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 19:15
    Met alle respect voor ajax schat ik Sao Paulo echt wel wat hoger in, maar we zullen het zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:57
    Je bent nu net Levchenko.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:32
    En jij bent net Mickey Mouse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 16:29
    Beargumenteer eens?
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:17
    Waarom ging Neres dan als toptalent van Sao Paolo naar Ajax?
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    maandag 7 januari 2019 om 18:22
    Lekkere wedstrijden voor Ajax!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:30
    Weet je gelijk waar je staat ipv eromheen draaien ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:53
    'Utrecht wint van Stuttgart'

    Niettè slêgttè !!

    Was getekend,
    Mario van Iglo
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 11:47
    Waarom is zo'n overzicht er niet van de eerste divisie?
    Vind ik leuk
    Tienus +1318
    donderdag 10 januari 2019 om 18:12
    Niet interessant
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 17:35
    Weer een goal van venomenema, topper.
    Vind ik leuk
    Ben +159
    donderdag 10 januari 2019 om 19:18
    Het is natuurlijk de KNVB die iets te verwijten valt als het gaat over wel of niet op kunstgras voetballen. De KNVB moet zijn dienende functie nemen. Vooral niet boven de partijen staan. Zelfde geldt voor UEFA en FIFA...
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 23:34
    1.00 uur vannacht, anderhalf uurtje nog en dan is Ajax aan de beurt!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
    YES! Vanmiddag/vanavond Feyenoord - Borussia Dortmund en morgen
    Feyenoord - Karlsruher SC wordt uitgezonden op Fox Sport.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:27