Nieuwe klap voor Cocu en Fenerbahçe: nederlaag in tweede competitieduel

Nieuwe klap voor Cocu en Fenerbahçe: nederlaag in tweede competitieduel

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11za 18-08-2018 om 23:11

Phillip Cocu heeft zaterdagavond zijn eerste competitienederlaag moeten slikken met Fenerbahçe. In het tweede duel in de Turkse Süper Lig bleek Malatyaspor met 1-0 te sterk.

Vorige week won Fenerbahçe nog met 2-1 van Bursaspor, maar na de uitschakeling in de Champions League door Benfica kreeg de Turkse topclub opnieuw een klap te verwerken. En dat terwijl Cocu wel kon beschikken over spits Islam Slimani. Hij wordt gehuurd van Leicester City en deed zaterdag voor het eerst mee.

Fenerbahçe had het de gehele wedstrijd lastig om tot kansen te komen en in de tweede helft kwam de ploeg zelfs op achterstand. Danijel Aleksic zorgde met een fraaie volley voor de openingstreffer. Fenerbahçe moest in de achtervolging, maar kwam in het restant niet meer tot scoren. Het betekende voor Cocu zijn eerste competitienederlaag met Fenerbahçe. De concurrentie kan zondag afstand nemen door wel te winnen.

Lees meer over:Süper LigFenerbahce

Plaats een reactie

Ruud40 +12879
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
Wordt spannend of ie de records van Frank de Boer kan breken...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14]
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
zondag 19 augustus 2018 om 00:18
Cocexit
Vind ik leuk
Bengelino +12600
zondag 19 augustus 2018 om 00:47
Je lul de deur uit doen?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
Geen medelijden!
Die gaat de kerst niet halen!
Vind ik leuk
Mjblinker +793
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
Zou me verbazen als dit een succes wordt...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
Die wordt binnenkort door een meute met kebabmessen bij de bus opgewacht.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
Is ieder geval geen halal vlees ,meneer cocü 😄
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
Is die ontslagpremie in Lira's?
Vind ik leuk
Mr bien +4580
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
Is geen drol meer waard
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:54
Dan is ie wel ver van huis 😁
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6842
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
Het geluk is een keer op he.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:23
Nog ff en phillip kan bij ons de jeugd gaan trainen
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
zondag 19 augustus 2018 om 00:01
O19
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
voor de zomer voorbij is is cocu weer thuis, de turkse fans zijn niet zo blij met zijn defensieve countervoetbal en als dan ook de resultaten slecht zijn duurt het daar niet lang
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
We zoeken nog een assistent, Phillip...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
Turkse UWV kan vast een dossier aanmaken
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
zondag 19 augustus 2018 om 00:02
ÜWV 😄
Vind ik leuk
Gerro +7976
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
Philip haalt de kerst niet zo en zal daarmaast weleens maanden op zijn salaris moeten gaan wachten als.ie zo doorgaat. Gelukkig heeft ie goed gespaard.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
Geef hem nog twee maanden.
Vind ik leuk
Argento8523 +6947
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:28
Dit wordt natuurlijk een fiasco met Cocu daar aan het roer

Zeker in die corrupte zooi wat ze een competitie noemen daar
Vind ik leuk
Jopi1982 +774
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:31
Hm jammer, weer een grote voetballer van weleer.....die versnelde trainerscursus voor ex internationals misschien toch niet zo'n goed idee?
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:37
Gaat niet lang meer duren.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
Die blijft niet lang daar zitten.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
Da moet ie nie te vaak doen
Vind ik leuk
HJR +8341
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
Dus als de concurrentie wint zondag, neemt de concurrentie afscheid ;) ? Van wie, Cocu, lijkt me heel snel
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:10
Nee, meneer Cocü, uw afkoopsom is twee miljoen lira, geen twee miljoen euro
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:14
Die haalt de Kerst niet, wietcocu
Vind ik leuk
Steven77 +218
zondag 19 augustus 2018 om 00:37
Cocu is een slechte trainer. Won weliswaar 3 titels, maar op een manier waar psv supporters zich nu nog voor schamen. Deze kerel gaat gigantisch door t ijs zakken. Zal wel opgepikt worden door Telstar
Vind ik leuk
ritje +390
zondag 19 augustus 2018 om 06:10
hallo COCU is net als van BRONCKHORST geen top maar flop! mvg ritje
Vind ik leuk
Wazzupp +625
zondag 19 augustus 2018 om 06:21
Dat wordt een Frank de Boertje
Vind ik leuk
Connie Veren +5341
zondag 19 augustus 2018 om 06:40
Cocu is net als Gio geen trainer.
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 07:07
Het zou mij niet verbazen al Kukeleku de kerst niet haalt., zo wie zo niet omdat alleen zo’n naam al goed is voor om gegrild te worden, maar ook vanwege het gebrek aan punten, geen kwaliteit, zal welweer voor de zoveelste keer vervangen worden door Fatih, die ookal eenkeer of 36 weggestuurd is, maar dit soort duikelaars komen altijd weer boven drijven en vaak ook nog met korte termijn resultaat
Vind ik leuk
Nbl +719
zondag 19 augustus 2018 om 08:11
Gaat niet zo goed hè Cocu .gun het hem we hoor ! l maar ben bang dat dit geen heel lang avontuur gaat worden .
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:33
Nog 2 wedstrijden verliezen en Cocu is werkeloos .
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:49
Snap dat shit helemaal niet lig altijd aan de trainer zeggen ze maar hij zit lekker op bank maar die 11 pipos rennen achter bal aan verdien 4 miljoen netto per jaar zou mee zweep op veld staan nog harder rennen voor je geld stelletjes heethoofden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws