Van Peperstraten heeft transfernieuws: 'Peterson bezig aan laatste wedstrijden'

Van Peperstraten heeft transfernieuws: 'Peterson bezig aan laatste wedstrijden'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 11:19zo 09-12-2018 om 11:19

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 11:39zo 09-12-2018 om 11:39

Heracles Almelo dreigt topscorer Kristoffer Peterson op zeer korte termijn kwijt te raken. Volgens FOX Sports-presentator Toine van Peperstraten is het Griekse AEK Athene, dit seizoen tegenstander van Ajax in de Champions League, zeer geïnteresseerd.

Peterson loopt uit zijn contract, maar Heracles heeft een eenzijdige optie om de verbintenis met één jaar te verlengen. Van Peperstraten sluit echter niet uit dat de Almeloërs deze winter al besluiten om een transfersom voor de Zweed te incasseren. "Er is veel belangstelling voor hem, al weken", laat de presentator weten vanuit de Galgenwaard, waar Heracles zondag tegen FC Utrecht speelt. "AEK Athene schijnt vrij geïnteresseerd te zijn. Dus Peterson lijkt aan zijn laatste wedstrijden voor Heracles bezig te zijn."

De Zweedse vleugelaanvaller speelt sinds januari 2017 in Almelo, nadat hij eerder uitkwam voor FC Utrecht en Roda JC. Dit seizoen is hij uitstekend in vorm: Peterson scoorde negen keer in veertien competitiewedstrijden en werd uitgeroepen tot de beste Eredivisie-speler van september.

Lees ook: Toekomst in het buitenland lonkt voor Peterson: 'Als ik zo doorga met scoren'

Plaats een reactie

Tjoep Cola +6557
zondag 9 december 2018 om 11:22
Dat vertelde hij met droge ogen?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:23
Nee hij heeft het wederom niet droog kunnen houden toen hij deze waardeloze roddel de wereld in smeet
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:28]
Vind ik leuk
Head-Butt +297
zondag 9 december 2018 om 11:22
Zou leuk zijn voor hem als hij naar Athene zou gaan.

Heeft er altijd keihard voor gewerkt.

Zou hij Kali vragen mee te gaan?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:26
Flauw..
Vind ik leuk
Pimman +7642
zondag 9 december 2018 om 12:19
Goede voetballer!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:22
Jezus VP, jullie willen wel heel graag Ajax in de titel vermelden he..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:24
Ja dan word er lekker veel opgeklikt .
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20495
zondag 9 december 2018 om 11:28
Als je het snel leest lijkt het alsof Ajax in de markt is voor deze speler..
Vind ik leuk
Bizzy +22366
zondag 9 december 2018 om 11:43
Aek heeft een cafe elftal. Iedere middenmoot eredivisie voetballer is een directe versterking voor Aek.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:30
Ja verschrikkelijk. Gaat wel erg ver dit.

Edit: ze hebben m aangepast
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 12:22]
Vind ik leuk
Edenees80 +519
zondag 9 december 2018 om 11:30
Valt keer op keer inderdaad wel op.. Ze moeten hier de naam veranderen van VP naar Ajax Primeur
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:47
Ze hebben het alweer aangepast zie ik.
Vind ik leuk
Janste +307
zondag 9 december 2018 om 11:41
Ja echt erg he
Vind ik leuk
Johnny Cash +7941
zondag 9 december 2018 om 11:46
Is al aangepast
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4416
zondag 9 december 2018 om 11:24
Lekker je salaris op tijd betaald krijgen in Griekenland!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:25
Erg mooi voor deze jongen leuke stap vooruit. Maar heb nooit veel vertrouwen in de Griekse clubs. Zou mooi wachten op een andere mooie club als deze zich aandient.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:28
Als ze je salaris maar voor uit op een derdenrekening storten gelijk doen. Mooi weer mooie dames en fanatieke fans top combi!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:28
Wat een verschrikkelijke titel weer VP!
Alles voor de Ajax-clicks

Edit: genoeg clicks gehaald, titel aangepast
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 12:23]
Vind ik leuk
ruuddevil +3010
zondag 9 december 2018 om 11:32
Toine wordt emotioneel van dit nieuws.
Vind ik leuk
Edenees80 +519
zondag 9 december 2018 om 11:33
Deze jongen moet niet naar de corrupte Griekse competitie gaan.. Gewoon lekker naar een Duitse of Engelse middenmoter of subtop in Nederland.. Az, Utrecht, Heerenveen of Vitesse
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:35
Volgende week nog een doelpuntje of 3 erbij en dan kan hij naar griekenland. Heeft hij verdiend, nog n paar jaar goed Geld verdienen
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 11:40
Wel scherp blijven VP dit topic had eigenlijk moeten heten.

'' Oude bekende Frenkie concreet voor Peterson''

Die speelde tenslotte tegen AEK, de rest van de Ajax spelers mochten blij zijn dat ze ook op het veld mochten staan.


[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:41]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:43
Hahaha , een Ajacied met humor , die zijn er veel te weinig op vp .
Klasse dit !!!
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 11:46
Laatste wedstrijden. Stopt ie dan Pepermolen ?
Vind ik leuk
El Cazador +8080
zondag 9 december 2018 om 11:53
Toine wie ….
Vind ik leuk
Vak-DD +11625
zondag 9 december 2018 om 12:01
Komt hij aandacht te kort ofzo sinds hij weg is bij de nos.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:11
Jammer! Zou hem liever bij de subtop van de eredivisie zien!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:55
Peterson mag hopen dat er niemand kijkt van AEK
Kan trouwens beter niet gaan, komt daar zeker op de bank terecht
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2453
zondag 9 december 2018 om 13:01
AEK daar wil je toch niet spelen!!!
Vind ik leuk
Sil95 +11676
zondag 9 december 2018 om 13:53
Lekker bij Heracles blijven dan.. Afschuwelijke club dat AEK Athene.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws