Update: Bolt legt aanbod uit Europa naast zich neer: Veel belangstelling

Update: Bolt legt aanbod uit Europa naast zich neer: "Veel belangstelling"

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 14:22wo 17-10-2018 om 14:22

Usain Bolt lijkt zijn carrière te kunnen vervolgen op Malta. De legendarische oud-sprinter en meervoudig Olympisch kampioen heeft zich in de kijker gespeeld van regerend landskampioen Valletta FC.

De 32-jarige Jamaicaan speelt sinds kort voor het Australische Central Coast Mariners en baarde onlangs opzien met twee doelpunten tijdens een oefenwedstrijd. Valletta FC zou Bolt graag verwelkomen op Malta, laat voorzitter Ghasston Slimen weten aan ESPN. "Kampioenen zijn altijd welkom bij ons. We geloven dat niets onmogelijk is."

Zaakwaarnemer Tony Rallis bevestigt dat er beweging is rondom zijn cliënt, maar noemt geen namen en rugnummers. "Er is een club uit Europa die hem een tweejarig contract heeft aangeboden. Zij zijn recentelijk overgenomen door nieuwe eigenaars die de ambitie hebben om de Champions League te halen", laat de belangenbehartiger weten aan het Amerikaanse medium.

Valletta FC kwam dit seizoen uit in de eerste voorronde van de Champions League, maar legde het af tegen FK Kukësi uit Albanië. Zrinjski Mostar bleek vervolgens te sterk in de tweede voorronde van de Europa League.

Update 17/10 14.22: Bolt gaat niet aan de slag bij Valletta. De zaakwaarnemer van de Jamaicaan laat dat weten aan ESPN. "Er is veel belangstelling en we zijn door diverse clubs benaderd. Ik kan bevestigen dat Usain niet ingaat op het aanbod van Valletta", aldus Ricky Simms.  

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +23147
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:38
Haha, lijkt mij wel leuk om hem te zien in de CL... Alhoewel ik mij af vraag of hij tegen de tijd dat ze CL halen nog wel kan rennen...
Vind ik leuk
MagicFeeling +4733
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:40
Valletta FC, wie wil daar nou niet spelen?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23147
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:42
Messi, Neymar, Frenkie de Jong etc...
Vind ik leuk
MagicFeeling +4733
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
Ronaldo misschien dan?
Vind ik leuk
Kevinho +609
woensdag 17 oktober 2018 om 17:47
Als ze geen uitleveringsverdrag hebben met de VS dan wil Ronaldo er wel spelen.
Vind ik leuk
ABAB +143
woensdag 17 oktober 2018 om 16:45
Top aankopen van PSV als narshing, maher en dergelijke
Vind ik leuk
Ekster +322
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:52
Op malta wonen lekkere wijven.

Dit zou ook een aanwinst zijn voor VVV aangezien wij alleen maar spelers van 1,85 of meer hebben. Beetje snelheid voorin. Bal wegrossen en Bolt staat alleen voor de doelman. Ik zou zeggen Valcks je hebt al veel verrassingen gehaald
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:57
Er is echter een verschil. De spelers van VVV zijn voorin technisch begaafd.

Je hebt het over een international van Togo. Een van jong Noorwegen En een van jong Oranje. Daarbij nog Joosten die voor zijn blessure altijd in vertegenwoordigde elftallen speelde.

Jouw vergelijk gaat dus nergens over
Vind ik leuk
Ekster +322
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:09
Mlapa kan mij niet bekoren. Samuelsen is denk een lust voor het oog. Technisch zeer talentvol. Grot ben ik een fan alleen al zijn fysiek en snelheid. Ik zou zeggen een voorhoede met op de flanken samelsen en grot en in het midden Bolt als een Uchebo. Dan heb je kracht, techniek en snelheid plus een enorme financiele boos door marketing. Ik zie het alleen niet gebeuren helaas! Haha
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 16 oktober 2018 om 14:00
Bolt kan niet voetballen man.

Je meent dit toch niet serieus.

Bolt is nog niet goed genoeg voor een derde klasser in nederland
Vind ik leuk
Ekster +322
dinsdag 16 oktober 2018 om 14:03
Als je maar kan rennnen
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 16 oktober 2018 om 14:08
Ja dan heb je wat
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 14:36
Zei ik over Brenet ook....
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
woensdag 17 oktober 2018 om 19:25
Brenet is een onderschatte voetballer.

Speelt gewoon netjes in de champions league
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 00:08
Ow, dan moet ik daar eens een vakantietje boeken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
woensdag 17 oktober 2018 om 15:46
Vind het geen mooie vrouwen daar. Absoluut niet zelfs.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:16
Topteam, gewoon een ongelukkige loting gehad :)
Vind ik leuk
Fce9091 +3452
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:45
Valletta haalt de champions league never voor zijn 45e. Competitie zonder uitdaging, gaat geen fatsoenlijke speler heen uit zichzelf. Of je krijgt een zooitje huurspelers ieder jaar maar om daar een team van te maken, succes. Soort Nac op Malta krijg je dan.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1521
woensdag 17 oktober 2018 om 19:52
Haha zou mooi zijn hè
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:39
Prima voor je marketing. Zou wel niet minder zijn dan larsson 😂
Vind ik leuk
Bep Slatter +12049
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:49
Laat maar komen, dodelijke counters.
Vind ik leuk
Zlatan I +19
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:41
Een club van Malta met de ambitie om de Champions League te halen... Klinkt als een realistisch plan...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:45
Dan zal het voor mij snel een reisje Malta worden om deze grootheid aan het werk te zien. Fenomeen is deze man!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:57
Ado shirtje met bolt voorop? Thuisshirt zijn ook nog eens de kleuren van Jamaica
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:42
Mooi, de oude kleuren van ADO. Ook nog eens de Rastafari kleuren 💪🏼
Vind ik leuk
Alex Koopman +1739
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:50
Fenomeen? Absoluut, maar niet als voetballer!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:46
Frenkie de Jong is beter dan Usain Bolt..
Vind ik leuk
3Bier +15650
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:06
Sowieso sneller
Vind ik leuk
Thobar +4659
woensdag 17 oktober 2018 om 14:52
Met bal wel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:48
Dit is toch een grote grap?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:00
Over onzin gesproken.
Vind ik leuk
Johnnie +874
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:13
Die man aantrekken gaat je als club zeer zeker geld opleveren. Daar komen sponsoren, supporters, kledingdeals en alles achteraan.
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:25
De frenkie van het sprinten.
Vind ik leuk
MojoRisin +16280
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:29
Die man loopt zo hard, de bal houdt het niet eens bij..
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:01
Een soort van lucky luke sneller dan zijn eigen schaduw, aleen schiet de een wel altijd met scherp en de ander nog wel eens met losse flodders
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:50
BWHahahahahahaha....Goed man dit!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27264
woensdag 17 oktober 2018 om 12:01
Is snel en kan niet voetballen.

Een typisch PSV-product!
Vind ik leuk
19AZ82 +2021
woensdag 17 oktober 2018 om 14:41
En dan nog staat PSV bovenaan, wat zegt dat over het niveau van de andere 17 clubs?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27264
woensdag 17 oktober 2018 om 14:44
Dat die minder goed zijn in schijtbakkenvoetbal?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 14:45
Vist Ajax achter het net
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 14:58
Hop naar Willem II Usain!! 🤣
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 00:56
transfer window
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws