Nieuwe klap voor Cocu en Fenerbahçe: nederlaag in tweede competitieduel

    Nieuwe klap voor Cocu en Fenerbahçe: nederlaag in tweede competitieduel

    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11

    Phillip Cocu heeft zaterdagavond zijn eerste competitienederlaag moeten slikken met Fenerbahçe. In het tweede duel in de Turkse Süper Lig bleek Malatyaspor met 1-0 te sterk.

    Vorige week won Fenerbahçe nog met 2-1 van Bursaspor, maar na de uitschakeling in de Champions League door Benfica kreeg de Turkse topclub opnieuw een klap te verwerken. En dat terwijl Cocu wel kon beschikken over spits Islam Slimani. Hij wordt gehuurd van Leicester City en deed zaterdag voor het eerst mee.

    Fenerbahçe had het de gehele wedstrijd lastig om tot kansen te komen en in de tweede helft kwam de ploeg zelfs op achterstand. Danijel Aleksic zorgde met een fraaie volley voor de openingstreffer. Fenerbahçe moest in de achtervolging, maar kwam in het restant niet meer tot scoren. Het betekende voor Cocu zijn eerste competitienederlaag met Fenerbahçe. De concurrentie kan zondag afstand nemen door wel te winnen.

    Lees meer over:Süper LigFenerbahce

    Plaats een reactie

    Ruud40 +12832
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
    Wordt spannend of ie de records van Frank de Boer kan breken...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    zondag 19 augustus 2018 om 00:18
    Cocexit
    Vind ik leuk
    Bengelino +11986
    zondag 19 augustus 2018 om 00:47
    Je lul de deur uit doen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
    Geen medelijden!
    Die gaat de kerst niet halen!
    Vind ik leuk
    Mjblinker +785
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
    Zou me verbazen als dit een succes wordt...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
    Kom op phillip... zorg ervoor dat je minstens 1 seizoen het daar uithoudt. Dan kan je werken aan een fundament net zoals je voor ons hebt gedaan. Phillip=Held!
    Vind ik leuk
    Kuip +7856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:43
    Welk fundament Molotovski? Ik heb al zo vaak in het verleden gezegd dat Cocu er geen kloten van kan. Ik heb je ook al vaak uitgelegd dat die kampioenschapjes A niks voorstellen en B met geluk tot stand kwamen.
    Nog een maandje en dan zit ie weer thuis. Er is vast wel weer een Nederlandse club zo dom om deze incapabele trainer aan te stellen. Alhoewel...., Frank de Boer komt ook (terecht) nergens meer aan de bak.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:48
    3 titels in 5 jaar. Hoe incapabel waren die anderen dan in die 7 jaar tijd? De punten liegen niet. Boven de 80 in elk kampioensjaar. Voor mij is ie een held, k heb de tijd van hiddink nou eenmaal niet zelf mogen meemaken. Plus, hoe kan je in de cl met atleti concurreren als je het jaar ervoor 2 topspelers verloren bent als je geen ene zak kan... Plus alle kampioenschappen in de ED zijn de laatste 9 jaar zon beetje met geluk tot stand gekomen. Dus als je het zo moet zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
    Die wordt binnenkort door een meute met kebabmessen bij de bus opgewacht.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    Is ieder geval geen halal vlees ,meneer cocü 😄
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
    Is die ontslagpremie in Lira's?
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
    Is geen drol meer waard
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
    Dan is ie wel ver van huis 😁
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
    Het geluk is een keer op he.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:23
    Nog ff en phillip kan bij ons de jeugd gaan trainen
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    zondag 19 augustus 2018 om 00:01
    O19
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
    voor de zomer voorbij is is cocu weer thuis, de turkse fans zijn niet zo blij met zijn defensieve countervoetbal en als dan ook de resultaten slecht zijn duurt het daar niet lang
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
    We zoeken nog een assistent, Phillip...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
    Turkse UWV kan vast een dossier aanmaken
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    zondag 19 augustus 2018 om 00:02
    ÜWV 😄
    Vind ik leuk
    Gerro +6676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
    Philip haalt de kerst niet zo en zal daarmaast weleens maanden op zijn salaris moeten gaan wachten als.ie zo doorgaat. Gelukkig heeft ie goed gespaard.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
    Geef hem nog twee maanden.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:28
    Dit wordt natuurlijk een fiasco met Cocu daar aan het roer

    Zeker in die corrupte zooi wat ze een competitie noemen daar
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:31
    Hm jammer, weer een grote voetballer van weleer.....die versnelde trainerscursus voor ex internationals misschien toch niet zo'n goed idee?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:37
    Gaat niet lang meer duren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Die blijft niet lang daar zitten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    Da moet ie nie te vaak doen
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
    Dus als de concurrentie wint zondag, neemt de concurrentie afscheid ;) ? Van wie, Cocu, lijkt me heel snel
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:10
    Nee, meneer Cocü, uw afkoopsom is twee miljoen lira, geen twee miljoen euro
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:14
    Die haalt de Kerst niet, wietcocu
    Vind ik leuk
    Steven77 +221
    zondag 19 augustus 2018 om 00:37
    Cocu is een slechte trainer. Won weliswaar 3 titels, maar op een manier waar psv supporters zich nu nog voor schamen. Deze kerel gaat gigantisch door t ijs zakken. Zal wel opgepikt worden door Telstar
    Vind ik leuk
    ritje +204
    zondag 19 augustus 2018 om 06:10
    hallo COCU is net als van BRONCKHORST geen top maar flop! mvg ritje
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1154
    zondag 19 augustus 2018 om 06:18
    Ik heb het al voorspeld aan het begin van het seizoen, Cocu gaat het niet redden en dat zeg ik als Ajax supporter die niets tegen PSV heeft. Nu gaat blijken dat hij net als Frank de Boer en Giovanni van Bronckhorst gewoon een hele beperkte trainer is wat de Eredivie jarenlang heeft kunnen maskeren. De Boer en Cocu zijn net als van Bronckhorst gewoon rechttoe rechtaan trainers, ze zijn tactisch gemankeerd en beschikken nauwelijks over enig charisma of natuurlijke autoriteit. Geweldige voetballers geweest, uitermate zwakke trainers. Ze maken spelers of een team als geheel volstrekt niet beter, maar ze zijn juist een garantie voor stagnatie. Ze zijn alle drie totaal ongeschikt voor het buitenland.

    Geen Champions League en nu al een nederlaag, Cocu gaat het zwaar krijgen daar. Voor PSV is de trainerswissel een geluk bij een ongeluk geweest denk ik, van Bommel beschikt over veel meer potentie als trainer dan Cocu na al die jaren. Cocu heeft zich als trainer nauwelijks ontwikkeld en is ongeschikt voor de Turkse heksenketel. Misschien samen met de Boer een klus doen zodra hij ontslagen is en zijn afkoopsom binnen heeft? Glasgow Rangers of zo ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 06:28]
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    zondag 19 augustus 2018 om 06:21
    Dat wordt een Frank de Boertje
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5047
    zondag 19 augustus 2018 om 06:40
    Cocu is net als Gio geen trainer.
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    zondag 19 augustus 2018 om 07:07
    Het zou mij niet verbazen al Kukeleku de kerst niet haalt., zo wie zo niet omdat alleen zo’n naam al goed is voor om gegrild te worden, maar ook vanwege het gebrek aan punten, geen kwaliteit, zal welweer voor de zoveelste keer vervangen worden door Fatih, die ookal eenkeer of 36 weggestuurd is, maar dit soort duikelaars komen altijd weer boven drijven en vaak ook nog met korte termijn resultaat
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zondag 19 augustus 2018 om 08:11
    Gaat niet zo goed hè Cocu .gun het hem we hoor ! l maar ben bang dat dit geen heel lang avontuur gaat worden .
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:33
    Nog 2 wedstrijden verliezen en Cocu is werkeloos .
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:49
    Snap dat shit helemaal niet lig altijd aan de trainer zeggen ze maar hij zit lekker op bank maar die 11 pipos rennen achter bal aan verdien 4 miljoen netto per jaar zou mee zweep op veld staan nog harder rennen voor je geld stelletjes heethoofden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws