Update: 'Ik wilde in Nederland alleen nog voor Utrecht of Willem II spelen'

    Update: 'Ik wilde in Nederland alleen nog voor Utrecht of Willem II spelen'

    zaterdag 17 februari 2018 om 21:11

    Ruud Boymans is definitief op weg naar FC Utrecht. De Domstedelingen hebben volgens Voetbal International in hoofdlijnen een akkoord bereikt met de 28-jarige spits.

    Boymans hoopt zijn terugkeer naar Utrecht spoedig af te ronden, meldt VI. "De berichtgeving dat het al rond is, is nog wat voorbarig", laat Boymans zelf weten aan het weekblad. "Ik ben nu nog aan het revalideren, daar heb ik nog zo'n vier weken voor nodig, maar ik denk dat het al wel eerder rond komt. FC Utrecht is een heel mooie club, ik heb zin om daar weer te vlammen."

    Het Algemeen Dagblad schrijft dat Boymans vanaf 1 maart aansluit bij de selectie van FC Utrecht. Op dit moment kampt hij nog met een blessure. Zodra hij weer fit is, wordt er gekeken wanneer trainer Jean-Paul de Jong een beroep op hem kan doen. Boymans speelde tussen 2014 en 2016 al bij Utrecht, waar hij zich ontpopte tot publiekslieveling. Een avontuur in het Midden-Oosten mislukte.

    Update 21.10 uur: In gesprek met RTV Utrecht zegt Boymans zaterdag dat het 'hopelijk snel rond komt met FC Utrecht'. "Het is mooi dat de Utrecht supporters er al zo druk mee zijn. Ik ben er ook dankbaar voor. Het is gewoon helemaal super. Ik wilde ook alleen bij Utrecht of Willem II nog spelen in Nederland."

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7130
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:49
    Ik denk inzetbaar vanaf volgend seizoen, dadelijk breng je hem te vroeg en scheurt ie weer wat af, ben je verder van huis....
    Vind ik leuk
    Aal +20368
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:55
    Hij kan beter naar het Boymans van Beuningen gaan......
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7130
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:57
    Geen idee waar je het over hebt, maar bedoel je Johnny van Beukering, of..
    Vind ik leuk
    Aal +20368
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:01
    Ga je weleens naar een museum?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7130
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:02
    Wel eens geweest, van Abbe, Rijksmuseum, dat soort saaie zaken, maar ik denk dat je refereerde naar iets uit een museum.. hahah
    Vind ik leuk
    Old Star +7070
    zondag 18 februari 2018 om 06:26
    Ik zou ff googelen als ik jou was. Dit is niet heel kopsterk van je, maat...
    Leuke woordspeling Aal!!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4270
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:14
    Hahahah geef het maar op
    Vind ik leuk
    PredatorA +6237
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:17
    Naar John van Beukering?
    Graag! Hij is namelijk trainer van MASV! ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22364
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:32
    Vroeger kwam er nog wel eens wat zinnigs uit, Aal..
    Vind ik leuk
    Snuck +509
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:52
    Hij is nu nog geblesseerd!!!! Wat moet je daar dan mee??
    Utrecht is een mooie club zegt hij. Maakt hij er straks weer een paar dan is ie weer weg.
    Vind ik leuk
    Cookee +9305
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:02
    Indonesie wil Nederlanders geloof ik wel, zal die daar wel heen gaan.
    Weer zo'n speler die bij een club komt omdat het zo'n mooie club is, waarom ging hij dan weg?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5156
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:29
    Nou je hebt meerdere mooie clubs, en een beetje avontuur/geld is ook niet verkeerd.

    Als hij het geen mooie club zou vinden zou die niet terugkeren denk ik
    Vind ik leuk
    Cookee +9305
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:27
    Zijn niet veel spelers die het echt goed doen in het buitenland, alleen Dost gok ik. En dan kan je veel geld pakken maar... is het jouw droom in een hotel in Oekraine? En je familie hier via skype zien? Het heeft ook een keerzijde he?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5156
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:55
    Ja dat is mijn droom, ik heb een rotfamilie
    Vind ik leuk
    Cookee +9305
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:16
    Haha, ja scherp van je, dat kan ook nog.
    Dan is elke kilometer meer een zegen. :)
    Vind ik leuk
    Stack5 +2077
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:41
    Hij ging weg voor het geld. En geef 'm eens ongelijk.
    Vind ik leuk
    Cookee +9305
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:29
    Dan zit je in een hotelletje in verweggistan, wat een lol.
    Kijken naar je banksaldo wat groeit.
    Maar je mooiste jaren van je leven ontglippen je tegelijkertijd toch?
    Vind ik leuk
    Stack5 +2077
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:46
    2 jaar maar, om je de rest van je leven geen zorgen meer te hoeven maken. Ik zou het er voor over gehad hebben. Zeker als je zelf niet over geweldige voetbalkwaliteiten beschikt en veel geblesseerd bent.

    En ik hoor van mijn oudere collega's dat t leven pas begint vanaf 50. Maar daar geloof ik dan weer geen ruk van.
    Vind ik leuk
    Cookee +9305
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:19
    Die collega's proberen zichzelf hoop te geven. ;)
    Van 50 tot 60 gaat sneller dan van 15 tot 16.
    Ik denk, als je speelt, dan is het overal best leuk,
    maar als je wissel bent das toch minder leuk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:05
    Als je op 26 jarige leeftijd een klapper kan maken waarom zo je die moeten laten lopen ?
    Vind ik leuk
    Cookee +9305
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:27
    Als een club echt iets met je wil dan wel doen.
    Maar als die club bekend staat veel te kopen, dan word dat mooie contract een handboei... dan zit je vast en zijn de jaren om te schitterend voorbij.
    Vind ik leuk
    Thobar +3700
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:57
    En geef hem eens ongelijk.
    De andere kant vd medaille is dat clubs net zo makkelijk doorselecteren en spelers aan de dijk zetten, ook als ze jaren voor die club hebben gespeeld.
    Buiten dat traint hij slechts mee, vaak is het wel zo dat zo'n speler toch blijft en een contract tekent.
    Wanneer Boymans fit is is het een aanwinst voor elke club behalve de top 3 en AZ.
    Jammer dat hij niet bij Willem II (Sol is toch niet te houden)
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2606
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:17
    Nog geblesseerd ook. Ik weet niet wat het idee hierachter is. Ik denk dat Ruud net zou gauw fit is als Makienok.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2077
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:42
    Dat denk ik ook. En dan hebben we toch iemand achter de hand voor het geval makienok net zo'n flop wordt als Dessers en Gortler.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    TheLobster +1475
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:06
    Als je al niet in het Midden-Oosten kan slagen, dan is er we iets hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:12
    Ben benieuwd of hij er nog wat van kan.In zijn laatste periode was hij voor Utrecht een prima speler
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2821
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:13
    Kale koppen niet te stoppen! Welkom terug Ruud.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22364
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:30
    Welkom terug, Ruud!
    Vind ik leuk
    bennings +308
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:45
    Welkom terug Ruud hoop dat jij nog hetzelfde kan brengen als in je vorige periode bij Utreg ..
    Vind ik leuk
    Setovitch +1546
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:47
    gelul als Ajax psv of feyenoord kwam was die ook gewoon gegaan...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26665
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:15
    Hoger dan dat gaat m toch niet lukken. Lekker realistisch Ruud!
    Vind ik leuk
    Forza u +1467
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:32
    Als Ruud net zo terugkomt als Harry Dechiever dan komt het goes.
    Vind ik leuk
    Hesses +922
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:54
    Hij wilde alleen bij Utrecht of Willem ll voetballen in NL ja stel je toch eens voor.dat ajax belt....daar wil je toch niet gezien worden ;-)
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1588
    zondag 18 februari 2018 om 00:11
    De lat is zo hoog gelegd als een stoeptegel.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +618
    zondag 18 februari 2018 om 09:47
    Zijn domme uitspraken. Stel zn carrière valt wat in t slob, en een RKC wil m n kans geven.... tja sorry dan. Ik wil alleen bij Utrecht of Willem2 spelen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Ik wilde in Nederland alleen nog voor Utrecht of Willem II spelen'