Stevige taal van Overmars na recordtransfer: Wij laten niemand meer gaan

Stevige taal van Overmars na recordtransfer: "Wij laten niemand meer gaan"

vrijdag 18 augustus 2017 om 18:35

Marc Overmars heeft met de transfer van Davinson Sánchez de duurste Eredivisie-deal aller tijden afgesloten (veertig miljoen euro, red.). De directeur voetbalzaken van Ajax laat echter weten dat hij niet van plan is om nog meer spelers te verkopen deze transferperiode.

"De afgelopen week zijn veel gesprekken gevoerd met de zaakwaarnemers van Davinson en met Spurs", vertelt Overmars tegenover de clubsite. "Lang leek het er op dat we er niet uit zouden komen. Eigenlijk wilden wij hem helemaal niet laten gaan, dat speelde ook mee."

Overmars is echter overstag gegaan toen er een bod van veertig miljoen euro op tafel kwam. "Toen we op dit enorme bedrag uitkwamen en duidelijk was dat Davinson zou vertrekken, heb ik met mijn collega’s binnen de clubleiding overlegd over de komende weken. Wij hebben gezamenlijk besloten dat voor ons de transferperiode, wat betreft uitgaande transfers, nu gesloten is. Wij laten niemand meer gaan."

Of Overmars zich aan deze belofte kan houden, is echter nog maar de vraag. Vrijdagochtend pakte De Telegraaf uit met een artikel, waarin beweerd werd dat vier bepalende Ajacieden overwegen uit Amsterdam te vertrekken. De vier zouden ontevreden zijn over het transferbeleid van de club.

Poll

Verricht Overmars goed werk voor Ajax?

(4690 stemmen)

Plaats een reactie

PDJong +1000
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
Uhu... Tot ze met de euro's aankomen, en dan gaat Kleine Mark omhoog.
Vind ik leuk
Ruud40 +6906
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:39
Bod van 40 miljoen krijgen week tegenstribellen en dan accoord gaan

Man man man wat een tacktiek.
Als je niet had willen verkopen had je gewoon 60 miljoen moeten roepen en pas bij 55 miljoen overstag moeten gaan

Dan waren ze of zo weg geweest, of je had een fatsoenlijk bedrag gekregen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:40]
Vind ik leuk
Johan.l +3960
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:46
Marc heeft geen klote te vertellen, dat is een majorette aan het touwtje van de aandeelhouders, Marc onderhandeld en voor de rest niks. En dat heeft hij wederom goed gedaan. Als er nu nog een doorverkoop persentage bij zit verdiend hij een standbeeld. Nu nu Ajax terug kopen, en weer aan ons geven, waar het thuis hoort
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Wat vind je belangrijker, het stadion kopen of de club van de beurs halen?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:51
Stadion kopen natuurlijk......
Vind ik leuk
Hesses +618
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:33
Het stadion is van mij en ik ga het platgooien en er huizen bouwen want er is toch helemaal nix in amsterdam ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 16:15
In jouw hoofd ook nix, zo te lezen.
Maar dat verbaasd jou zelf ook niet, neem ik aan....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:51
Club van de beurs! Stadion is al voor 75% van ons geloof ik
Vind ik leuk
cheeks +1656
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
Nee hoor. 0 %
Vind ik leuk
Nashua +5240
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:23
belang van 13% in Stadion Amsterdam NV, dat de Amsterdam ArenA exploiteert.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:24
Johan Cruijff arena
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
Stadion zal als eerst gekocht worden... Van de beurs zal heel wat jaren gaan duren als ze dat willen doorzetten
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Niks van "ons" bij. We hebben huurverlaging gekregen.
Vind ik leuk
cheeks +1656
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:40
Je bedoelt verkapte staatssteun ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:01
Noem het hoe je wil. Mij boeit het in ieder geval niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:22
Ajax had 13% van de aandelen. In de intentieovereenkomst over de naamswijziging heeft de gemeente (eigenaar van de meeste aandelen) vast laten leggen dat zij tegen een nog te bepalen prijs 23% van haar aandelen overdraagt aan Ajax (de waarde daarvan is al eens op 25 miljoen getaxeerd; zover ik weet is het nog niet rond).
In die overeenkomst staat ook dat de gemeente tenminste de komende 10 jaar een "strategisch belang" van 25% in de aandelen houdt. Dat betekent dat Ajax tot 2027 niet meer dan 75% van de aandelen kan verwerven. Als die taxatie klopt zou het bij een overdracht van nog eens maximaal 39% van de aandelen om een bedrag tussen 40 en 45 miljoen gaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:19]
Vind ik leuk
JJG +35
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:56
Gewoon beide. Groot deel van het stadion hebben ze al teruggekocht.
Ik heb begrepen dat de gemeente Amsterdam voorlopig een deel van de aandelen nog wil houden.
Als ze het stadion helemaal in bezit hebben (maar ook al met een groot deel van de aandelen), kunnen ze dus structureel meet geld voor salaris in de begroting opnemen waardoor ze een concurrentievoordeel hebben op andere Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Ajax is voor slechts 13% eigenaar als ik me niet vergis en voor de rest betaald Ajax huur.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
Dat klopt. Zie mijn reactie hierboven
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Een majorette is heel iets anders. Zou Overmars alsnog niet misstaan.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 04:04
Ons als in aandeelhouders?
Vind ik leuk
Johan_D +3216
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Waarschijnlijk heeft hij wel moeten dealen van de aandeelhouders/rvc.
Die spinnen er garen bij en strijken hierdoor weer aardig wat op.

Benieuwd wie of welke de volgende zijn die het zinkende schip verlaten , het is nu vlaggetjes week bij Ajax.

Hij riep eerst dat er niemand meer weg zou gaan.
De term not for sale was amper uit zn mond en toen begon de soap Sanchez al.

Die man is ongeloofwaardig maar dat wisten we al een tijd.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:53
Ben jij wel Ajacied, of zit je maar te trollen?
Nogmaals voor de zoveelste keer, er wordt nooit dividend uitgekeerd.
Vind ik leuk
JJG +35
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Over het afgelopen boekjaar niet, het jaar er voor wel. De jaren er voor niet, toen hadden ze het excuus dat het wettelijk nog niet was toegestaan wegens negatieve reserves. In de toekomst zullen ze daar niet aan ontkomen denk ik met deze hoge winsten. Verder hebben de aandeelhouders geen invloed op deze transfer.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:47
Zelden iemand met zo een bizar irreële kijk op zaken.

Tip: neem een andere hobby. Het hockey staat daar waar het voetbal 40 jaar geleden was, misschien dat dit je meer trekt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Hij kan roepen wat ie wil..... en dat mag. Dat het niet geloofwaardig is of feitelijk klopt laten we dan oom maar ff in het midden.
Vind ik leuk
Aal +15143
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:08
Zegt Overmars staande op een bierkratje..... ongeloofwaardige manager.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:47
Wie geloofd deze geldwolf nog? Ronduit ongeloofwaardig heid troef dit! !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:51
Waar blijft Douglas!!
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
Goed verhaal Marc iedereen wist al vanaf dag 1 dat dit zou gaan gebeuren.
Vind ik leuk
Ruud40 +6906
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
En iedereen weet ook dat bij Marc elke speler te koop is zolang de transferwindow open is

Maar goed ook dat de transferperiodes zijn, als er het hele seizoen verkocht zou mogen worden dan zat Ajax in oktober zonder spelers.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47]
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Ja dat hele niemand gaat meer weg is toch de grootste onzin ooit. Als er morgen een club komt 30 miljoen voor Ziyech legt en Ziyech weg wil dan gaan ze hem heus niet tegen houden..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:56
Zelfde scenario bij Fey, voor Jorgenssen en ze zeggen NEE?
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:15
Feyenoord zal Jorgenssen ook voor 30 miljoen verkopen, de realiteit van Nederlands voetbal is dat.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 02:39
dat klopt! 30m en ALS ie zelf naar desbetreffende club wil is hij weg..... STAAT ER WEL BINNEN 48UUR EEN VERVANGER OP T VELD! pompidompompom
Vind ik leuk
JJG +35
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:05
Ziyech lijkt me ook een pain in the ass als hij echt weg wil. Dat speelde bij de transfer naar Ajax in het voordeel, toen kon hij zich ook niet meer motiveren bij Twente.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
40 maar?????!!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Maar zegt tie.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Sorry maar ik ben er gewoon echt niet tevreden mee, had gehoopt op 50 miljoen. Ik ging ervan uit dat ze 45 miljoen zouden krijgen maar 40 miljoen???

Ik ben er gewoon niet echt tevreden mee
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:06
ik ook niet na zolange soap .
ze beginnen met een bod van 40 en eindigen met 40?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:39
En dat is gelijk het eerste en veruit belangrijkste punt waarom Ajax van de beurs moet en die kut-rvc eruit kankeren. In dit transferdebacle heeft Overmars geen enkele hand in gehad. Eerst een bod van 40m weigeren om daarna toch te accepteren ligt echt niet aan Marc maar t is de RVC die dat doorgedrukt heeft, onder druk van de aandeelhouders. 200m op de bank. Geef zo'n 125m uit, stap van de beurs en word weer een AFC ipv een amsterdams bedrijf. Dit zijn redenen waarom ik, na 14 jaar trouw een seizoenkaarthouder te zijn geweest steeds makkelijker word en steeds makkelijker zeg ik blijf niet meer thuis voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:44
Denk even om je taalgebruik kneus
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:16
Ik bedoel er hetzelfde mee als oprotten, zal wel mijn amsterdamse slag zijn;)

Mijn excuses als ik iemand hiermee kwets
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:50
Als ze een jaar geleden bij de komst van deze speler hadden gezegd: 'volgend jaar voor 40+ miljoen verkopen', had je ze voor gek verklaard, toch??

Dat geeft aan dat je reactie niet reëel is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:09
We hebben niks aan een jaar geleden. Reëel is dat sanchez een schot in de roos was en dat het de beste speler van de eredivisie is geworden in een jaar tijd. Plus dat hij nog een contract had van 4 jaar en de groei die hij nog kan/gaat maken, daarop is mijn reactie gebaseerd
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:27
Vreemde gedachtegang.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
30 + 10 volgend seizoen.
Vind ik leuk
Rjc1980 +776
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Overmars verricht wel degelijk goed werk. Ieder normaal denkend mens weet dat succes ook een keerzijde heeft, en dat verandert overmars in vele euro's
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Hahaha na vorig jaar al onder druk gezet te zijn door de achterban overkomt het hem nu weer.

Natuurlijk moet ie dit roeptoeteren , hij is als de dood dat 410 gratis zijn tuin komt omploegen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
Altijd van die mooi geformuleerde reacties ,waarmee ik het eens ben, die jij plaatst!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:51]
Vind ik leuk
Garrie +2039
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
Doe zelf ook eens wat dan!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Waar doel je op?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
To the point, ja. Mooi geformuleerd, mwah
Vind ik leuk
410hhw +1283
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:51
Als hij geen speler koopt wel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Tja 40, miljoen is veel geld, maar het geeft maar weer eens aan hoe geweldige jeugdopleiding Ajax heeft welke club kan immers zelf jongens op leiden en dan verpatsen voor 40 miljoen
Vind ik leuk
mirkoff +1896
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:33
Sanchez voetbalde 1 jaar maar voor Ajax en daarvoor in Colombia, koekoek.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:07
Nee nee hij is een succes gebleken dus eigen jeugd, Sana daar en tegen is geen eigen jeugd
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:39
Grootste grap ooit
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:40
Nu 2 weken om spelers aan te kopen zoniet moet de hele technische staf en het bestuur en de raad van commissarissen eruit. En kijk ik geen Ajax meer ik ga geen Ajax kijken waar op die Colombiaan na de verdediging bestaat uit minkukels.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
word je toch feyenoorder? :P
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:43
Dan zou ik direct je username veranderen van Ajaxfan30 naar Successupporter30
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Nee niks met 180 miljoen eigen vermogen. Moeten we stoppen om te pikken dat spelers als Dijks en schone in Ajax 1 spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Eens, maar ik ga er geen wedstrijden minder om kijken en blijf met volle borst meezingen als Ajax speelt. Het kan vriezen en het kan dooien. Je team moedig je aan, zij kunnen immers niks doen aan het beleid van de club en hebben juist steun nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:09
verstandige uitspraak, Bergkamp!!!!
Vind ik leuk
Libero +2263
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Als jij supporters die zelfs het stadion vullen in barre tijden successupporters noemt dan zet ik mijn vraagtekens bij jouw realiteitszin.
Vind ik leuk
Olfie +2685
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:14
Hij vult wel het stadion zonder dat ie wedstrijden kijkt? Bijzonder verhaal.
Vind ik leuk
cheeks +1656
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Je kan veel zeggen over Feijenoord supporters maar niet dat het successupporters zijn. Dat hoort toch meer bij Ajax. Zie alle lege plekken zodra het wat slechter gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Altijd blijven kijken / gaan. Af en toe ff lekker je gal spuwen en door..
Vind ik leuk
Johan.l +3960
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
Niemand eruit dat kan niet, aandelen terug kopen, nu en ons de club teruggeven
Vind ik leuk
Urzaiz +697
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:54
We zullen je niet missen
Vind ik leuk
Wurmpie +184
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:41
Haha wij verkopen niemand zei die een maand geleden ook hij wil niemand verkopen das wat anders als er weer een mega bod komt moeten ze wel hoe graag hij ook wilt hier in Nederland hou je het niet tegen
Vind ik leuk
Urzaiz +697
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:00
Zelfs Barça hield neymar niet tegen, dus wat gaat Overmars beginnen? Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat we sanchez een jaar hebben mogen bewonderen en Ajax nu ook in zuid Amerika op de kaart staat als juiste tussenstap naar de top. Nu wel eens goed investeren dat geld want wat zijn ze slecht tot nu toe.
Vind ik leuk
poklane +2919
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:41
Je moet nooit zeggen dat je niemand meer gaat verkopen, is gewoon dom. Iedereen is voor de juiste prijs te koop, al helemaal als ze zelf weg zouden willen.
Vind ik leuk
Romario9 +5404
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
Als er straks een club voor de deur staat met 20 miljoen voor -pak 'm beet- Ziyech en Ziyech wil weg, dan gaat ie gewoon hoor.
Vind ik leuk
poklane +2919
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:43
€20miljoen is misschien een beetje overdreven, maar als Ziyech inderdaad weg zou willen en een club meld zich met een mooi bedrag (ik denk ~€35miljoen+) is ie inderdaad gewoon weg.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:59
Of Luuk, voor 5,2.......
Pakken dat geld......
Vind ik leuk
Urzaiz +697
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Haha
Vind ik leuk
Bizzy +7769
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
Tot dat monaco zich meld voor dolberg of ziyech
Vind ik leuk
cheeks +1656
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:02
Geen enkele club meldt zich meer voor deze spelers na de afgelopen weken. Ze blijken gewoon niet zo goed te zijn.
Vind ik leuk
Bizzy +7769
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:16
Dat lijkt me sterk aangezien deze groep in finale EL stond. Keizer heeft de boel daar niet onder controle en de geinteresseerde clubs weten dat ook. Iedereen weet dat Ziyech een uitstekenden
voetballer is.
Vind ik leuk
Casuals88 +1644
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:42
Net of dat er nog mensen zijn die Overmars zijn uitspraken serieus nemen ...
Vind ik leuk
Utca030 +2217
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Dat zou ik maar miet doen anders wordt het volgend jaar Jupiler league
Vind ik leuk
wolfie +416
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Mocht Ajax geen Europees voetbal halen zullen er nog spelers vetrekken, kan die wel zeggen we laten niemand meer gaan maar voetballers willen zich laten zien in Europa.
Vind ik leuk
Eendracht +7841
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Vanaf volgende week in de premiere, het nieuwe hollandse spektakel:
Pinokkio in Amsterdam!!!

Met in de hoodrol M. Overmars, de enige wiens neus langer kan worden dan hijzelf...

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:44
Ipv druk te zijn met al die interviews af te geven kun je je beter druk maken over de 3a4 echte versterkingen binnen te halen,want naast orejuela heb ik nog niks gehoord


Of komt er toch aan het einde weer een paniekaankoop
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
"We laten niemand meer gaan"...zou je niet eens zorgen dat er op korte termijn een x aantal versterkingen bijkomen die er direct staan. Ik maak me op dit meer moment meer zorgen over of er wel versterkingen bijkomen dan of iedereen wel blijft.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
De Ajax fans houden je aan je woord Mark, maar o.a. Dolberg, Ziyech en ja zelfs de Licht staan bij Europese clubs op verlanglijstjes. Maar als Overmars het echt niet meer weet dan zijn wij de beroerste niet om Ajax te helpen door o.a. Bilal en Nelom gratis en voor niks aan Ajax over te doen. Dat noemt men solidair zijn;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
De Ligt.
Vind ik leuk
Sytz +1027
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Nelom is een legende, een held, een Koning, een beest en een geweldige persoonlijkheid. Iemand die niet zou misstaan bij Barca of Real, die gaat toch niet naar Ajax. Bilal zal ik hoogstpersoonlijk op mn fiets vanaf varkenoord naar A'dam brengen.
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
Ze laten niemand meer gaan todat de volgende speler niet meer gemotiveerd is, wat een grap Marc.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:45
Marcs neus groeit..pinokkio is er niets bij
Wat een geneuzel zeg
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:46
Waarom staat de keuze SOMS er niet bij!
Vind ik leuk
mchollie +2346
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Hahaha, nu wel, beetje laat. En wat als sommige bepalende spelers zich niet meer kunnen motiveren? Dit Ajax is als los zand, kampioenschap wordt nu al verloren. Mogen blij zijn dat ze nog 3e worden.
Vind ik leuk
Piet44 +234
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Hahaha, dat had ik een maand geleden ongeveer ook al gelezen . Wij laten niemand meer gaan .
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:47
Waar is je geloofwaardigheid? Van niet te koop, naar verkocht binnen een week.
Marc je bankrekening zal vast lekker gevuld Zijn en ga daar maar lekker van genieten. Neem je vriendjes binnen het bestuur en Dhr. Keizer maar mee. Laten we er a.u.b. mensen voor terug krijgen die Ajax weer de grootste willen laten zijn. Tot ziens!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48]
Vind ik leuk
Piet44 +234
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Die gozer verkoopt z'n moeder nog !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:48
Sanchez zou ook niet voor minder dan 50 milj. verkocht worden......dus laat me niet lachen grappen maker van de mini moppentrommel!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Mag ik ff lachen?
Vind ik leuk
GAEfan +92
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Leuk van Overmars dat die dit nu zegt. Wat nou als er 50 miljoen op Dolberg word geboden, en Dolberg wil daar ook dolgraag heen. Ten eerste dat bedrag kan je bijna niet weigeren. En ten tweede als een speler weg wil en je hem tegen zijn zin houdt heb je er ook niets aan. Dan loopt die ongemotiveerd rond. Overmars zal vast zijn best doen. Maar heeft ook lang niet alles in eigen hand.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:49
Hij kan beter niet meer zulke grote uitspraken meer doen, hij heeft al eerder gelogen dus kan makkelijk weer gebeuren. Denk dat zelfs Ajacieden dit niet eens geloven.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
Nadeel is wel dat iedere club weet dat Ajax moet gaan kopen. Als ze dan op de deur kloppen bij een club, dan is de speler per definitie al 20% duurder....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:52
Dagobert heeft gesproken!
$$$$$$$$$$$
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:54
Tot er 35 op Dolberg of Zyech wordt geboden
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:56
Ja, pas nadat je de trainer, aanvoerder, sterspeler/steunpilaar en meerdere talenten hebt verkocht. Stevige taal van Marc N. hoor!
Vind ik leuk
Mass +1474
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:56
Stevige taal overmars....Uhm....sanchez 50miloen!!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:57
Happy days voor Dijks!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
Van mij mag ie er wel een aantal laten gaan. Veltman als eerste, bosje bloemen met cadeaubonnetje erbij en wegwezen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
wat slap gehandeld had echt op 45 tot 50 miljoen gerekent.
zeer slecht gedaan overmars had goud in handen en laat het voor zilver gaan bah bah bah.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:03
Marc wat lul je nou als er in groot bedrag komt voor een Speler ven hé om.
Vind ik leuk
Jari +246
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:06
Dat hebben we vaker gehoord. Het interesseert me meer of er überhaupt nog spelers komen want daar hoor ik helemaal niets over! Tempo
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Jou neem ik niet meer serieus . Geld maakt niet gelukkig ook geen miljoen . Voetballen bij Ajax doe je niet voor de poen !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:12
Sanchez was ook niet te koop.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:13
Het zijn een stelletje koorknapen in Amsterdam..geld telt alleen ..die plapoor straalt niets uit ..kabouter plop. Klets de hele dag..hebben we de bank nog ..bergkmp 1 van mijn favoriete spelers ooit ..vervang hem door een pop

Niemand die het verschil ziet
Vind ik leuk
JJG +35
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:15
Misschien moet hij dat ook gelijk in het Spaans, Frans en Duits melden.
Maar ja... of het zin heeft. Elke keer als Marc dat zegt, verkopen ze alsnog dus misschien denken clubs bij die uitspraak juist dat er nog wat te halen is.
Spelers hou je toch niet tegen hun zin. De grote clubs komen bij Ajax shoppen, Ajax bij de subtop of lager of in Colombia, en die halen ze weer bij een kleinere club weg...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:17]
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Als Ziyech en Dolberg nu ook niet meer willen spelen wat doe je dan?
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Haal er nu maar een stuk of 3/4 bij
Vind ik leuk
Jur74 +1841
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:20
Grote mond voor zo een klein ventje en zei hij vorige week ook niet zoiets?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:25
Haha, die Mark. Alles is te koop bij Ajax. Probeer nu zelf naar eens wat te kopen. 3 verdedigers bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:27
Oehhh ferme taal hoor, we laten niemand meer gaan. Nee, dat is het probleem ook niet, we krijgen er ook niemand meer bij behalve de volgende kleuter zonder ervaring.

Echt, de afgelopen wedstrijden tonen echt aan dat we in iedere linie een directe versterking nodig hebben (aankopen zoals Ziyech, niet weer een Zimling) en dat we daarnaast voor de achterhoede misschien nog wel 1 of 2 extra spelers nodig hebben voor de breedte.

Maar het maakt allemaal niet meer uit, het seizoen is verloren, dag CL, dag EL, dag titel.... Het wordt dan ook tijd om Dag Marc te zeggen, weg met die loser.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:28
Doet Ziyech nooit, loyale jongen. Dat zie je zo.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:33
hahahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:36
40 miljoen is het geworden en dan roepen dat er ook andere hogere bod(45 miljoen) van andere club op tafel lag. Die pinokkio heeft zich goed aanpast binnen de club.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:37
Misschien heeft Keizer nog ideeën voor versterkingen in zijn Jupiler league netwerk?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:40
Muppet Overmars is een gore leugenaar, dus ook hier moeten we van het tegenovergestelde uitgaan. Die vent is echt misselijk makend.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:44
Als Ziyech het zat is en een vertrek wil forceren dan gaat dat gewoon gebeuren, want als Ziyech verbannen wordt naar Jong Ajax dan heb je praktisch het zelfde resultaat als wanneer je hem verkoopt, alleen levert hij dan dus niks op.

En Dolberg zou ik juist bij ieder bod verkopen, die jongen is hard op weg dezelfde route te bewandelen als Fischer, Boilesen, Bazoer, El Ghazi en al die andere talenten die te snel gebracht zijn, hij bakt er echt helemaal niks van!
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41
Tot op heden heeft Overmars veel geluk, maar dan kan direct weer veranderen.
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:42
Grappig hoe hij niets zegt over de aankopen die we keihard nodig hebben, hij ziet het gewoon niet, zelfs niet na Heracles uit en gister, die kerel is echt in de veronderstelling dat we een goede groep hebben, terwijl er totaal geen balans in zit, de helft van de selecties spelers heeft nog geen seizoen in de benen en daarnaast is de hierarchie volledig naar de klote.

Spelers die zich vorig jaar aan Klaassen, Sanchez en Ziyech konden optrekken en daardoor leuke meevoetballers werden zakken nu volledig door de ondergrens en Ziyech alleen kan de kar net trekken, zoals Davy dat ook niet alleen kon voor Hakim werd gehaald.

Die EL gaan we niet halen, als je zo'n pot als gister op de mat legt wordt je in Noorwegen gewoon makkelijk opzij gezet met het risico op een vernedering zoals tegen Rostov!

In de competitie zal Utrecht ons volledig slopen en misschien ook nog wel AZ en Vitesse, want ons team, dit team van gister, dat kan helemaal van niemand winnen...
Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:01
He Foebele wordt het niet eens tijd dat je stopt met je gemauw. Zolang wij allen niet in de kantoren en directiekamers van Ajax werken hebben we enkel idee wat daar gebeurt. Natuurlijk zie ik ook graag een uitstekend team staan, maar ik het liever een goed team bij een kerngezonde club dan een uitstekend team bij een club die dreigt af te zakken naar naar groep 2 of 3 van de KNVB waar je onder curatele staat en de kans aanwezig is dat je 18 jaar zonder een titel moet doen. IK heb diep respect voor de directie van Ajax en wens niet dat onze directie de zelfde shit moet meemaken die de directie van Feyenoord heeft moeten meemaken. Als Ajacied heb ik ook diep respect voor de directie van Feyenoord die jaren zonder echt te kunnen investeren gezorgd hebben voor een gezonde club die ook nog eens kampioen geworden is. Dat hebben ze alleen bereikt door precies te doen wat onze Marc Netto Overmars en onze directie nu ook al jaren doet er voor zorgen dat Ajax een supervitale club is die niet 18 jaar hoeft te wachten op het volgende succes. Vier keer kampioen in 7 jaar en Als het aan mij ligt 5 keer kampioen in 8 jaar. Er zijn weinig clubs die dat kunnen zeggen
Kom dan niet aan met je opmerkingen over wanbeleid etc. Net als die rpaulp50 ga jullie schamen jankerds, op deze manier ben je je avatar niet waard. Sta achter je club dat is de enige manier om met Ajax te bereiken wat wij als Ajax fans willen en wat wij altijd opschrijven WZAWZDB !!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:06
Tyf toch op met je domme geleuter, ga lekker zelf als een dom schaap klappen en juichen voor Overmars. En dan al helemaal WZAWZDB, hahaha ja, al 3 jaar niks gewonnen en een waslijst aan talenten kapot gemaakt.... nee, Wij Zijn Ajax Wij Zijn de Blindste, dat is hooguit waar het voor staat op dit moment, want de beste mogen we ons in Mei al 4 jaar niet noemen!!!

Domme geleuter over ga achter je club staan, tyf toch op man!
Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:07
Knappe reactie je word met je neus op je zielige gedrag gedrukt en kan het niet meer met een normale reactie af. Een ding begin ik steeds beter te begrijpen van het jankende nu al opgevende soort supporter dat jij bent wordt AJAX niet beter. Tyf hier tyf daar. 3 jaar niets gewonnen dat klopt. Wat zeker niet klopt is dat er een waslijst aan talenten kapot gemaakt is. Alle zogenaamde talenten die het afgelopen jaar zijn vertrokken zijn gasten die niet de kloten hadden om voor hun plek te vechten, niet hun kans gegrepen hebben toen ze die kregen en die ook nog eens de meeste wedstrijden dat ze in Jong Ajax speelde tot de slechtste behoorden. ALs je talent bent wil dat niet zeggen dat je goed genoeg voor Ajax 1 bent, je zult je trainer moeten overtuigen en dat hebben ze niet gedaan kortom ze hebben niet gefunctioneerd waarbij ik Tete nog het voordeel van de twijfel geef, dus niet functioneren betekend exit zeker als er andere talenten zijn die beter dan jou zijn. Jammer voor die jongens dat er zoveel talenten spelen bij Ajax. Eigenlijk ben jij zo een type supporter als Bazoer, Riedewald, El Ghazi voetballers zijn ook van die jochies die bij een beetje weerstand om mammie roepen en het koppie laten hangen. Ik snap nu waarom je die jongens zo hoog hebt zitten soort zoekt wederom soort.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:08]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:38
Jij hebt diep respect voor een Directie die het eerste elftal ten gronde richt, dat is feitelijk respectloos naar Ajax toe en je draagt alleen maar bij tot verslechtering van de situatie, door slaafs te volgen.
Kritiek is niets anders, dan fouten benoemen, om ze vervolgens te verbeteren, ergo; kan je niet kritisch kijken kan je ook niets verbeteren.
De essentie van leven en ondernemen is fouten maken, daar van leren, oplossingen zoeken en die uit te voeren.
De kritiek is niet aan Ajax gericht, maar naar de leiding, dat is een groot verschil, de leiding komt en gaat, Ajax blijft.
Verruim je blik en blijf kritisch is de leidraad voor succes in ieders leven en vegeet niet dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken !
Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:26
Reacties die jij net als Foebele geeft zijn op basis van emotie en niet op basis van redelijkheid. Natuurlijk had ik Sanchez graag gehouden. En natuurlijk zou ik ook liever 4-5 weken geleden al een paar toppers willen begroeten. Maar wat jij stelt over ondernemen en de essentie daarvan ben ik het niet mee eens de essentie van ondernemen is gecalculeerde risico's nemen en fouten voorkomen. Waar ik het wel mee eens ben is dat je van je fouten moet leren. Daarnaast heeft een ondernemer ook de plicht om het mogelijk te maken om verder te investeren, dus er voor te zorgen dat daar de middelen voor zijn en laten ze dat nu op dit moment erg goed doen. Grote succesvolle bedrijven worden alleen maar groter en meer succesvol door aanvullingen te doen op de plaatsen waar je iets mist. HIer wordt er ook slechts aangevuld als het duidelijke meerwaarde heeft en niet zomaar ieder bedrijfje gekocht dat er in die branche actief is. De parallel met het voetbal is hier groot. Soms vind je hoe hard je er ook aan werkt niet direct spelers die een meerwaarde hebben. En heel eerlijk er spelen momenteel in de Eredivisie geen spelers die echt behoorlijk beter zijn dan de spelers die nu in de selectie van Ajax spelen. Vergeet niet dat de basis sinds vanavond slechts op 1 plek anders is dan de basis van vorig jaar, waar jullie ook lyrisch over waren toen ze de EL finale haalden. Alle spelers die vertrokken zijn waren spelers die geen basisspelers waren. Op basis van jullie reacties ben ik van mening dat mijn blik veel ruimer is dan die emotionele blik van jullie
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:35
Bedankt voor je uitvoerige reactie.
Mijn bijdrage is gebaseerd op puur feiten en bewijst dat kritisch beschouwen noodzakelijk is, of dat nu in de wetenschap is of bij een voetbalclub.
Bovendien: Klaassen, Veltman, Hakim hebben allemaal kritiek nu....of doe je dat ook gemakshalve en een tikje arrogant af met " emoties " ?
Zelfs Overmars gaf aan dat Bosz het moeilijk had mede door het beleid van de Directie in voorgaande jaren.
Dus je eigen helden kloppen op de deur en denken er anders over dan jij.....
Tenslotte als jij dit zo'n geweldige Directie vindt die 3 jaar niets wint en nu een volledig elftal om zeep hebben geholpen, nou ja, wees daar dan blij mee.......
Ik ben blij met mensen die het lef hebben en met ideeën komen, daar mag ook emotie bijkomen, dat is een zeer menselijk trekje.
Uit slaafs volgen en conservatief alles goed blijven praten is nog nooit iets positiefs geboren, Ajax kan nu kritisch gaan kijken en verbeteren, het geld is er nog, of ze kunnen hun blik net als jouw blik op oneindig zetten en dan wordt het een langdurig drama. We worden het vast niet eens, dat hoeft ook niet, laten we beide hopen op een goede afloop, hoe dan ook.
Vind ik leuk
Drobtine +1900
zaterdag 19 augustus 2017 om 17:52
We hoeven het ook niet eens te worden. Met name je laatste zin kan ik mij 1000% in vinden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:43
Dan heb je 4 niet gemotiveerde spelers, terwijl de rest het ook wel geloofd......
Wat Overmars ook zegt, achteraf wel of niet doet, de schade is al gedaan , een resultaat waar 3 jaar apathie en wanbeleid aan vooraf is gegaan.
De "boekhouders" bij Ajax lachen maar zullen de consequenties nog wel voelen.......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 19:44]
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:44
Overmars ontvangt gewoon weer z'n bonus dankzij goede financiele resultaten, waardoor hij 6 a 7 ton per jaar binnen harkt, als het niet meer is.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:51
Marc: De man van 180 miljoen !
Die 6 a 7 ton is natuurlijk een fooi vandaag de dag, ik begrijp niet dat hij zelf niet vertrekt met zo'n armoedig salaris.......
Vind ik leuk
Foebele +33199
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
Voor een directeur is dat een heel goed salaris hoor, maar ja, in Engeland zal je ongetwijfeld meer kunnen vangen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:58
Dat bedoel ik.
Vind ik leuk
JJG +35
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
Je mag best voor de hoofdprijs spelers laten gaan, als je er maar weer versterkingen voor terug haalt. Er lopen genoeg talenten rond die Ajax als mooie opstap zien naar de top, maar daar nog net niet klaar voor zijn. Als je dat spelletje elk jaar herhaalt heb je een talentvol elftal en nog tientallen miljoenen winst, kun je gelijk de entreeprijs mooi verlagen :-)
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:52
Zo makkelijk is het nou.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
dat heb ik eerder gehoord... nee paar gerichte aankopen en we gaan gewoon weer mee doen, daarnaast geloof ik dat Ajax gewoon nog door kan gaan in de EL
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:45
dat heb ik eerder gehoord... nee paar gerichte aankopen en we gaan gewoon weer mee doen, daarnaast geloof ik dat Ajax gewoon nog door kan gaan in de EL
Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:48
meer dan 800% rendement op je investering. Kan me geen belegging herinnneren die dit rendement had.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 20:03]
Vind ik leuk
RW +106
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:50
Veel geschreeuw, weinig wol.
Vind ik leuk
Marco S +2544
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:51
Beste Mark, wat een spierballen taal zeg!!
Wat ben jij toch enorm goed voor de balans en je eigen bonus.
Overigens vraag ik me af welke spelers die we nu nog hebben interessant zouden kunnen zijn voor een club met ambitie..
Maar mocht er toch nog een leuk bedragje gepakt kunnen worden; gewoon roepen dat je er alles aan gedaan hebt..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:52
Marc gaat Larsson bellen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
die gaat naar Feijenoord dus Marc is weer te laat
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
die gaat naar Feijenoord dus Marc is weer te laat
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
die gaat naar Feijenoord dus Marc is weer te laat
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:57
die gaat naar Feijenoord dus Marc is weer te laat
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:56
hij kan niemand tegenhouden : iedereen kan zich zo goed verbeteren qua salaris dat iedere rechter hun in het gelijk zal stellen als ze weg willen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:04
Dan moet hij nu ook daad bij het woord voegen.
Anders staat hij echt voor paal nu. Hij heeft nu meer dan 200 miljoen. Als hij er nu nog eentje gaat verkopen voor 20 miljoen ...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:10
Koop nu maar eens wat. Met 6 verdedigers redt je dit seizoen niet
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:41
Je kunt beter zeggen: met Veltman, Viergever en Dijks red je het niet!!
Vind ik leuk
debacle +318
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:11
De ligt is ook niet foutloos ahum...
Vind ik leuk
Het Brein +2068
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:42
Ja, met dat verschil dat hij (de Ligt) nog beter wordt! Die andere knakkers zijn alle midden twintig en zitten op hun top!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:20
Dan heb jij afgelopen seizoen niet goed gekeken naar veltman.
Zoek het filmpje van vi maar eens op over veltman
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:13
Marc kent de uitdrukkingen;
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken.
Wat heb je nou liever? Eén goed 11-tal of 11 goede 1-tallen?
Vind ik leuk
Tfoe +449
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:20
Als 11 1 tallen cl halen en kampioen worden doe mij de 1 tallen maar
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:25
Hij verricht goed werk mbt het financiële gewin van Ajax, op korte termijn, tezelfdertijd gaat dat ten koste van de sportieve prestaties van Ajax.
Aangezien Ajax een voetbal club is met een eerste elftal welke aan de basis staat van elke cent die er binnenkomt en Ajax haar bestaansrecht verleent,
wordt op lange termijn het fundament onder de club weg gezogen.
De leiding w.o. Marc hebben een kortzichtige visie, die schadelijk is als er niet op tijd wordt ingegrepen.


Vind ik leuk
Makis +868
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:27
Geloof dat dit tegenwoordig niet aan de TD is van een club, maar het lot in de handen ligt van de makelaar en speler. Dus dat niemand meer vertrekt zou ik niet zo zeker van zijn.
Vind ik leuk
14forever +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:03
Aankoopbeleid : NEE
Verkoopbeleid: Redelijk
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:38
Verkoopbeleid vind ik wel goed natuurlijk...je krijgt bijna 80 miljoen voor Milik en Sánchez...prima!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:29
Aankoop komt mede door rvc.
Deze bepalen mee
Vind ik leuk
14forever +6829
zaterdag 19 augustus 2017 om 14:32
Klopt als een bus.....
Vind ik leuk
Siemjo +50
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:14
Volledig ongeloofwaardig heeft hij voor het vertrek van Sanchez ook al geroepen. Zie voor het einde van de transfer periode nog wel het e.e.a. weggaan.
Vind ik leuk
klaas +146
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:15
nou Overmars ,ik geloof geen moer wat je allemaal zegt ,je zou je slag slaan bv deze week op de transfermarkt ,geen moer ,alleen weer een speler weg ,spelers verkopen doe je goed ,maar halen moet je aan andere overlaten ,want dat is waardeloos ,lose uitspraken zijn we zat van jou ,dingen zeggen wat je niet kan waarmaken moet je mee stoppen ,het seizoen is waarschijnlijk al naar de klote ,alleen omdat je wederom de selectie niet op orde heb als de voorberijding begint,en dit is niet alleen dit jaar ,maar gebeurd elk jaar ,,leuning
Vind ik leuk
Johan.l +3960
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:26
Het stadion kopen komt wel eerst de club terug aan ons, dan komt het stadion vanzelf wel.
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:36
"We laten niemand meer gaan". Ik markeer dit tot en met 31 augustus...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 21:36]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:38
Op zich heeft Overmars dit goed gedaan, veertig miljoen is absurd voor een speler die een jaartje in Eredivisie speelt. Maar nu moet Overmars wel met serieuze aankopen komen.
Vind ik leuk
RobD +5
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:20
J
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:20]
Vind ik leuk
RobD +5
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:20
Wanbeleid Overmars
Vind ik leuk
RobD +5
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:24
Amateurisme
Wederom veel te laat
Wederom voorronde CL verknald omdat er niet voortijdig ingekocht is en geanticipeerd op verkoop van aantal spelers.
Te gek voor woorden dat dit voor het tweede jaar gebeurd en dat Marc de hand boven het hoofd wordt gehouden....

Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:34
Je hebt de voorronde CL verpest met 91% van de spelers die vorig jaar ervoor gezorgd hebben dat je de EL finale haalde dus je opmerking raakt kant nog wal. Terwijl de vervanger van de 9% die vertrok in de persoon van Klaassen uitstekend werd vervangen door Donny van de Beek
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:35]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:39
Ja, maar wat is het nu: 40 of 45 miljoen? Of wordt het morgen 35 miljoen met 2 miljoen bonussen? En volgende week 28 miljoen zonder bonussen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:04
Fatsoenlijk bedrag !!! sanchez 1seizoen eredivisie wil zelf vertrekken dan heb je met het hoogst uitgaande bedraad ooit in Nederland gewoon top gedaan. Punt 2 want gaan we met het geld doen daar mogen we ze op afrekenen.
Vind ik leuk
debacle +318
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:13
Fucking dagobert! Koop nou maar gewoon douglas en de broertjes de jong! En snel
Vind ik leuk
Drobtine +1900
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:36
Snap waarom je deze naam gekozen hebt
Vind ik leuk
debacle +318
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:43
Droblu.
Vind ik leuk
Gerro +3304
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:04
Eerst zien dan geloven. Ben benieuwd wanneer hij een nieuw aankoop presenteert met de potentie van Sanchez en de club van de beurs haalt.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 04:54
Zullen we dan maar paar spelers weggeven???
Enkel wie haten we genoeg om ze aan te geven???
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 18:15
had je misschien wat eerder moeten zeggen overmarsje
Vind ik leuk