Reserverol Büttner mogelijk 'drukmiddel': 'linksback wees contractaanbieding af'

Reserverol Büttner mogelijk 'drukmiddel': 'linksback wees contractaanbieding af'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 19:28ma 18-03-2019 om 19:28

Alexander Büttner moest mogelijk vanwege een machtsspel op de bank plaatsnemen tijdens het duel met Heracles Almelo. Dat schrijft de Gelderlander maandag. De linksback en Vitesse onderhandelen al enige tijd over een nieuw contract.

De regionale krant stelt dat trainer Leonid Slutsky een hoge prijs betaalde voor de verbanning van Büttner, 'die vanuit het niets op de bank belandde'. Diens vervanger Max Clark kreeg na 38 minuten een rode kaart. De Arnhemmers verloren uiteindelijk met 3-2 bij Heracles. "De rode kaart is cruciaal", erkent Slutsky. "Dat is duidelijk. Met tien man was het gewoon erg moeilijk."

De Russische trainer spreekt echter tegen dat Büttner (30) vanwege beleid op de bank zat. Hij wijst op sportieve gronden. "Ik sta nog steeds achter de keuze voor Max. We kregen heel veel kansen. Ook na rust. Maar wij hebben verzuimd vaker te scoren. Dan is dit de rekening. Het resultaat telt. Dan hebben we hier gefaald. Ik ben zwaar teleurgesteld."

De Gelderlander trekt een andere conclusie. 'De ban kan als drukmiddel dienen om bij te tekenen. Het 'kamp Büttner' heeft een eerste aanbieding onlangs naast zich neergelegd', weet de krant. De huidige verbintenis van de vleugelverdediger loopt in de zomer af.

Plaats een reactie

Monnikehuize +1951
maandag 18 maart 2019 om 19:36
Onzin. Roddelblad de Gelderlander
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:45
Ja echt weer een op sensatie zoeken beruste speculatie van de bekende krant.

Serero is fit en speelt, dus dan moet er een ander geslachtofferd worden. Büttner heeft in de 4-4-2 variant echt nog bar weinig laten zien. Dan is het niet onlogisch om op het middenveld voor Foor te kiezen.
Andere optie is om Büttner weer achterin te zetten ipv Clark. Maar Clark doet het sindsdien juist redelijk goed.

Niet zeiken: spelers als een Foor, Beerens of Büttner zijn inwisselbaar.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:39
Tuurlijk de gelderlander weer die zien altijd dingen die er niet zijn.
Zo goed speelde buttner de laatste tijd niet al vond hij zelf van wel wat ook een beetje zijn probleem is.

Buttner roept al tijden dat hij graag bij vitesse wil blijven echter als dit waar is blijft geld toch zijn motivatie.
Vind ik leuk
Justin Kees +3621
maandag 18 maart 2019 om 19:39
De Gelderlander heeft weer iets “gevonden”..
Typisch Nijmeegse krant 😉
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:59
Zonde altijd als clubs dit als stok achter de deur gebruiken
En dom ook nog je moet hem toch betalen
Je wint er in ieder geval niets mee
Vind ik leuk
NvC +9671
maandag 18 maart 2019 om 20:36
Niet erg netjes iig.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:38
Ik vind het vooral zonde dat die coach erover staat te liegen
Ik had em hoger ingeschat
Vind ik leuk
NvC +9671
maandag 18 maart 2019 om 20:40
Tsja..zo spelen ze het spelletje.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:42
Zijn denk ik eerder orders van die Rus die aan de macht is
Kan zo gauw ff niet op zijn naam komen
Vind ik leuk
NvC +9671
maandag 18 maart 2019 om 21:03
Oyf
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 20:07
Waarom nou toch verlengen.... alsjeblieft niet zeg!!!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
maandag 18 maart 2019 om 20:17
Agg hij kan beter bijtekenen hij heeft zijn leeftijd van 30 ook niet echt mee is goed genoeg alleen voor de eredivisie 😏
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:52
Büttner zelf denkt dat ie nog steeds bij ManU speelt. Als hij bij Vitesse niet bijtekent wordt het ‘afbouwen’ elders. Eredivisie middenmoot is zijn niveau; mag blij zijn met contract bij subtopper en ook nog redelijk in de regio.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
dinsdag 19 maart 2019 om 06:20
Jaa precies en dat bedoelde ik ook snapje hij mag echt blij zijn vitesse.
Vind ik leuk
Vak-DD +12920
maandag 18 maart 2019 om 20:34
De story uit havanna aan de waal heeft weer een sensatie stukje. Bij Vitesse moeten ze deze krant compleet negeren.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:06
De krant is nooit positief over Vitesse, heb ik gemerkt.
Vind ik leuk
pico323 +7880
maandag 18 maart 2019 om 22:13
rioolkrant is het. en maar stoken. waardeloze krant.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 22:51
Die eisen waren ook bruut. Zwarte panther salon tafel en nieuw tapijt voor de gehele woonwagen als tekengeld. Gekke Buttner.
Vind ik leuk
Cor du Roy +251
maandag 18 maart 2019 om 23:01
Buttner op linkshalf als aanvallende middenvelder, steeds gezegd en ik blijf er bij, veel- en veel beter voor iedereen.
Vind ik leuk
HansVites +6770
dinsdag 19 maart 2019 om 06:31
Lekker opzouten met die Buttner voor dat blinde paard zijn er genoeg anderen te vinden.
Die is nog niet goed genoeg voor de Graafschap, misschien iets voor NEK.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2553
dinsdag 19 maart 2019 om 07:43
De Gelderlander. Ik zou Erik Meijers willen citeren......
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:54
Schande van Vitesse om een voetballer zo onder druk te zetten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws