Kritische Perez over Bergwijn: 'Vind jij dat veel voor een PSV-aanvaller?'

    Kritische Perez over Bergwijn: 'Vind jij dat veel voor een PSV-aanvaller?'

    maandag 22 oktober 2018 om 16:39

    Ondanks de fraaie 6-0 zege van PSV op FC Emmen op zaterdag moet Steven Bergwijn tóch ontevreden zijn. Dat vindt FOX Sports-analist Kenneth Perez. De Oranje-international had minimaal één goal moeten maken. 

    "Hirving Lozano had nog niet gescoord. Hij was superblij zaterdag, niet perse vanwege die 6-0, maar omdat-ie toch een doelpunt had gemaakt", aldus Perez. "Dát mis ik bij Bergwijn."

    "Ik weet dat iedereen hem geweldig vindt, je moet hem op een voetstuk plaatsen. Hij zit tegen het Memphis-niveau aan, zeggen ze. Maar: ze winnen met 6-0. Hij heeft geen goal gemaakt. Dan zou ik echt balen als een stekker als ik hem was. Het is bijna gratis goals maken in zo'n wedstrijd."

    "Als je tegen Emmen speelt, moet je denken: elke aanval is een kans, ik moet twee goals maken. Ze hebben 36 goals gemaakt, hij staat op vier. Vind jij dat veel voor een aanvaller van PSV? Dat-ie kan voetballen, zie ik ook wel. Maar het gaat óók om rendement."

    Poll

    Eens met Perez?

    (1769 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 22 oktober 2018 om 16:42
    Sorry maar even iets off topic:

    Waarom verdwijnen er zo veel berichten van de site, terwijl die berichten eigenlijk best meevallen. Is er soms een gefrustreerde moderator aan het werk?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    maandag 22 oktober 2018 om 16:43
    Jesse Klaver klust hier sinds een maandje ongeveer bij als moderator
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:47
    Die Jesse speelt toch op Links....
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    maandag 22 oktober 2018 om 16:49
    We mogen elkaar nu alleen nog maar kusjes en knuffels geven
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27407
    maandag 22 oktober 2018 om 16:54
    Jesse speelt inderdaad op links. En hij is de enige zonder voetbalschoenen aan, omdat hij anders bang is dat hij het gras pijn doet met z'n noppen.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    maandag 22 oktober 2018 om 17:05
    Jesse zou ook liever het salaris van zijn tegenstander betalen in plaats van hem van de bal af te zetten
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:22
    Het politieke "Nederlands Elftal"

    In de Goal: Henk Krol( 50 Plus) stevige kerel en echte ballenvanger, kun je niet omheen

    Rechtsback: Fer Grapperhaus(Justitie) A la Theo vd Burg keihard onderuit
    Centraal achterin: Hugo de Jonge (VWS) op z`n Rotterdams niet lullen maar poetsen
    Mandekker: Sybrand Buma(CDA) afgezakte kousen en schoffelen maar
    Linksback: Lodewijk Ascher(PvdA) Alles over Links

    Rechts Midden: Klaas Dijkhoff (VVD) Blijft gaan duikt in alle gaten en zit overal bovenop
    Central midden: Thierry Baudet(FVD) overziet alles, briljant, geniaal tacticus
    Links midden: Rob Jetten(D66) net nieuw in het elftal echt talent gaat veel meer over links

    Rechts voor: Geert Wilders:(PVV) kom altijd lekker van de zijkant, maar durft niet te koppen bang voor z`n kapsel
    Spits: Mark Rutte(Premier) De aanvoerder en `n neusje voor de Goal, ziet het gewoon scherp
    Links voor : Jesse Klaver(Groen Links) geeft de mooiste voorzetten van Links, maar bereikt spits Rutte nooit.

    Coach: Hans Wiegel, ouwe rot in het vak, zet iedereen op de juiste plaats
    Assistent: Wouter Bos, vindt vooral dat er meer over Links gespeeld moet worden,
    Verzorger/Masseur: Mona Keizer met die heerlijke Volendamse handjes krijgt ze alles weer aan de gang
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:19
    Wahahahaha. Geniaal. Kan er maar 1 geven helaas, maar hiervoor had je wel 10 likes verdient! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    3Bier +9859
    maandag 22 oktober 2018 om 21:10
    Henk Krol is de ideale mandekker...
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:55
    Dit is zo fucking goed whahahhahahahahaha 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:51
    Selectieve voorkeur. Ik verbaas me er ook over terwijl in een andere topic 'kkhoertje' uren lang is blijven staan..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27407
    maandag 22 oktober 2018 om 16:54
    Dat was een advertentie, waar VP weer aan verdiende ;-)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14476
    maandag 22 oktober 2018 om 16:55
    ja report! (geintje hoor:p)
    Vind ik leuk
    Smash +3345
    maandag 22 oktober 2018 om 16:52
    Dat viel mij net ook op. Ik plaatste een heel normale opmerking, maar ......... foetsie.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6478
    maandag 22 oktober 2018 om 17:49
    Misschien gelinkt aan een reactie die niet door de beugel kon? Kan best een paar niveaus hoger zijn geweest..
    Vind ik leuk
    Smash +3345
    maandag 22 oktober 2018 om 17:57
    Dat zal het dan wel moeten zijn.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18107
    maandag 22 oktober 2018 om 17:03
    Ze doen maar wat joh...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:13
    Ze zijn bang dat er onrust komt.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7621
    maandag 22 oktober 2018 om 17:27
    Yip..
    Vind ik leuk
    Voebtal +7621
    maandag 22 oktober 2018 om 17:28
    Edit VP: reactie toegevoegd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk
    WRFM +369
    maandag 22 oktober 2018 om 17:41
    Idd dat valt mij ook op
    Butsbal is ook al vermist
    De wereld vergaat
    Vind ik leuk
    yuuup +9664
    maandag 22 oktober 2018 om 17:54
    Was het toevallig een reactie op iemand anders. Soms hangen er tientallen reacties aan één ongepaste. Met het verwijderen van die reactie nemen ze meteen alle reacties daarop mee.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    maandag 22 oktober 2018 om 17:54
    Het is vp kerel racisme en discriminatie zoals joden haat wordt zelfs gepromoot hier. Valt nog mee dat IS hier niet te vinden is voelen zich zeker thuis hier op VP.
    Vind ik leuk
    WRFM +369
    maandag 22 oktober 2018 om 21:20
    Jonge er zijn zelfs ajax acounts die jood in zijn naam hebben zitten dus begin daar maar over te zeiken
    Vind ik leuk
    Benniewies +976
    dinsdag 23 oktober 2018 om 01:43
    Viel mij ook al op
    Vind ik leuk
    Wijndalum +572
    maandag 22 oktober 2018 om 16:44
    Assisten en inleidend werk zie ik ook als rendement.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:51
    Hij heeft al 5 assists. Niet slecht. Maar zal ongetwijfeld meer gaan scoren. Hazard blinkt ook niet uit qua doelpunten maar is toch altijd belangrijk bij aanvallen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:44
    Die Bergwijn hype mag ook wel wat minder. Nederland Duitsland was hij ook niet bepaald best.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3235
    maandag 22 oktober 2018 om 16:47
    de Ligt viel in zijn eerste wedstrijd in Oranje ook zwaar door de mand, tegen Bulgarije geloof ik... Jou hoef ik niet te vertellen dat de Ligt nu een beest is!

    Bergwijn is dit zeer zeker ook! Je kan ook altijd wat te zoeken hebben.. hij gaat gewoon minder snel voor zichzelf dan Lozano!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:56
    Volgens mij geeft ie alleen maar aan dat de hype wat minder kan.

    De kwaliteiten van Bergwijn worden niet betwist.

    Qua NL-DLD heeft ie een punt: Bergwijn was niet te zien. Ook Bergwijn wordt geconfronteerd met meer weerstand dan in de ED en moet daar mee om leren te gaan. Hij is zeker geen niveau Memphis op dit moment maar kan daar wel naar toe gaan.

    Geduld is een schone zaak.
    Vind ik leuk
    Artikia +376
    maandag 22 oktober 2018 om 17:05
    Gaat meer om het niveau dat Memphis bij PSV had volgens mij, en daar zit hij wat mij betreft niet ver vandaan. Bovendien speelde Bergwijn tegen Barca en zeker tegen Inter niet slecht. Dat hij dan bij Oranje niet goed speelt zegt me niet zoveel, hoeveel slechte wedstrijden heeft Wijnaldum wel niet gespeeld kort voordat hij in de CL finale stond met Liverpool?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:09
    Sorry maar de verdedigers van zowel Barca als Inter hadden Bergwijn in de tas.
    In de ED leuk en daar speelt hij goed maar ik heb hem internationaal nog geen goede wedstrijd zien spelen. Het is bij lange na geen Memphis.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:10
    Er staat in het artikel niet dat het gaat om een vergelijking met Memphis bij PSV.

    Dat ie tegen Inter en Barca goed speelde maar vevolgens niet tegen DLD geeft juist aan dat ie stabieler moet worden.

    Een topspeler haalt altijd een voldoende met uitschieters naar boven.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:19
    De ligt laatste keer in oranje stond 60 minuten de schutteren dat is dus ook geen topspeler?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:25
    Die moet ook in dit soort situaties laten zien stabieler te zijn.

    Is geen gekke gedachte of wel?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:29
    Gezien de leeftijd is het logisch dat ze nog niet constant zijn. Maar dat onnodig hypen van f. De Jong, de ligt en bergwijn is mi alleen maar een last en nergens op gebaseerd.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Is wel ergens op gebaseerd: zijn hele goede talenten maar dat zegt nog niets over hoe goed ze worden in vergelijking met de wereldtop.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:46
    Dus gebaseerd op mogelijk topspelers. Met de nadruk op mogelijk
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    maandag 22 oktober 2018 om 17:57
    Ja maar er zijn beter die ook jonger zijn. Ga eens kijken naar de talenten in het buitenland. De media kan schrijven maar barca kijkt verder dan de tegenstanders.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27407
    maandag 22 oktober 2018 om 16:56
    Exact. En Perez heeft kritiek op Bergwijn... dat ie niet tevreden moet zijn omdat hij niet gescoord heeft.

    Hebben we ergens dan gelezen dat Bergwijn NIET baalt dat hij niet gescoord heeft? Tuurlijk zal die jongen balen als hij niet gescoord heeft. Tegelijkertijd is hij een complete speler omdat hij oog heeft voor assists en niet alleen voor eigen succes gaat.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    maandag 22 oktober 2018 om 16:58
    Perez is zelf altijd een overschatte speler geweest ... had bij ajax niks te zoeken ... mvv ( in die tijd ) nivo
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27407
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:02
    Opzich prima analist (beter dan Pierre) maar hier zit hij wel mis vind ik
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:11
    Ik vind pierre juist beste analist van nederland ...
    Vind ik leuk
    baboushka +1420
    maandag 22 oktober 2018 om 17:16
    Yep en als lozen dat stukje nou ook net iets meer heeft zullen er nog meer doelpunten worden gemaakt.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:59
    Ja inderdaad vond bergwijn ook niet goed spelen maar levert dan wel weer assists af. Juist dat is knap als je niet in goede doen bent maar dan toch belangrijk kan zijn...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:06
    Ik zeg niet dat ik Bergwijn niet goed vind maar tot nu toe ben ik er niet kapot van. Integenstelling tot Danjuma. Die vond ik positief opvallen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6125
    maandag 22 oktober 2018 om 16:48
    Dat hypen hoort bij de Nederlandse media. Dat neem je niet zomaar weg. Zelfs VP is zo'n hype website geworden.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:24
    Nog altijd 4 meer gescoord dan Frenkie hype .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 07:53
    Waahahahaha vandaar dat City al 89 miljoen heeft geboden en dat is ondat Bergwijn beter is zeker. Zet je PSV brilleke ff af aub
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:29
    Nog altijd 4 meer als frenkie,let jij maar op euros.Ik kijk liever naar goals
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:35
    Die Euro s laat Ajax gewoon weer rollen. En na vanavond is Frenkie meer waard dan €100 miljoen. Ben trouwens benieuwd naar Bergwijn vanavond. Hoe die aan de kertting wordt gelegd 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:12
    Trollen zoals jou heb ik niets mee ,daaag.Lui die t over euro's hebben zijn pure meelopers,echte fans praten over voetbal en daar hoor jij dus absoluut niet bij.Succes met tellen.
    Vind ik leuk
    WRFM +369
    maandag 22 oktober 2018 om 21:22
    Wordt anders nog zieker van die de jong hype
    Vind ik leuk
    GoMax33 +154
    maandag 22 oktober 2018 om 16:46
    Die keeper van Emmen is wel bereid om mee te werken met goals ja.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6125
    maandag 22 oktober 2018 om 16:47
    Het was niet zijn dag Kenneth. Kan gebeuren. Als Steven twee keer scoort voor PSV tegen Tottenham, dan heeft ie het geweldig gedaan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30766
    maandag 22 oktober 2018 om 16:56
    Ook als hij dat niet doet doet hij het hartstikke goed.
    Met een dubbel programma is het helemaal niet gek dat de jongste aanvaller wat minder scoort. Overigens staat De Jong op 8 goals, 1 assist en Bergwijn op 4 goals 5 assist. Rendement 9.
    Pereiro staat op 10 en Lozano op 11. Voor de wedstrijd tegen Emmen stonden Lozano en Bergwijn allebei oop 8.
    Het is dus aan alle kanten gewoon een kutverhaal van "analist" Perez.
    Of in Perez' eigen woorden 'Ik zou echt balen als ik hem was.'
    Vind ik leuk
    Omam-Biyik +247
    maandag 22 oktober 2018 om 16:49
    FF adem blijven halen Kenneth, ze kunnen niet alle 11 scoren in één wedstrijd.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:50
    Wat een kneusje die perez .
    Als ex profvoetballer zou hij moeten weten dat de beste dubbel gedekt word en de rest daarvan profiteerd zoals luuk de jong, die hoef ze alleen maar in te knikken...
    Vind ik leuk
    Leeuw +6125
    maandag 22 oktober 2018 om 16:53
    Zeker. Die goal van Perreiro is een verdienste van Bergwijn. In sommige gevallen is de aangever even belangerijk als degene die het net niet weten te vinden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30766
    maandag 22 oktober 2018 om 16:50
    Wat een gezeik om niks ook weer. Het Nederlandse voetbal is heel goed vergeleken met de Nederlandse analisten.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:55
    Perez is een ongelooflijke zeikbal geworden.

    Bij PSV telt dit seizoen nog meer dan vorig jaar het collectief. Eerst Cocu en nu ook Van Bommel hebben in die kopjes gekregen dat je als individu pas kunt uitblinken als het collectief goed werkt.

    Dat houdt dus ook in dat je je persoonlijke prestatie en resultaat niet boven dat van het collectief plaatst. Je mag dus gewoon tevreden en blij zijn met een 6 - 0 overwinning zónder dat je zelf gescoord hebt.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2663
    maandag 22 oktober 2018 om 17:01
    Speelde zelf gelukkig de pannen van het dak in Eindhoven...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:03
    Dit is 1 van de weinig goeie analisten in NL, deze man ziet het allemaal vrij goed
    Vind ik leuk
    ronniever +178
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Hij heeft er zeker kijk op maar zoals Rene vd G zou zeggen : hij is wel heel erg in zichzelf gaan geloven he en heeft daardoor een nare irritante uitstraling ! Ronald de Boer ziet het even goed maar brengt het wat beter en luistert bovendien ook naar anderen aan tafel terwijl Kenneth vol van zich zelf is , ik zap tegenwoordig vaak weg als hij weer begint te oreren
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:39
    Ja daar kan in me in vinden ja. Ja hij is misschien iets arroganter qua uistraling geworden, maar hoor hem alsnog graag praten
    Vind ik leuk
    Garinsha +4829
    maandag 22 oktober 2018 om 17:05
    Deze man neem ik totaal niet serieus... hij heeft echt wat met bergwijn.. elke keer heeft hij iets negatiefs te melden. Elke week als het over bergwijn gaat heeft hij iets negatiefs te melden. Maja hij heeft donkere mensen sowieso niet hoog zitten.
    Vind ik leuk
    krul +254
    maandag 22 oktober 2018 om 17:06
    heey kenneth ben je zo jaloers dat je zelf nooit zo goed zou worden als hem gues what die jongen is nog pas in zn bloei tijd! mislukte voetballer
    Vind ik leuk
    ronniever +178
    maandag 22 oktober 2018 om 17:18
    Op zich heeft hij wel gelijk dat Bergwijn nog wat meer kan laten zien maar bij Perez zou ik het juist andersom willen zien en dat is dat ie eens even zijn muil houdt als een ander aan het woord is want gister zat Verbeek er ook weer voor spek en bonen bij !
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:24
    Als hij dit moyenne volhoudt komt hij op ongeveer 15 goals en 15 assists uit voor PSV aan het einde van dit seizoen.

    Vind jij dat weinig voor een PSV-aanvaller?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3937
    maandag 22 oktober 2018 om 17:31
    Tsja Perez, niet iedereen kan een goal maken, kijk eens naar het doelsaldo en de topscorer lijst....Stevie deed het prima en werd ook gewisseld overigens.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173024
    maandag 22 oktober 2018 om 17:31
    1 op 2 voor een flankspeler en de nodige assists , cijfers die je zelf nooit gehaald hebt perez
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30766
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Dus daarom zou hij zo balen als hij tegen kutclubs niet scoort. Dan haal je je gemiddelde op
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:28
    Het gisteren aangemaakte account Schwalbes de Lubricz werd binnen 30 minuten geëlimineerd zonder dat sprake was van een posthistorie. Het lijkt te duiden op verhoogde paraatheid in een niets ontziende klopjacht van rabiate willekeur.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173024
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:21
    Ik had het gisteren al door inderdaad . Er werd flink gepoetst in vele topics
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:43
    Het leidt echter ook tot ruecksichtlos elimineren van gebruikersnamen en het in onbruik maken van email-adressen om de toegang tot vp te ontmoedigen terwijl er zonder postgeschiedenis niet eens sprake kan zijn van controverse. Ergo lijken andere motieven een rol te spelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173024
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:50
    het heeft nog vrij lang geduurd naar mijn mening.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:55
    Het account Zwart aan het gas had urenlang vrij spel.

    Ik hang dan ook de overtuiging aan dat niet-modererende passanten van invloed zijn op de wenselijkheid van leden die hen verbaal en inhoudelijk fileren. Er is sprake van cronyisme en lipservice.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173024
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:58
    ik ben niet verbaasd , tis al een wonder dat ik hier al vanaf het begin nog in leven ben
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:50
    Vermoedelijk heeft dat deels te maken met het karikaturale en relativerende aspect en het gegeven dat je nooit smerig onder de gordel op de man speelt zoals de jensjes en andere laffe onruststokers.

    Men hoeft geen fan van het eerste uur te zijn om dat te kunnen of te willen plaatsen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:33
    een linksbuiten wordt niet alleen afgerekend op doelpunten toch?
    Wel al wat assists en voor-assists.
    Vind ik leuk
    Mass +5395
    maandag 22 oktober 2018 om 17:36
    Ach ach,..tel de assists op bij de vier treffers, wat op zich prima is na 9 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21103
    maandag 22 oktober 2018 om 17:56
    Kunnen ze deze babbel Deen niet terugsturen naar Denemarken. Nare zure man.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1134
    maandag 22 oktober 2018 om 18:03
    In dec. 2017 heeft Perez Bergwijnn helemaal met de grond gelijk gemaakt in de media. Aan het begin van dit seizoen was ie fan en moest Bergwijn er dit jaar 10 inschieten en 15 assists geven. We zijn 9 wedstrijden onderweg en Bergwijn loopt voor op schema.

    Perez, Flutanalist. Je roept maar wat
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:04]
    Vind ik leuk
    John040 +2379
    maandag 22 oktober 2018 om 18:25
    Perez was zelf ook maar een matge speler die in de eredivisie mee kon meer ook niet. Bergwijn heeft nu al meer dan hij zijn hele carrierre had. Bergwijn kan bij veel internationale clubs terecht grote clubs die nog nooit van Perez gehoord hebben. Een egoistische Ajaxfan dke tunnelvisie heeft en weinig goeds praat over PSV ondanks dat ze ver boven de rest uitstijgen iedereen ziet dat behalve die Deense imbeciel.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:28
    Deels gelijk MAAR hij heeft wel al 5 assists. In totaal 9 punten wat niet slecht is na het aantal gespeelde wedstrijden. Zelfde aantal als de bewierrookte Ajaxiedjes Ziyech en Tadic die op soortgelijke posities spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:09
    Perez heeft zeker een punt. Hij speelt erg leuk en is dreigend. Maar rendement heeft hij nog niet. Ik ben er wel heilig van overtuigd dat dit nog wel gaat komen. Denk toch nog dat Steven het ver gaat schoppen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:47
    Perez is de Sjaak Zwart van fox sport pfffgg ver graven om iets negatiefs te uiten
    Vind ik leuk
    John040 +2379
    maandag 22 oktober 2018 om 22:33
    Perez is nog steeds boos op PSV omdat hij weg gestuurd is en daarom nooit kampioen is geweest van de eredivisie de loser. Hij in zijn beste tijd of Bergwijn nu, daar weet hij ook wel de uitkomst van daarom zo negatief over Bergwijn en PSV.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws