Update: Bolt legt aanbod uit Europa naast zich neer: Veel belangstelling

    Update: Bolt legt aanbod uit Europa naast zich neer: "Veel belangstelling"

    woensdag 17 oktober 2018 om 14:22

    Usain Bolt lijkt zijn carrière te kunnen vervolgen op Malta. De legendarische oud-sprinter en meervoudig Olympisch kampioen heeft zich in de kijker gespeeld van regerend landskampioen Valletta FC.

    De 32-jarige Jamaicaan speelt sinds kort voor het Australische Central Coast Mariners en baarde onlangs opzien met twee doelpunten tijdens een oefenwedstrijd. Valletta FC zou Bolt graag verwelkomen op Malta, laat voorzitter Ghasston Slimen weten aan ESPN. "Kampioenen zijn altijd welkom bij ons. We geloven dat niets onmogelijk is."

    Zaakwaarnemer Tony Rallis bevestigt dat er beweging is rondom zijn cliënt, maar noemt geen namen en rugnummers. "Er is een club uit Europa die hem een tweejarig contract heeft aangeboden. Zij zijn recentelijk overgenomen door nieuwe eigenaars die de ambitie hebben om de Champions League te halen", laat de belangenbehartiger weten aan het Amerikaanse medium.

    Valletta FC kwam dit seizoen uit in de eerste voorronde van de Champions League, maar legde het af tegen FK Kukësi uit Albanië. Zrinjski Mostar bleek vervolgens te sterk in de tweede voorronde van de Europa League.

    Update 17/10 14.22: Bolt gaat niet aan de slag bij Valletta. De zaakwaarnemer van de Jamaicaan laat dat weten aan ESPN. "Er is veel belangstelling en we zijn door diverse clubs benaderd. Ik kan bevestigen dat Usain niet ingaat op het aanbod van Valletta", aldus Ricky Simms.  

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19562
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:38
    Haha, lijkt mij wel leuk om hem te zien in de CL... Alhoewel ik mij af vraag of hij tegen de tijd dat ze CL halen nog wel kan rennen...
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3881
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:40
    Valletta FC, wie wil daar nou niet spelen?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19562
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:42
    Messi, Neymar, Frenkie de Jong etc...
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3881
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
    Ronaldo misschien dan?
    Vind ik leuk
    Kevinho +573
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:47
    Als ze geen uitleveringsverdrag hebben met de VS dan wil Ronaldo er wel spelen.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:45
    Top aankopen van PSV als narshing, maher en dergelijke
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:52
    Op malta wonen lekkere wijven.

    Dit zou ook een aanwinst zijn voor VVV aangezien wij alleen maar spelers van 1,85 of meer hebben. Beetje snelheid voorin. Bal wegrossen en Bolt staat alleen voor de doelman. Ik zou zeggen Valcks je hebt al veel verrassingen gehaald
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5148
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:57
    Er is echter een verschil. De spelers van VVV zijn voorin technisch begaafd.

    Je hebt het over een international van Togo. Een van jong Noorwegen En een van jong Oranje. Daarbij nog Joosten die voor zijn blessure altijd in vertegenwoordigde elftallen speelde.

    Jouw vergelijk gaat dus nergens over
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:09
    Mlapa kan mij niet bekoren. Samuelsen is denk een lust voor het oog. Technisch zeer talentvol. Grot ben ik een fan alleen al zijn fysiek en snelheid. Ik zou zeggen een voorhoede met op de flanken samelsen en grot en in het midden Bolt als een Uchebo. Dan heb je kracht, techniek en snelheid plus een enorme financiele boos door marketing. Ik zie het alleen niet gebeuren helaas! Haha
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5148
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:00
    Bolt kan niet voetballen man.

    Je meent dit toch niet serieus.

    Bolt is nog niet goed genoeg voor een derde klasser in nederland
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:03
    Als je maar kan rennnen
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5148
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:08
    Ja dan heb je wat
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:36
    Zei ik over Brenet ook....
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5148
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:25
    Brenet is een onderschatte voetballer.

    Speelt gewoon netjes in de champions league
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3236
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:02
    Op Malta wonen zeker lekkere wijven maar pas op want die wijven hebben allemaal een weerhaak in d’r muts.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:04
    En dat ruikt daar ook naar zoute haring.Yeeeeeeg.
    Vind ik leuk
    koosje +495
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:11
    Fcdb76. hij gaat naar een club die pas is overgenomen. heb jij een idee ??
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3236
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:55
    Jawel maar ik ga het je niet vertellen😀
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3236
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:00
    Zal je een hint geven: de zoon van de eigenaar van deze Maltese club heeft laatst een club in Nederland overgenomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:08
    Ow, dan moet ik daar eens een vakantietje boeken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:46
    Vind het geen mooie vrouwen daar. Absoluut niet zelfs.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:01
    Ja inderdaad kan betere eredivisie, dat niveau moet hij wel aankunnen. Tenminste als je een bal twee keer kan hooghouden wordt je hier profvoetballer.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:16
    Jij was zeker pietertje van de pindakaas reclame als je niet eens prof kon worden met zo weinig verieste 😂
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:16
    Topteam, gewoon een ongelukkige loting gehad :)
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2621
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:45
    Valletta haalt de champions league never voor zijn 45e. Competitie zonder uitdaging, gaat geen fatsoenlijke speler heen uit zichzelf. Of je krijgt een zooitje huurspelers ieder jaar maar om daar een team van te maken, succes. Soort Nac op Malta krijg je dan.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3236
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:06
    Roep niet te hard dat daar niemand heen wil. Daar zit nu Mareb Jordania en die wil er heel wat geld in pompen.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:52
    Haha zou mooi zijn hè
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:39
    Prima voor je marketing. Zou wel niet minder zijn dan larsson 😂
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10747
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:49
    Laat maar komen, dodelijke counters.
    Vind ik leuk
    Zlatan I +19
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:41
    Een club van Malta met de ambitie om de Champions League te halen... Klinkt als een realistisch plan...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:45
    Dan zal het voor mij snel een reisje Malta worden om deze grootheid aan het werk te zien. Fenomeen is deze man!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:57
    Ado shirtje met bolt voorop? Thuisshirt zijn ook nog eens de kleuren van Jamaica
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:42
    Mooi, de oude kleuren van ADO. Ook nog eens de Rastafari kleuren 💪🏼
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:50
    Fenomeen? Absoluut, maar niet als voetballer!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:46
    Frenkie de Jong is beter dan Usain Bolt..
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:06
    Sowieso sneller
    Vind ik leuk
    Thobar +4351
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:52
    Met bal wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:48
    Dit is toch een grote grap?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:00
    Over onzin gesproken.
    Vind ik leuk
    Johnnie +717
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:13
    Die man aantrekken gaat je als club zeer zeker geld opleveren. Daar komen sponsoren, supporters, kledingdeals en alles achteraan.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1419
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:25
    De frenkie van het sprinten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12694
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:29
    Die man loopt zo hard, de bal houdt het niet eens bij..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:01
    Een soort van lucky luke sneller dan zijn eigen schaduw, aleen schiet de een wel altijd met scherp en de ander nog wel eens met losse flodders
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:50
    BWHahahahahahaha....Goed man dit!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:01
    Is snel en kan niet voetballen.

    Een typisch PSV-product!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:41
    En dan nog staat PSV bovenaan, wat zegt dat over het niveau van de andere 17 clubs?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:44
    Dat die minder goed zijn in schijtbakkenvoetbal?
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:30
    Raymond Keulemans is gestopt met biljarten, kan nog steeds aardig een balletje raken. Welke club heeft intresse?
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:41
    Hahaha KEU lemans
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:45
    Vist Ajax achter het net
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:58
    Hop naar Willem II Usain!! 🤣
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1812
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:01
    Usain Bolt is een legende in de sprint. Hij had op het aanbod in moeten gaan. Het niveau moet hij wel halen maar dan zit hij ook gelijk aan het maximum.
    Voordeel is dat hij ieder jaar Europees voetbal speelt. Het zijn wel de voorronden maar ja, je speelt Europees met als hoogtepunt, de zwaar beladen wedstrijd tegen KF Kukesi uit Alanie in de 1e voorronde. Het klopt dat er vele aanbiedingen uit Europa komen. Veel clubs uit San Marino dingen naar de gunsten van deze man.

    Usain Bolt moet lekker genieten van al zijn successen en lekker gaan voetballen in een vriendenteam. Hij heeft een prachtig wereldrecord op de 100m waar de eerste 50 jaar niemand in de buurt zal komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:24
    Hij rent vaak zo hard dat hij de bal vergeet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws