Ajax heeft beet: 'Betere shirtsponsor voor onze toekomst konden we niet wensen'
Terwijl het intern en op het veld rommelt bij Ajax, dendert de commerciële trein door bij de Amsterdammers. De club en uitzendorganisatie Olympia zijn vanaf volgend seizoen aan elkaar verbonden.
De twee partijen kondigen dinsdagochtend aan dat er een deal tot medio 2027 is gesloten. Olympia wordt de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van de Ajax-jeugd. Daarnaast wordt Olympia ook naamgever van de Future Cup, het jeugdtoernooi dat ieder jaar op De Toekomst wordt georganiseerd.
Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax is erg blij met de deal. 'We zijn Olympia erg dankbaar dat we ze als Official Partner en hoofdsponsor van de Ajax-jeugd kunnen verwelkomen. Olympia en Ajax passen erg goed bij elkaar. Een betere shirtsponsor van onze toekomst kunnen we ons bijna niet wensen', valt te lezen op de clubwebsite.
Acronis is de huidige shirtsponsor van de Ajax-jeugd en Ajax Amateurs. Zij blijven partner van Ajax. De focus van het bedrijf verschuift naar zichtbaarheid rondom de wedstrijden van Ajax.