De Vrij hét onderwerp van gesprek in Italië na veroorzaken cruciale pingel

    De Vrij hét onderwerp van gesprek in Italië na veroorzaken cruciale pingel

    Stefan de Vrij heeft in Italië voor veel ophef gezorgd. De Nederlander startte in de basis bij SS Lazio tegen Internazionale in een rechtstreeks duel om plaatsing voor de Champions League. Internazionale won met 3-2 mede dankzij een door De Vrij veroorzaakte penalty. 

    Voor de centrale verdediger komt de toch al ongelukkige situatie érg slecht uit: De Vrij vertrekt deze zomer transfervrij naar uitgerekend Internazionale. Lazio-trainer Simone Inzaghi nam het na afloop voor De Vrij op. "De Vrij speelde een geweldige wedstrijd, ik zou hem de komende honderd wedstrijden gewoon weer opstellen. Hij had die tackle op Icardi misschien niet moeten inzetten, maar we hadden daarna ook pech met die rode kaart van Senad Lulic vlak na de 2-2."

    Ook 'slachtoffer' Mauro Icardi, die volgend seizoen vermoedelijk samenspeelt met De Vrij, steunt de Nederlander. "Dit is het lot, iedere voetballer doet zijn uiterste best voor het resultaat. Dit heeft hij natuurlijk niet bewust gedaan", aldus de Argentijnse spits.

    Bekijk hieronder het bewuste moment:

    Plaats een reactie

    Dezeun +4798
    maandag 21 mei 2018 om 11:38
    Ach ja dat kan gebeuren
    Vind ik leuk
    jeffah +88
    maandag 21 mei 2018 om 11:38
    Ai hij gaat hier niet VRIJuit..
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2527
    maandag 21 mei 2018 om 11:46
    Had nooit opgesteld moeten worden..
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:38
    Tuurlijk doet hij dat wel expres.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    maandag 21 mei 2018 om 11:38
    Zaten er Chinezen op de tribune?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8953
    maandag 21 mei 2018 om 11:40
    Ja, met een Samsung.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    maandag 21 mei 2018 om 11:44
    Och jee ..... dan weet je genoeg.....
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 12:04
    Huawei dan toch ?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:45
    Hee straat, zeg eens, waarom heb jij een definitieve ban gekregen op voetbalzone?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    maandag 21 mei 2018 om 11:57
    Er was een verschil in opvatting tussen mij en de moderatoren aldaar..... of beter gezegd : ze konden mijn hoge niveau niet bijbenen.....
    Toen hebben we samen in goed overleg besloten om uit elkaar te gaan.....
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:00
    Aaah, nu snap ik het.
    Vind ik leuk
    Alisteas +411
    maandag 21 mei 2018 om 12:23
    Voetbalzone is zo'n kutsite waar vaders en moeders op kinderen gaan letten voor wat ze zeggen. Iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid zou ik zeggen ipv ja- knikkers. Ik heb ook definitieve ban gekregen omdat ik geen objectieve/ inhoudelijk reactie geef. Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:41
    Ja idd. Zie alleen maar nette mensen en nette reacties daar in vergelijking tot hier op vp hahaha.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16693
    maandag 21 mei 2018 om 13:02
    Kut site?
    Staan meer en verschillende voetbal gerelateerde artikelen op dan hier op VP.
    VP lijkt er vaak alleen maar op uit om over en weer domme reacties uit te lokken..
    Vind ik leuk
    Alisteas +411
    maandag 21 mei 2018 om 13:50
    Ga hier dan weg en hup naar die dictatoriale site waar je mening niet mag tonen of in je eigen taal mag uitspreken.
    Vind ik leuk
    Carl +3938
    maandag 21 mei 2018 om 13:52
    Ieder z'n mening, maar ik vind VZ ook een kutsite vanwege de moderators. Die zijn inconsequent en nogal partijdig. Vooral Dammie. Door hen ben ik overgestapt naar VP.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16693
    maandag 21 mei 2018 om 13:58
    Ik lees alleen op VZ..
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:19
    Welcome to the club.
    Ook ik mocht niet meer.
    Als je een paar keer commentaar geeft over een ban of een verwijderde post, waar je niets verkeerds gezegd hebt, alleen je mening geeft, krijg je weer een ban!
    Oostblok journalisten!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    maandag 21 mei 2018 om 12:24
    Dat dus..... bovendien kent iedereen me hier inmiddels wel een beetje en dan weet je dat er van mij nooit een onvertogen woord gebruikt word...
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:33
    Leuk je hier weer te lezen!
    Tpwn ik zeker wist dat ik een definitieve ban zou krijgen heb ik me als een echte Hagenees heeeerlihk misdragen! 🤣🤣
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:57
    Dat kan ik bevestigen noch ontkennen Stratum. Maar na gisteren is mijn bankrekening wel......
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    maandag 21 mei 2018 om 11:59
    A gentleman never tells ...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:03
    Niet verder vertellen a.u.b. want ik weet dat er mensen zijn hier die mij een hak willen zetten wanneer ze daar de kans voor krijgen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    maandag 21 mei 2018 om 12:12
    Van mij zullen ze niks te weten komen....
    Vind ik leuk
    Bergwag +854
    maandag 21 mei 2018 om 11:40
    Als die slaapkop achterin gewoon meeloopt stond ie buitenspel...
    Vind ik leuk
    elijah +1541
    maandag 21 mei 2018 om 11:41
    Och ja nou ja jammer kan gebeuren maar het was wel heel riskant. 50/50 dat die tackle goed zou gaan en tja...het pakte niet goed uit. Dat het uitgerekend deze cruciale wedstijd is, tja....
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2408
    maandag 21 mei 2018 om 11:41
    Wat een toestand om niets weer. De kranten moeten weer vol in Italie. Das duidelijk.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    maandag 21 mei 2018 om 11:42
    Jammer dat hij naar Inter gaat. Had hem liever in Engeland, Duitsland of Spanje gezien. Inter is de laatste jaren ook geen topclub meer. Het zijn op Icardi na vrij matige spelers.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:43
    Die heeft z'n eerste bonusje van Inter toch vrij simpel binnengeharkt..
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:47
    Niks aan de hand. Was geen bewussie.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    maandag 21 mei 2018 om 11:56
    Hadden hem niet op moeten stellen.

    Dit kon je aan zien komen.
    Vind ik leuk
    Hagenees +325
    maandag 21 mei 2018 om 12:00
    Tja daar kan je vraagtekens bij zetten...
    Raakt hem niet eens maar komt wel vrij onbesuisd in...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    maandag 21 mei 2018 om 12:01
    Hij heeft zijn transfer nu al dubbel en dwars terugverdient.

    Zonder gekheid, kan gebeuren. Als ze zijn oprechtheid niet vertrouwen hadden ze hen beter niet opgesteld. Ik zou trouwens zeggen dat hij ook gewoon de bal speelt bij dat penalty moment
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:03
    Hij had het nooit goed kunnen doen in deze wedstrijd,begrijp Inzaghi wel,je stelt je sterkste team( supporters zouden het echt niet begrijpen)op.Het nieuws van zijn overgang is te vroeg uitgelekt,toen was het kwaad geschied.Haalt ie een bal van Inter van de lijn of veroorzaakt een penalty of hij had zich ziek gemeld,het was nooit goed geweest, hoofdstuk afsluiten en je vanaf nu op Inter en Oranje richten.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:20
    Helemaal eens!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18910
    maandag 21 mei 2018 om 12:03
    Heel zuur en ongelukkig. Maar dit was ook wel een beetje de kat op het spek binden.
    Vind ik leuk
    JOJO +1751
    maandag 21 mei 2018 om 12:09
    Mooi man; De Vrij speelt bij een mooie club en volgend jaar een stapje hoger. Goede verdediger. Van Dijk is dé beste verdediger ter wereld momenteel en staat in de CL finale. De Ligt speelt volgend jaar ook bij een betere club. Kortom met de centralen zit het wel goed bij het NL elftal. Hopelijk gaat Karsdorp ook weer veel spelen, want dat is in potentie ook een topper. Nu Zoet nog een mooie transfer maken naar een (sub) topper in het buitenland, waar hij wekelijks speelt. Dan staat het fundament van Nederland voorlopig goed.

    On-topic; lekker boeiend De Vrij, volgend jaar lekker Europees voetbal!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:22
    Karsdorp zat gisteren bij de wedstrijdselectie en Bruno Peres lijkt op weg naar de uitgang bij Roma
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:37
    Had ie met Lazio ook gehad,het verschil zit 'm in CL of EL,dat was de inzet van deze pot.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:30
    De VRIJ koppie er hij houden. Laat iedereen maar praten, ze komen vanzelf hun eigen tegen!!
    Vind ik leuk
    Adriaan +449
    maandag 21 mei 2018 om 15:26
    Zo vrij als een vogel
    Vind ik leuk