'Ibrahimovic lijdt twintig miljoen verlies en moet afscheid nemen van kledingmerk'

    'Ibrahimovic lijdt twintig miljoen verlies en moet afscheid nemen van kledingmerk'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:04

    Zlatan Ibrahimovic heeft een zakelijke tegenslag moeten ondergaan. De 36-jarige superster uit Zweden heeft afscheid moeten nemen van zijn in 2016 opgerichte kledinglabel A-Z Sportswear.

    Dat melden het Noorse medium Nettavisen en het Zweedse Dagens Industri. A-Z Sportswear heeft in twee jaar tijd een verlies van ruim twintig miljoen euro geleden. Het bedrijf van de LA Galaxy-vedette leek in 2017 nog gestaag te groeien, maar heeft sindsdien een terugslag gehad. Het overkoepelende bedrijf Norske Varner zou hierop besloten hebben om de stekker uit het kledingmerk te trekken.

    Naar verluidt hebben Ibrahimovic en zijn belangenbehartigers al een akkoord bereikt met Petter Varner, de topman van Norske Varner, over een beëindiging van de samenwerking. De kledingcollectie van A-Z was sinds de lancering in 2016 in elf landen te verkrijgen. Of het merk een doorstart gaat maken en of Ibrahimovic daarbij betrokken zal zijn, is nog onduidelijk.

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +26587
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:09
    Ook winnaars verliezen weleens. Alleen is dit wel een beetje boel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:10
    Met 20 miljoen veegt hij ze reet af..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16297
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:24
    20 miljoen aan Euromunten? Ik wil het niet weten....
    Vind ik leuk
    derksen +8856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:10
    Ja voetballen kan die maar verstand van garnaal
    Doet Elia vd wiel( net aandelen verkocht)
    En Jezus hoe heet die nou sorry kan er ff niet opkomen
    BALR is gewoon een sireus kleding merk internationaal

    Maar kan de beste overkomen Johan Cruijff investeerde gods vermogen In varkensfokkerij lol
    Werd ook een fiasco
    Vind ik leuk
    stratumseind +172120
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:17
    nog wat betjes uit staan voor komend weekend?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:17
    Je bedoelt Demy de Zeeuw waarschijnlijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:29
    BALR. Doet het inderdaad goed heb er zelf ook 6 shirts van is mooie kleding en goeie kwaliteit.
    Vind ik leuk
    ExSFRJ +10
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:47
    Die hebben alemaal zaakwarnemers die geld voor hun investeren ipv aan belastingdienst af te dragen. Kijk t als een pensionfonds
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:20
    Hij had het 'Zlatan sports' moeten noemen..
    Vind ik leuk
    Warme Wors +193
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:39
    Tsja, wie zou er dan ook in een AZ-outfit willen rondlopen..? ;)
    Vind ik leuk
    Caniggia +896
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:42
    Hij heeft het ook zo zwaar na dit verlies.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:44
    en dit noemen ze voetbalnieuws
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
    Hij kan beter de scharensliep sponsoren.
    Vind ik leuk
    torinofc +378
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:26
    Miss betere naam moeten kiezen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws