Grote transfer in Engeland: Leicester telt 25 miljoen neer voor ster van FC Porto

    Grote transfer in Engeland: Leicester telt 25 miljoen neer voor ster van FC Porto

    zaterdag 19 mei 2018 om 21:28

    Ricardo Pereira maakt de overstap van FC Porto naar Leicester City. The Foxes hebben de transfer van de Portugese rechtsback zaterdagavond bevestigd. Leicester betaalt naar verluidt 25 miljoen euro voor Pereira. 

    Eerder deze week maakten Portugese en Engelse media al melding van de aanstaande overstap van de vleugelverdediger. Leicester laat zaterdag via de officiële kanalen weten dat Pereira een vijfjarig contract signeert bij de club. 

    Pereira speelde sinds 2013 voor FC Porto. Met die club werd hij dit seizoen kampioen van Portugal. Komende maand reist de rechtspoot met zijn vaderland af naar Rusland, aangezien hij is opgenomen in de 23-koppige selectie van de Europees kampioen. 

    Leicester wil zich met enkele topaankopen gaan revancheren voor een teleurstellend seizoen. De kampioen van 2016 eindigde op de negende plaats. 

    Plaats een reactie

    Niels92 +24778
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:25
    Sinds wanneer is 25 miljoen een grote transfer in Engeland?
    Vind ik leuk
    Dezeun +4592
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:26
    Je haalt de woorden uit me mond
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:27
    Voor een rechtsback toch een aardig bedrag, komt ook niet over uit Premier League, Primera Division of Bundesliga, dus lagere prijs. Alleen de Ligt lijkt nu PL of PD prijs waard te zijn
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:27
    De grootste van Leicester denk ik dan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:51
    Dat dacht ik nou ook, da's een zakcentje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:06
    Sinds dat het een groot talent is op de rechtsback positie. Misschien wel het grootste talent.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:25
    Is de wederopstanding van Leicester hiermee aanstaande, denk het niet.
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:48
    wederopstanding? ze hadden een wonderseizoen maar ze doen het voor de oorspronkeljke leicester begrippen opzich gewoon prima nu hoor.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:49
    Mooi dat jezelf al antwoord geeft ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:26
    Kijk in die vijver moet ajax ook vissen haal bevoordeeld Alex telles van porto is ook een heele goede.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:32
    Waarom zou je van basisspeler bij Porto naar Ajax willen gaan??
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:33
    Is geen basis speler dat is sandro
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860